Opinie wystawione przez użytkownika: Renata_414

W dniu 24

W dniu 24-11-2014 r. zadzwoniłam na infolinie, aby wyjaśnić pomyłkę, która powstała w trakcie zapłaty za rachunki. Posiadając dwa telefony w sieci T-Mobile posiadam dwa rachunki do zapłaty. W trakcie płatności za dwa ostatnie rachunki podałam nr konta posiadany dla drugiego numeru telefonu.Po pewnym czasie otrzymałam przypomnienie o konieczności zapłaty, pomysłałam, że wpłaty nie zostały zaksięgowne. Po kilku dniach okazało się, iż zablokowano mi połączenia wychodzące z uwagi na brak zapłaty , po czym pojawiła się opcja, że jeśli zapłaciłeś zaległe faktury bądź zapłacisz w terminie dwóch dni naciśnij dany przycisk, co uczyniłam. Sprawa jednak nie dawała mi spokoju i w trakcie kolejnego sprawdzenia realizcji przelewów zauważyłam pomyłkę przy wskazaniu nr rachunku przypisanego dla drugiego posiadanego telefonu. W salonie T-Mobile powiedziano mi, że sprawę tą mogę wyjśnić tylko dzwonią na infolinię sieci, co uczyniłam. Niestety sprawy nie udało się załatwić, a jedynie dowiedziałam się żę przeksięgowanie wpłat zajmie miesiąc a w tym czasie telefon zostanie zablokowany, a sieć naliczy mi karę za brak zapłaty. Takie wyjaśnienie sprawy wydaje mi się złą wolą obsługi T-Mobile, gdyż wpącone pieniądze trafiły na konto sieci i po uzyskaniu przez nich informacji o pomyłce pieniądze powinny zostać przelane na właściwy rachunek i odpowiednio zaksięgowane. Jako długoletni klient sieci T-Mobile, posiadający kilka numerów w tej sieci stwierdziłam, że przy tak dużej konkurencyjnosci na rynku telefoni komórkowej po raz ostatni podpisałam umowę z firmą która w taki sposób traktuje klientów. Uważam że opisana sytuacja powinna zostać rozwiazana w sposób przychylny dla klienta., gdyż każdemu może przydarzyć się taka pomyłka.

Ocena z dnia: 24.11.2014
T-Mobile Infolinia

W dniu 23

W dniu 23-11-2014 r. udałam się do salonu T-Mobile w Galerii Kościerskiej, aby wyjaśnić pomyłkę, która powstała w trakcie zapłaty za rachunki. Posiadając dwa telefony w sieci T-Mobile posiadam dwa rachunki do zapłaty. W trakcie płatności za dwa ostatnie rachunki podałam nr konta posiadany dla drugiego numeru telefonu.Po pewnym czasie otrzymałam przypomnienie o konieczności zapłaty, pomysłałam, że wpłaty nie zostały zaksięgowne. Po kilku dniach okazało się, iż zablokowano mi połączenia wychodzące z uwagi na brak zapłaty , po czym pojawiła się opcja, że jeśli zapłaciłeś zaległe faktury bądź zapłacisz w terminie dwóch dni naciśnij dany przycisk, o uczyniłam. Sprawa jednak nie dawała mi spokoju i w trakcie kolejnego sprawdzenia realizcji przelewów zauważyłam pomyłkę przy wskazaniu nr rachunku przypisanego dla drugiego posiadanego telefonu. Wobec czego wydrukowałam potwierzenia zapłaty i udałam się do salonu T-Mobile, gdzie pracownik powiedział tylko, że u niego nic nie mogę zgłosić jak chce to mam zadzwonić do punktu obsługi klienta, po czym zakończył rozmowę. Zaszokowałam się jego podejściem obsługującego oraz ignorancją dla mojej sprawy. Jako długoletni klient sieci T-Mobile, posiadający kilka numerów w tej sieci stwierdziłam, że przy tak duzej konkurencyjnosci na rynku telefoni komórkowej po raz ostatni podpisałam umowę z firmą która w taki sposób traktuje klientów.

Wizytę w drogeri Hebe oeniam pozytywnie

Wizytę w drogeri Hebe oeniam pozytywnie. Zachowanie personelu bez zarzutu. Kulturaln i sprawna obsługa na wysokim poziomie. Oferta sklepu bogata, dużo różnorakich produktów, dużo promocji, dodatkowe promocje dla posiadaczy karty HEBE. W sklepie panował porządek, łatwo można odnależć porządane produkty, które są ciekawie wyeksponowane. Jedynym minusem były brudne koszyki, mimo to polecam zakupy.

Wizytę w Pączusiu oceniam bardzo pozytywnie

Wizytę w Pączusiu oceniam bardzo pozytywnie. Obsługa kulturalna, zyzliwa na wysokim poziomie, poza tym sprawna i szybka pomimo sporej liczby klientów oczekujących na obsługę. Oferta bardzo bogata, pączki bardzo smaczne, do tego duży wybór nadzienia, cena pączków w normie. W cukierni panuje porządek. Polecam

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 07.01.2014
Auchan Oddział

Wizytę na stacji oceniam pozytywnie

Wizytę na stacji oceniam pozytywnie, zachowanie personelu bez zarzutów, kulturalne i życzliwe. Wizyta na stacji przebiegła szybko i sprawnie, obsługa dobrze zorganizowana. Na staji panował porządek i spokój. Polecam

Zakupy w sklepie internetowym oceniam bardzo pozytywnie

Zakupy w sklepie internetowym oceniam bardzo pozytywnie, poruszanie się po stronie łatwe i przejrzyste, w bardzo szybkim tempie udało mi sie złożyć zamówienie, podobnie z realizacją zapłaty. Mam nadzieję, że równie sprawnie przebiegnie dostarczenie zamówionego towaru, Zachecam do zakupów na wskkazanej stronie.

Ocena z dnia: 07.01.2014
matras.pl Kontakt online

Zakupy w Polo Markecie oceniam pozytywnie

Zakupy w Polo Markecie oceniam pozytywnie. Obsługa w sklepie pomocna, życzliwa oraz kulturalna. Oferta sklepu dobra, ceny zadowalające, produkty dobre. Organizacja pracy poprawna, jedynym minusem, jest to, że mimo dużej liczby klientów niewszystkie kasy są czynne, jednak po pewnym czasie orwarto wszystkie kasy. W sklepie panuje porządek, łatwo można odnaleźć poszukiwane produkty. Polecam.

Fatalnie.

Fatalnie.

Ocena z dnia: 03.12.2013
PKP Intercity Oddział

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem