Opinie wystawione przez użytkownika: Robert_187

Odwiedziłem ostatnio solarium Bliżej Słońca mieszczące

Odwiedziłem ostatnio solarium "Bliżej Słońca" mieszczące się w budynku Jantar , przy ulicy gen. Dąbrowskiego 7 w Częstochowie. Moja opinia o tym miejscu jest ze wszech miar pozytywna. Już sama lokalizacja solarium sprawia, że wchodząc tam można poczuć, że znajdujemy się w miejscu z klasą i komfortem. Schodzimy tam po schodach na piętro -1. Zaraz przy wejściu jest recepcja a na bocznej ścianie możemy zobaczyć wykaz i cennik usług. Całe pomieszczenie jest bardzo przestronne i elegancko urządzone. Personel jest bardzo miły i kompetentny. Osoba, która się mną zajęła na początku zapytała czy jestem po raz pierwszy i wytłumaczyła mi wszystko dokładnie. Zapytała również czy nie mam problemów z opalaniem lub czy też nie zaobserwowałem problemów ze skórą. Następnie doradziła mi jakie łóżko do opalania powinienem wybrać oraz zaproponowała czas, jaki będzie najodpowiedniejszy. Pokoje , w których znajdują się łóżka są bardzo przyjemne i nienagannie czyste. Oczywiście zostałem poinformowany dokładnie jak łóżko działa i do czego służą poszczególne przyciski. Kiedy wyszedłem Pani zaproponowała mi coś do picia i zapytała czy wszystko w porządku. Cena za minutę wynosi tam 1.30, co nie jest ceną szczególnie niską, ale uważam, że taki komfort pobytu i obsługi, jaki tam zaobserwowałem jest wart nieco wyższej ceny. Wszystkim polecam to solarium.

Witam

Witam. Przeprowadziłem obserwację w hipermarkecie TESCO w Częstochowie. Robię tam zakupy bardzo często, więc tak naprawdę moja obserwacja nie opiera się tylko na wizycie w jednym konkretnym dniu. Wiedza i kompetencje personelu: Pracownicy zatrudnieni w TESCO wydają się osobami kompetentnymi. potrafią odpowiedzieć na zadane pytania odnośnie asortymentu działu ,na którym pracują. Ponadto, co warto zauważyć, orientują się również w topografii całego hipermarketu i są w stanie pomóc w odnalezieniu wybranego artykułu. Nie spotkałem pracownika, który nie potrafiłby odpowiedzieć na zadane przeze mnie pytanie lub starał się wytłumaczyć swoją niewiedzę przynależnością do innego działu. Zachowanie i wygląd personelu: Pracownicy Tesco noszą ubrania służbowe, natomiast można odnieść wrażenie, że TESCO zamówiło odzież pracowniczą u kilku różnych firm. Brak pewnej jednolitości i organizacji. Nawet pracownicy tego samego działu noszą różniące się znacznie od siebie ubrania służbowe - owszem z napisem TESCO, ale ciężko zauważyć jakąkolwiek prawidłowość i przynależność. Natomiast wśród kasjerek wydaje się,że panuje zupełna dowolność wyglądu - zarówno jeżeli chodzi o strój, jak i o fryzurę, makijaż czy też paznokcie. Jeżeli chodzi o zachowanie personelu to należy przyznać, że personel jest przyjaźnie nastawiony do klientów. Pracownicy podchodzą do kupujących z uśmiechem. Zauważyłem jednak, że osoby zatrudnione na jednym z działów - na stoisku z wędlinami - bardzo dobrze czują się w swoim towarzystwie i zdarza się, że swoje własne sprawy przedkładają przed obsługę klienta. Często nawet podczas obsługi prowadzą głośne rozmowy między sobą, co prowadzi do tego, że nie pamiętają zamówień klientów. Oferta, cena, asortyment: Moje obserwacje w tej kwestii prowadzą do wniosku, że TESCO ma dosyć szeroki asortyment produktów, porównywalny z innymi hipermarketami. Trzeba jednak zauważyć, iż generalnie ceny w tym hipermarkecie są wyższe niż w konkurencyjnych placówkach. Oczywiście pewne produkty można kupić taniej, jednak całościowo za zakupy w TESCO wydamy więcej pieniędzy niż np. w Hipermarkecie AUCHAN. Organizacja i czas obsługi: Rzeczą, która w tej dziedzinie rzuca się w oczy dla klienta TESCO jest z pewnością problem przy kasach. Mianowicie często zdarza się, że kiedy jesteśmy już przy końcowej kasie okazuje się, że produktu dostępnego przecież w asortymencie hipermarketu nie możemy kupić. Dzieje się tak dlatego, że produkty nie są wprowadzane do systemu, bądź są wprowadzane błędnie w związku z czym kasjerka nie jest w stanie takiego produktu skasować. Niestety ten problem w TESCO trwa odkąd pamiętam, a w żadnym innym hipermarkecie nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja. Ponadto, zwykle w takiej sytuacji kasjerka dzwoni do pracownika działu, z którego pochodzi produkt, aby spróbował wyjaśnić sprawę, lub sprawdzić cenę. Niestety, zwykle albo nie może się w ogóle dodzwonić lub pracownik tak długo nie zjawia się przy kasie, że zniecierpliwiony klient musi zrezygnować z produktu, często ponaglany przez inne osoby stojące w kolejce. Tworzy to także nieprzyjemne sytuacje dla kasjerek, które zwykle zbierają wszystkie uwagi od klientów, a przecież one nie są w stanie nic zrobić. Należy jednak przyznać, że zachowują się wtedy bardzo spokojnie i starają się logicznie wytłumaczyć, że one w takiej sytuacji są bezsilne, a krzyki i ponaglanie z pewnością nie pomagają. Poza tym organizacja i czas obsługi w hipermarkecie wydają się być na dobrym poziomie. Wygląd i miejsca obsługi: W tej dziedzinie TESCO dobrze dba o zachowanie wysokich standardów. Poszczególne stoiska są zadbane i czyste. Powierzchnia hipermarketu jest regularnie czyszczona przez ekipę sprzątającą. Dekoracja jest często zmieniana, zależnie od okazji. Na minus trzeba zaliczyć liczne ubytki i pęknięcia w płytkach podłogowych, które długo czekają na naprawę. Dużym kłopotem wydaje się również przeciekający w różnych miejscach dach. Szczególnie zimą i podczas gwałtownych deszczów klienci muszą manewrować między rozstawionymi wiadrami na kapiącą wodę.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem