Opinie wystawione przez użytkownika: Stanisław_76

KIEROWCA BEZ ZASAD

Tym razem niestety skarga na zachowanie kierowcy autobusu nr 3 kierunek Komorowice Sosna, numer boczny autobusu 177, odjazd planowy z Os. Karpackiego o godz. 10.15 w dn. 02.09.2019 (poniedziałek). Autobus podjechał na stanowisko odjazdowe z opóźnieniem ok. 9 minut. Zauważyłem, że autobus przyjechał na Os. Karpackie opóźniony z trasy, ale mimo tego opóźnienia, kierowca nie od razu podjechał na przystanek odjazdowy. To, co zobaczyłem potem, na kolejnych przystankach od Os. Karpackiego do Os. Beskidzkiego wyjaśniało aż nadto opóźnienie. Kierowca z każdego kolejnego przystanku ruszał po długiej chwili po zakończeniu wsiadania pasażerów, bo za każdym razem bardziej był skoncentrowany na telefonie, niż tym, co dzieje się przy drzwiach i w autobusie. Każdy odjazd miał miejsce z opóźnieniem, bo kierowca grzebał coś przy swoim telefonie. Jak widać niczym nie przejął się opóźnieniem, które jak mogę wnioskować nastąpiło przede wszystkim z takiego, a nie innego zachowania kierowcy. Szczytem bezczelności kierowcy była sytuacja na przystanku Os. Beskidzkie, gdzie wsiadająca pasażerka zwróciła się do kierowcy z pytaniem, dlaczego jest to kurs opóźniony. Kierowca wtedy podniósł wzrok znad telefonu i coś tam odburknął, że to nie jego wina. Nie pisałbym niby w tak błahej sprawie, ale to właśnie ten kierowca często jest niemiły w obsłudze pasażerów, często „zapomina” otwierać drzwi na przystankach. Stąd dzisiejsza sytuacja przelała czarę goryczy, gdyż uważam, że tacy kierowcy psują reputację tych wszystkich, którzy pracują uczciwie i rzetelnie, budując pozytywny obraz Państwa firmy, z której usług korzystam codziennie.

Nie polecam

Pracownicy tej stacji paliw chyba zapomnieli o podstawowych standardach obsługi klienta. Dostęp do pracowników praktycznie zerowy, a obsługa przy kasach niemiła i ślamazarna. Brak taktowności, uprzejmości i używania zwrotów grzecznościowych - to już totalna porażka w jakości obsługi. Nie polecam!

Mała poczta, wysoka jakość obsługi

Po raz pierwszy w czasie wakacji skorzystałem z usług placówki Poczty Polskiej w miasteczku Karsin na Kaszubach. Pomieszczenie poczty jest małe, ale schludnie i estetycznie urządzone. Jest jasno, dostępny jest stolik dla klientów i wszystkie potrzebne druki i formularze. Obsługa klienta uprzejma, sprawna i - co bardzo ważne - z uśmiechem na twarzy. Tu naprawdę każdy klient jest miło witany, uprzejmie obsłużony i taktownie pożegnany. Tak powinno być na każdej poczcie! Polecam!

Trzeba mieć anielską cieropliwość...

Nie ma to, jak robić zakupy w jedynej Biedronce w okolicy podczas wakacji. Kolejki murowane, braki personelu widać na każdym kroku, cena na półce nie zgadza się z tą z gazetki, a kolejka do kasy to chyba jakaś kara. Taki oto jest na pewno obrazek Biedronki w Brusach na Kaszubach, gdzie chyba zapomnieli, jak powinna wyglądać obsługa klienta. Sklep jest niestety trochę zaniedbany, alejki sklepowe nie do przejścia, a towar w metalowych koszach wygląda jak po przejściu tajfunu. Nikt tego nie ogarnia, nie sprząta, pewnie nikt nie kontroluje. Nie polecam zakupów w tym sklepie.

Urocze miejsce nad jeziorem, dobra obsługa

Ośrodek Beaver nad j. Wielewskim na Kaszubach odwiedzam już po raz drugi i kolejny raz jestem zadowolony z wakacyjnego pobytu. Wprawdzie ośrodek ten lata świetności ma na pewno za sobą, to jedna życzliwy i troskliwy personel, domowe jedzenie, dostęp do sprzętu wodnego i rekreacyjnego bardzo mi odpowiada. Można tu na pewno wypocząć i zregenerować siły. Kierowniczka obiektu, troszczy się o każdego gościa, niezależnie od tego, czy jest to mały kolonista, czy rodzina z dziećmi. Czuje się tu naprawdę domową atmosferę. Panie z recepcji są miłe i uprzejme, a personel kuchenny stara się, by jedzenie było jak "u mamy". Każda usterka zgłoszona w recepcji jest niemal natychmiast naprawiana, a jakiekolwiek małe niedogodności wynagradza czyste jezioro, zieleń lasów, szlaki turystyczne i rowerowe. Bardzo polecam. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Dobre zaopatrzenie, dobra obsługa

Sklepy w małych miejscowościach wakacyjnych nie zawsze należą do dobrze zaopatrzonych, a standard obsługi pozostawia wie do życzenia. Tym razem jednak było zupełnie inaczej. Sklep Groszek, do którego zajrzałem po zakupy podczas urlopu, był bardzo dobrze zaopatrzony. Wszystkie produkty posiadały właściwe oznaczenia cenowe, wiele produktów można było kupić w promocji. Cały sklep był czysty, zadbany, dobrze oświetlony, a poruszanie się po sklepie z wózkiem nie sprawiało trudności. Zwróciłem uwagę na dużą dostępność warzyw, owoców i pieczywa. Do dyspozycji klientów były dwie kasy i bardzo sprawne, operatywne i uśmiechnięte kasjerki. Miło być dobrze obsłużonym, a tak właśnie było w sklepie Groszek w Wielu na Kaszubach. Polecam.

Dobre miejsce na nocleg

Po raz pierwszy skorzystałem z noclegu w małym hoteliku w Drawsku Pomorskim. Zachęcony zostałem dobrym położeniem miejsca noclegowego i przystępną ceną. Na miejscu okazało się, że pokój jest wprawdzie skromny, ale czysty, przyjemny i zadbany. Właściciel sprawnie mnie zakwaterował, udzielił niezbędnych informacji i życzył miłego odpoczynku. Zarówno pokój, jak i łazienka spełniły moje oczekiwania. Na jedną noc nie potrzeba niczego więcej.

Rewelacyjnie - zawsze frontem do klienta

Każdorazowe zakupy w piekarni U Brzęczka to powód do satysfakcji i zadowolenia tak z jakości obsługi klienta, jak i zaopatrzenia. Sklep jest bardzo czysty, przestrony, zadbany i dobrze oświetlony. Cały asortyment dostępny do sprzedaży posiada czytelne oznaczenia cenowe. Personel sklepu jest sprawny, uprzejmy i życzliwie nastawiony do klienta. Polecam zakupy w tej piekarni! Ja, ze względu na jakość obsługi, na pewno dalej będę stałym klientem.

Sobotnie zakupy na minus

Po raz kolejny sobotnie zakupy w Kauflandzie w godzinach popołudniowych okazały się kompletną porażką. W sklepie był duży nieporządek. Przy wejściu do marketu nie było ani jednego koszyka zakupowego. Na dziale warzyw i owoców panował spory bałagan, a nadto brakowało podstawowych artykułów, których zabraknąć nie powinno, gdyby tylko sklep zadbał o porządne zatowarowanie przed weekendem. Na terenie całego marketu nie było do dyspozycji klienta ani jednego pracownika obsługi. Kolejka do działu mięsnego liczyła ponad 15 osób, a stoisko obsługiwane było przez jedną osobę. Nie tak chyba powinna wyglądać obsługa w markecie przed niehandlową niedzielą. Na dodatek trafiłem na niezbyt przyjemną panią w kasie, co do reszty obniżyło satysfakcję z zakupów w bielskim Kauflandzie.

Nieuczciwy kasjer stacji BP

Takiej sytuacji na stacji paliw pod patronatem sieci BP nigdy bym się nie spodziewał. Po zatankowaniu paliwa poszedłem do kasy w sklepiku, gdzie kasjer na początku nawet się nie przywitał, a potem szybko odczytał należność za paliwo, którą wyczytał z zapisu w komputerze. Następnie wbił ową kwotę na terminal płatniczy i poprosił o potwierdzenie kwoty kodem PIN. Dwukrotnie też zapytał mnie, czy wydrukować potwierdzenie transakcji. Kiedy potwierdziłem szybko wręczył mi do ręki trzy wydrukowane pliki: rachunek kasowy, kupon PAYBACK oraz wydruk z terminala płatniczego. Pracownik nie posiadał identyfikatora, a obsługa była mechaniczna, pozbawiona jakichkolwiek cech przyjaznej obsługi klienta. Nawet nie zostałem pożegnany. Po powrocie do domu sprawdziłem wręczone mi paragony i ze zdziwieniem stwierdziłem, że kwota widniejąca na wydruku z terminala nie zgadza się z kwotą za paliwo z paragonu, gdzie naliczył się rabat PAYBACK, związany z tym, że zakupiłem 15 l. paliwa. Różnica nie jest co prawda znaczna, ale uważam, że pracownik okazał się wobec mnie nieuczciwy. Wykorzystałem promocyjny rabat, który został naliczony, ale pracownik nie wprowadził kwoty do zapłaty z paragonu, a z komputera dystrybutora. Zostałem więc podwójnie oszukany na stacji BP. Zapłaciłem za paliwo więcej, niż wskazuje palowo i wykorzystałem przysługujący mi rabat bez rabatu. Następnym razem przy podróży samochodem na pewno będę szerokim łukiem omijał stację partnerską BP w Piątku Małym k. Kalisza.

Wszystko OK, tylko otwarte zbyt krótko

Informacja turystyczna w Czaplinku mieści się na rynku, tuż obok poczty. Godziny jej otwarcia pokrywają się z godzinami pracy urzędu miasta, więc zdecydowanie są to godziny nieodpowiednie dla gości i turystów. O obsłudze turystycznej w dni wolne trzeba zapomnieć. Szkoda, bo oferta folderów, map i innych wydawnictw jest tu bogata. Niestety turysta weekendowy nie może z niej skorzystać.

Na zielone szkoły w sam raz - inne pobyty odradzam

Kolejna wizyta w Czaplinku, kolejny raz w Kusym Dworze i tym razem pełne rozczarowanie. W ośrodku masa dzieci na zielonych szkołach - gwarno, głośno. Nie ma co liczyć ani na spokój, ani wolny zakątek do odpoczywania. W domkach i pawilonach co rusz można napotkać na kolonię mrówek, które na pewno nie uprzyjemnią pobytu. Na stronie internetowej ośrodka można przeczytać niezrozumiałą i nielogiczną informację, że Kusy Dwór to "kameralny ośrodek", który dysponuje 550 miejscami do spania. Dziwna ta kameralność. Jedzenie w stołówce bardzo urozmaicone i smaczne, ale dostęp do całej infrastruktury ośrodka, która pozostawia wiele o życzenia, niesamowicie drogi. Rozpalenie ogniska na miejscu ogniskowym wraz z workiem drewna to koszt aż 110 zł. Drogo kosztuje też wypożyczenie sprzętu wodnego, choć ten jest czysty i zadbany. Myślę, że w Czaplinku o każdej porze roku znajdzie się inne, lepsze i tańsze miejsce do wypoczynku nad jeziorem Drawsko.

Dobre lody, przeciętna obsługa, paragon do kosz...

Lodziarnia oferuje dobre lody własnej produkcji oparte na naturalnych produktach. Sprzedaż odbywa się z okienka na gnieźnieńskim deptaku. Wybór lodów bardzo przyzwoity, obsługa sprawna, panie uśmiechnięte, ale wydrukowany paragon za zakup lodów jest natychmiast gnieciony i ląduje w koszu, zamiast trafić do klienta. Tak chyba być nie powinno i za to spory minus.

Dobra, zainteresowana klientem obsługa.

Tankowanie na stacji paliw w Złocieńcu odbyło się szybko i sprawnie. Teren stacji paliw czysty i zadbany, a obsługa kasowa uprzejma i życzliwa. Już dawno nie spotkałem się z faktem, że w momencie podjeżdżania do stanowiska tankowania, podszedł do mnie pracownik obsługi, z zapytaniem, czy potrzebuję jego pomocy. Duży plus.

Uprzejma obsługa, smaczne posiłki

Pierwszy raz odwiedziłem restaurację Adalbertus w Gnieźnie i to był trafny wybór. Już w momencie przekroczenia progu restauracji zostałem miło i uprzejmie powitany przez uśmiechnięty personel, który wskazał drogę do wolnego stolika. Sala posiłkowa była czysta, zadbana, dobrze oświetlona. Na stolikach było wystawione menu obiadowe w jednej cenie (dwie zupy i trzy dania główne), które można było zestawiać według gustu, smaku i upodobań. Dodatkowo zaoferowano do obiadu bezpłatną wodę lub herbatę. Panie kelnerki były bardzo życzliwie nastawione do klienta, a przy czym co ważne, bardzo taktowne. Na zamówione dania nie trzeba było długo czekać. Posiłki były gorące, dosmakowane. Płatność odbyła się sprawnie i szybko. Szczerze mogę polecić restaurację Adalbertus na smaczny posiłek obiadowy!

Wolna, nieprzyjemna obsługa.

Pobyt na tej stacji trwałby naprawdę krótko, gdyby nie brak kompetencji obsługi kasowej. Obsługa była bardzo wolna, nieprzyjemna. Kasjer nie potrafił mi wytłumaczyć warunków loterii promocyjnej, więc nie skorzystałem. Nie polecam!

Lepiej już było...

Ostatnio przeżywam szok niemal w każdej odwiedzanej Biedronce. Wybór produktów duży, ceny przystępne, ale cóż z tego, skoro jest tutaj coraz bardziej brudno i nieprzyjemnie. Taki stan zauważyłem też w Biedronce w Drawsku Pomorskim. Przed sklepem śmieci, w sklepie lepiąca podłoga i dość nieprzyjemny zapach. Na stoiskach warzywa-owoce, które powinny być wizytówką sklepu ogromny bałagan i owoce nie nadające się do spożycia. Dalej już tylko gorzej. Brak cen lub ceny promocji, które już dawno się skończyły. Prawie w każdej alejce kartony i palety, przy których nikt nie pracował. Na koniec kolejka do jedynej otwartej kasy. Porażka! Nie polecam!

Ciasno...

Zakupy w sklepie Netto nie były zbyt przyjemne. Przy wejściu do sklepu był brud i papierki. Przy koszykach zakupowych leżało klika gazetek reklamowych w wielkim nieładzie. Sklep jest dość ciemny, a przede wszystkim ciasny, co powoduje, że jest mało miejsca w alejkach, co powoduje dodatkowy stres dla klienta, że w każdej chwili może coś strącić. Jedna otwarta kasa to jednak też chyba za mało, jak na piątkowe popołudnie. Za kasą, w miejscu gdzie pakuje się artykuły, było brudno i mokro. Zakupy w takich warunkach raczej mi nie odpowiadają,

WZOROWA OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJEMNY SKLEP

Po raz pierwszy odwiedziłem Galerię Hosso w Drawsku Pomorskim, a w niej sklep KIK. Sklep jest duży, przestronny, bardzo dobrze oświetlony. Oferta produktowa to tekstylia i dodatki oraz różne akcesoria kuchenne, ozdoby, a także artykuły papiernicze. Towar jest uporządkowany, z łatwym dostępem do regałów w każdej alejce. Cały sklep jest zadbany, a na produktach znajdują się metki z nadrukowanymi cenami. Sporo artykułów można zakupić w promocji. Na miejscu dostępna jest gazetka reklamowa. Do dyspozycji klientów są dwie kasy. Warto zwrócić uwagę na personel, który jest bardzo życzliwie nastawiony do klienta i chętnie służy pomocą w zakupach. Zauważyłem obecność na sali sprzedaży pana kierownika, który również służy pomocą klientom i jest bardzo uprzejmy. Cenię sobie jako klient taką właśnie postawę personelu. Cały personel posiada czytelne identyfikatory. Jako klient sklepu KIK czułem się tu naprawdę dobrze, więc szczerze polecam zakupy w tym miejscu.

Fatalnie!!!

Kolejna wizyta w Biedronce w Czaplinku i kolejny powód, by jako klient wyrazić swoje niezadowolenie. W sklepie jest brudno, unosi się przykry zapach. Bardzo źle prezentują się stoiska z warzywami i owocami. Podłoga jest brudna i lepiąca. Spory bałagan panuje w koszach metalowych, a przy wielu produktach brakuje wywieszek cenowych lub są nieaktualne. Trudno na sali sprzedaży spotkać personel, a kolejka do kasy jest zawsze długa. Brakuje gazetek reklamowych przy wejściu do marketu, za to za liną kas, na stoliku, jest ich bardzo dużo, niestety nieaktualne są wystawiane razem z aktualnymi. wydaje mi się, że kierownictwo sklepu w ogóle nie panuje nad porządkiem w tym sklepie, a jakość obsługi klienta jest po prostu fatalna. Nie polecam!!!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem