Opinie wystawione przez użytkownika: Stanisław_76

Sklep internetowy na medal :)

Sklep internetowy z tuszami i tonerami do drukarek posiada ciekawą, a przede wszystkim przejrzystą i intuicyjnie obsługiwaną stronę internetową. Dostępne w sprzedaży produkty są dobrze oznaczone i opisane, a ceny rewelacyjne. Każdy zakup w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Klient może liczyć na sprawną komunikację, ekspresową realizację i wysyłkę zamówień. Towar jest zawsze dobrze i bezpiecznie zapakowany, a do zakupionego produktu dołączany jest czytelny paragon lub faktura. Przez cztery lata korzystania z usług sklepu dodrukarki.pl tylko raz zdarzyło mi się zareklamować otrzymany produkt. I w tym przypadku kontakt ze sklepem był błyskawiczny, profesjonalny, a rozpatrzenie reklamacji trwało zaledwie trzy dni. Kurier odebrał ode mnie wadliwy towar, a następnie otrzymałem nowy produkt. Wszystko na koszt firmy. Polecam zakupy w tym sklepie.

Ocena z dnia: 12.05.2019
dodrukarki.pl Inna forma kontaktu

Omijać z daleka!!!

Dawno już nie widziałem, by sklep z sieci, która ostatnio szturmuje rynek był tak brudny, źle zaopatrzony, w którym panuje bałagan i... drożyzna! Już sam wjazd na parking i spojrzenie na elewację sklepu, wzbudził we mnie lekkie zaniepokojenie. Fasada sklepu jest brudna, popękana, z licznymi zaciekami. Na parkingu było dużo śmieci i papierków, a drzwi wejściowe do marketu już dawno nie widziały ścierki i płynu. Naprawdę brudne! W środku wszystko jakoś poukładane bez ładu i składu. Trudno klientowi się zorientować, gdzie szukać konkretnych produktów. Stoisko owoce-warzywa to obraz nędzy i rozpaczy. Patrząc na ubogi wybór produktów i ich jakość, nie kupiłbym tu niczego. Mały wybór pieczywa. Niektóre artykuły przemysłowe pomieszane ze spożywczymi. Ceny nie zawsze obecne i nie zawsze czytelne. Obsługi brak: za ladą jedna osoba, przy kasie - jedna osoba. Liczne braki na półkach świadczą o tym, że personel i szefostwo sklepu najwyraźniej nie radzi sobie ani z dostępnością towaru, ani z jakością obsługi klienta. I choć będę w Czaplinku jeszcze kilka tygodni to wiem, że sklep Dino będę omijać szerokim łukiem. Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy w tym miejscu!

Sklep mały - obsługa wysokiej jakości

Okazuje się, że sobotnie zakupy w sklepie sieci Rossmann w Czaplinku mogą być miłe i przyjemne. Sklep nie jest co prawda duży, ale oferuje cały asortyment produktów dostępnych w sklepach tej sieci. Towar jest tutaj prawidłowo wyeksponowany, a wszystkie produkty posiadają właściwe i czytelne oznaczenia cenowe. W sklepie obowiązują liczne i atrakcyjne promocje i rabaty. Do pomocy klientom jest obecny życzliwy, profesjonalny i schludnie ubrany personel. Sklep jest dobrze oświetlony, czysty i zadbany. Przy kasie mogłem znaleźć aktualny numer miesięcznika promocyjnego. Obsługa kasowa bardzo szybka i staranna. Personel używa zwrotów grzecznościowych, zawsze pyta o to, czy klient posiada aplikację Rossmana oraz na życzenie może spakować zakupione produkty do reklamówki. Wizyta w tym sklepie była dla mnie bardzo przyjemna, a jakość obsługi klienta oceniam bardzo wysoko. Szczerze polecam!

Rewelacyjna jakość usługi kurierskiej

Kolejny już raz InPost zaskoczył mnie rewelacyjnym czasem dostarczenia zamówionej przesyłki. Paczka z jednego na drugi koniec Polski trafiła do mnie w czasie krótszym, niż 24 godziny. Dodatkowo tę firmę kurierską cechuje bardzo rzetelna komunikacja z odbiorcą przesyłki (maile, sms, możliwość śledzenia przesyłki). Dużym udogodnieniem dla odbierającego paczkę za pobraniem jest możliwość zapłacenia u kuriera kartą płatniczą. Jestem zadowolony ze sprawności, operatywności i szybkości działania. Polecam!

Ocena z dnia: 08.05.2019
InPost Inna forma kontaktu

Ośrodek wypoczynkowy na brzegu jeziora Drawsko

Pięknie położony ośrodek turystyczny "Kusy Dwór" w Czaplinku przyciąga wielbicieli jeziora, lasów, spokoju i dobrego powietrza. Ośrodek oferuje zakwaterowanie (hotel, domki, pawilony letnie), restaurację z bardzo dobrymi posiłkami oraz możliwość wypożyczenia sprzętu wodnego. Nie jest tu tanio, ale ośrodek jest przyjemny, czysty, zadbany, a obsługa bardzo życzliwa, uprzejma i kontaktowa. Bardzo miła pani (dane osobowe usunięte przez administratora-RODO) w recepcji doskonale potrafi zadbać o każdego gościa. Można tu naprawdę przyjemnie spędzić weekend lub wczasy. Lubię takie urokliwe i wyjątkowe miejsca, gdzie jako gość jest się traktowany zawsze wyjątkowo, przyjaźnie i gościnnie. Szczerze polecam!

Mała stacja, dobra obsługa klienta

Będąc w podróży zatrzymałem się na stacji paliw BP w Wałczu. Po zatankowaniu benzyny udałem się do sklepu, by dokonać drobnych zakupów i zapłacić za paliwo. Sklep stacji jest mały, ale oferta produktów dość bogata, a obsługa kasowa bardzo sprawna, życzliwa i profesjonalna. Na zamówione hot dogi czekałem mniej niż minutę.. Zajrzałem jeszcze do toalety i tu też zaskoczyła mnie na plus wyjątkowa czystość tego miejsca. Polecam podróżującym stację BP w Wałczu.

Tak sobie...

Odkąd sklepy Biedronka wyglądają bardziej jak magazyn produktów, niż sklep z prawdziwego zdarzenia, coraz mniej lubię robić zakupy w tej sieci. Przykładem niech będzie ostatnia wizyta zakupowa w Biedronce w Czaplinku. Sklep jest duży, przestronny, a jednak klienta wita tutaj bałagan i nieporządek. Pomijam już artykuły w koszach metalowych, gdzie często sami klienci robią spory bałagan, ale bałagan na półkach, zatarasowane przejścia, zepsute produkty w dziale warzywo i owoce, brak torebek przy produktach z wypiekami, to już raczej typowe zaniedbanie ze strony obsługi sklepu. Zdziwiły mnie też braki w zatowarowaniu, straszny bałagan z alejce z napojami, no i coraz częstszy standard w Biedronce, czyli długa kolejka do jedynej otwartej kasy. Personel też jakby mało uprzejmy, a więc w podsumowaniu jakość obsługi klienta wypada tu na mniej niż dostateczną. Szkoda, że Biedronka poszerzając swój asortyment nie potrafi zadbać ani o właściwą ekspozycję towarów, ani o porządek w sklepie, ani o profesjonalną obsługę klienta. Kiedyś było zdecydowanie lepiej, teraz ot, tak sobie... a szkoda.

Sprzedawczyni żuje gumę...

Jestem zażenowany jakością obsługi klienta na dziale z obsługą - wędliny. W dniu dzisiejszym dokonywałem tam zakupów ok. godz. 11.00. Byłem przerażony zachowaniem sprzedawczyni (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), która nie tylko, że obsługiwała bardzo powoli i bez używania zwrotów grzecznościowych, ale ostentacyjnie żuła gumę w czasie obsługi klientów. Po raz pierwszy spotykam się z sytuacją, że pracownik sklepu będący za ladą, w bezpośredniej obsłudze klienta, bardziej zajęty jest żuciem gumy, niż zaangażowaniem w obsługę klientów. Widok był bardzo przykry, niesympatyczny i na pewno nie świadczy o zachowaniu standardów obsługi klienta w Państwa sklepie. Zgłosiłem ten fakt, zaraz po odejściu od lady, pracownicy sklepu w czerwonym polarze (niestety identyfikator niewidoczny dla klienta), która wysłuchała mojej opinii i tyle. Jest mi bardzo przykro, że muszę zwracać uwagę na takie rzeczy, ale uważam, że sytuacja taka nie powinna mieć miejsca.

Kłopoty z naliczaniem punktów promocyjnych

Nie każdy program lojalnościowy potrafi przynieść zadowolenie i profity. Choć od kilku już lat należę do programu Payback, to po raz pierwszy spotkałem się z trudnościami z uzyskaniem promocyjnych punktów za zakupy w Kauflandzie. Skorzystałem z promocji, która była zamieszczona w gazetce promocyjnej, jednak bez wyraźnego wskazania, o który artykuł promocyjny chodzi. Ani w gazetce, ani w sklepie Kaufland, ani na stronie Payback nie znalazłem żadnego regulaminu tej promocji. Kiedy po miesiącu oczekiwania na punkty dalej ich nie było na moim koncie, napisałem na infolinię Payback. Odpowiedź otrzymałem po dwóch dniach, z adnotacją, że zakupiłem nie taki produkt promocyjny, jak trzeba, bo w promocji były tylko wybrane rodzaje danego asortymentu. Skoro jednak w ofercie nie wskazano które, a regulamin tej promocji nie był dostępny dla klientów, to napisałem po raz drugi na infolinię, że w ten sposób prowadzona promocja jest niekorzystna dla konsumenta, gdyż informacja o promocji jest niepełna, a skoro nie ma regulaminu, to skąd miałem wiedzieć jaki rodzaj wybranego asortymentu przynależał do uzyskania punktów promocyjnych. Ostatecznie przyszła kolejna odpowiedź przyznająca mi brakujące punkty, ale nie jako promocyjne, a... grzecznościowe. Ciekaw jestem, ilu klientów Kauflandu dało się nabrać na tak dziwną promocję w programie Payback. Radzę być ostrożnym.

Ocena z dnia: 17.04.2019
PayBack Infolinia

Znaczna poprawa jakości obsługi, dużo personelu!

Już dobrych kilka miesięcy minęło od otwarcia popularnego sklepu Społem przy bielskim dworcu PKS. Sklep nie jest duży, ale oferta produktowa jest tutaj bardzo obszerna. Sklep jest dobrze oświetlony, a obsługa bardzo dba i stara się, by klienci byli zadowoleni. Artykuły są dobrze wyeksponowane, a wywieszki cenowe czytelne i łatwo zauważalne. Obsługa na stoiskach tradycyjnych i przy kasach na bardzo wysokim poziomie. Ilekroć jestem w tym sklepie to zauważam, że pracuje tutaj dużo personelu, co znacznie ułatwia klientowi w zakupach. Ostatnio miałem problem z nieczytelnym paragonem, gdy zwróciłem się o pomoc w tej sprawie do pani kierownik, ta z życzliwością zaoferowała pomoc i w ciągu kliku chwil wystawiła nowy, czytelny paragon. Bardzo serdecznie polecam zakupy w sklepie Społem.

Przyjazna, sprawna obsługa

Cenię sobie bardzo, że usługi pocztowe dostępne są w galerii handlowej. To znaczne ułatwienie dla klientów. Placówka nie jest co prawda duża, ale nowoczesna, zadbana i dobrze oświetlona. Klientów obsługuje jedna osoba, ale jest to obsługa sprawna, życzliwa i bardzo uprzejma. Jedyny mankament to oferta cenowa, gdyż usługi pocztowe (znaczki, opłaty) są coraz droższe.

Blisko szczęścia :)

Tę kolekturę lotto odwiedzam zawsze, gdy do wygrania jest kumulacja. Choć lokal jest bardzo mały, wręcz ciasny, zawsze panuje tu dobra atmosfera, a kolejki do kolektury dowodzą, że klienci lubią tu obstawiać zakłady. Pani z okienka jest zawsze uśmiechnięta, bardzo życzliwa i pogodna. Od jakiegoś czasu można za zawierane zakłady płacić kartą, co znacznie usprawnia transakcje. Choć kolektury lotto nie należą do kręgu moich stałych zainteresowań, to sporadyczna wizyta w tym punkcie zawsze jest przeze mnie pozytywnie oceniana właśnie ze względu na jakość obsługi klienta.

Coraz gorzej!

Tesco chyba totalnie chyli się ku upadkowi. Coraz mniejszy wybór towaru, miejscami nawet puste miejsca na półkach. Nie wszystkie warzywa wyglądają na świeże. Brak kogokolwiek z obsługi na sali sprzedaży i tylko jedna czynna kasa. Jak na dawny standard sklepów tej sieci, to aktualnie zdecydowanie za mało. Nie dziwię się zatem, że klientów też tu bywa coraz mniej... No i najgorsze - ceny droższe niż w innych sieciowych marketach. Tak więc, zakupów w Tesco nie polecam.

Niedzielnych zakupów nie polecam!

Korzystając z handlowej niedzieli wybrałem się na zakupy do Kauflandu. Spodziewałem się, że w przedświąteczną niedzielę w sklepie będzie tłum klientów, ale nie spodziewałem się, że personel sklepu nie poradzi sobie z handlowaniem w tym dniu. Przy wejściu na salę sprzedaży nie było żadnego koszyka zakupowego, więc trzeba było przejść aż po kasy, by ze stojącej tam sterty wziąć kosz i rozpocząć zakupy. Zgłoszona w punkcie obsługi uwaga na ten temat pozostała bez reakcji. W sklepie panował dość spory bałagan. W wielu miejscach były palety czy kartony, przy których nikt nie pracował. Póki przy stoiskach z warzywami i owocami były w niektórych miejscach puste. Często sporym problem dla klienta jest obsługa przy stoiskach tradycyjnych z ladą. Tym razem jednak kolejki były zdecydowanie za długie, a obsługa bardzo powolna, wręcz ślamazarna. Gdyby ustawić się kolejno do czterech kolejek na tych stoiskach (mięso, wędliny, ryby, sery), to zajęłoby to ponad godzinę. Spory bałagan zauważyłem też w koszach z artykułami przemysłowymi. Na koniec, niestety, bardzo duże kolejki do kas, nawet tych samoobsługowych. Szkoda, że w tak newralgiczny dzień, jak handlowa niedziela tuż przed świętami, nie były otwarte wszystkie kasy. Tak oto zakupy w Kauflandzie tym razem zdecydowanie mi się nie podobały. Gdzieś tam w planowaniu świątecznych reklam, promocji i gazetek zapomniano w tym wszystkim o jednym - zapomniano o kliencie.

Dobre pączki o każdej porze!

Ciepłe, pachnące pączki w dużym wyborze smakowym, umiarkowane ceny, uprzejma i życzliwa obsługa - to główne atuty Tradycyjnej Pączkarni na bielskim deptaku. Lubię tu zaglądać przede wszystkim ze względu na dobrą ofertą pączków, ale także na nieustanny uśmiech i profesjonalność personelu, który potrafi doradzić, odpowiednio zapakować pączki i zawsze życzy smacznego. Pączki pakowane są w papierowe torby, a na łasuchów, którzy chcą się pączkami delektować od razu, czekają serwetki. Szczerze polecam i pączki i pączkarnię. Wzorowa jakość obsługi klienta.

Dobra obsługa, liczne promocje

Każda moja wizyta w tej drogerii to zawsze udane zakupy. Przyciągają liczne promocje i dobre oferty cenowe. Sklep jest przestronny, dobrze oświetlony, a towar dobrze wyeksponowany. Obsługa klienta w porządku. Polecam.

Kiepsko, długie kolejki do kasy, nieuprzejmy personel

Dawno już chyba minęły czasy, gdy sklepy sieci Biedronka musiały starać się, by pozyskać klientów. Teraz zakupy w tej sieci są coraz mniej przyjemne. Sklep w bielskiej Sferze wygląda jak zaniedbany magazyn, w którym trudno się poruszać i coraz trudniej coś znaleźć. Brakuje oznaczeń cenowych lub są niewłaściwe. Prawie nigdy nie można się tu zaopatrzyć w aktualną gazetkę ofertową choćby dzień przed terminem obowiązywania. Ogromny bałagan panuje przy kasach. Po zapłaceniu za towar trudno go spakować, bo ogromną część miejsca za kasami zajmują liczne artykuły promocyjne. Do tego, niestety, bardzo nieuprzejma obsługa z panią kierowniczką na czele. Każda uwaga, zapytanie, reklamacja traktowane są tu jako atak na "wzorowo" pracujący personel. Zdecydowanie jedna z najgorszych Biedronek w mieście. Nie polecam! Interwencja czy skarga złożona na infolinii nie przynosi żadnych efektów. Odpowiedź przychodzi zawsze lakoniczna i standardowa typu "dziękujemy za przekazane uwagi".

Tak sobie

Mało przyjazny punkt sprzedaży. Ciasno, słaba ekspozycja prasy i innych artykułów, trudne dojście do lady i kasy. Ogólnie punkt sprzedaży wygląda nieciekawie i mało estetycznie. Robię tu zakupy tylko w ostateczności.

Tutaj lubię robić zakupy

Od dawna jestem klientem tej piekarni i za każdym razem wychodzę z niej bardzo zadowolony. Sklep jest czysty, przestronny, zadbany. Piekarnia oferuje duży wybór pieczywa tradycyjnego oraz ciasta, torty, lody. Na miejscu, w przyjaznych warunkach, można też wypić kawę czy herbatę. Wszystkie oferowane do sprzedaży produkty mają czytelne wywieszki cenowe. Obsługa sklepu jest bardzo miła i życzliwa. W takim sklepie, który stawia na wysoką jakość obsługi klienta, zakupy robi się z prawdziwą przyjemnością. Zdecydowanie polecam!

Tak sobie...

Salony Rossmanna oferuję dobre produkty, w dobrych cenach i w licznych promocjach, ale z jakością obsługi klienta bywa bardzo różnie. Wyraźnie pogorszyła się ostatnia taka obsługa w bielskiej Sferze. W trakcie zakupów trudno liczyć na pomoc ze strony personelu. W sklepie jest też dosyć ciasno, a wywieszki cenowe są zdecydowanie za małe. Często spotykam tylko jedną otwartą kasę. Najbardziej żenujące dla mnie jako klienta, jest mechanicznie powtarzane przez kasjerki pytanie, czy mają doliczyć reklamówkę, nawet gdy kupuję tylko jedną pastę do zębów. Standard obsługi klienta był kiedyś w Rossmannie zdecydowanie lepszy, teraz nie zawsze wszystko jest w porządku, a szkoda.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem