Opinie wystawione przez użytkownika: Stanisław_76

Profesjonalna obsługa, przyjemny sklep, wygodne zakupy

Kolejne tygodniowe zakupy w Lidlu i kolejna okazja do pełnej satysfakcji i zadowolenia. Dogodne godziny otwarcia, duży parking, dostępność wózków zakupowych, a przede wszystkim życzliwy i profesjonalny personel - to główne powody, dla których z przyjemnością wracam do Lidla, by właśnie tutaj zrobić zakupy. Sklep jest przestronny, zadbany, a produkty łatwe do odnalezienia i bardzo dobrze oznaczone cenowo. Zawsze tutaj mogę liczyć na pomoc i przychylność personelu i sprawną obsługę kasową. Gdy do tego dodać aktualne gazetki reklamowe oraz dużą ilość promocji i obniżek w ramach programu "kupuję nie marnuję", to w tej chwili jest to dla mnie sklep numer jeden w sieci marketów spożywczych. zdecydowanie polecam.

Tym razem opinia negatywna

Choć często robię zakupy w bielskim Kauflandzie i zwykle jestem zadowolony z jakości obsługi klienta w tym markecie, to tym razem zostałem niemile zaskoczony. Na samym początku zwrócił moją uwagę bałagan i nieporządek, który zauważyłem przed wejściem do marketu. Mimo wczesnej pory dnia kosz na śmieci wypełniony był po brzegi, a przez to paragony, papiery, niedopałki były przed całym wejściem. Podobnie zresztą były przy miejscu na wózki zakupowe - tyle śmieci dawno nie widziałem. Wygląda na to, jakby to miejsce nie było w ogóle sprzątane, a przecież wejście do sklepu to jego wizytówka. Zakupy zrobiłem stosunkowo szybko i sprawnie. W sklepie było czysto, nie brakowało żadnych produktów. Kolejka do kasy też nie była długa, ale już samo skorzystanie z kasy samoobsługowej tym razem nie było komfortowe. Otwarte wszystkie kasy samoobsługowe powodują, że jest przy nich ścisk, a tym samym nie zachowana jest bezpieczna odległość. Nie uzyskałem też żadnej pomocy ze strony personelu, gdy zgłosiłem, że nie mogę zeskanować ceny na koperek. Pani z obsługi wskazała tylko, że skoro kod nie działa, to trzeba go samodzielnie wbić. Tyle, że cyferki z kodu były tak małe, że by je odczytać, trzeba by było użyć lupy. Pani nie wyraziła żadnej chęci, by mi pomóc, musiałem więc produkt odłożyć i zrezygnować z zakupu. I tak się zastanawiam, gdzie się nagle podziała tak szeroko reklamowana w Kauflandzie pomoc i uprzejmość dla klienta? Tym razem zakupy w Kauflandzie oceniam negatywnie!

Udane otwarcie, wzorowa obsługa klienta

Za bardzo udane uważam otwarcie salonu Media Expert w bielskiej Galerii Sfera. Salon został dobrze przygotowany do nowych warunków sprzedaży, zgodnie z wytycznymi sanitarnymi. Do dyspozycji klientów były rękawiczki jednorazowe oraz płyn dezynfekujący, a z głośników płynęły odpowiednie komunikaty. Ekspozycja produktów bardzo dobra. Wszystkie produkty były oznaczone cenami, a także informacją o odpowiednich promocjach. Co ważne, w każdym dziale salonu, byli obecni pracownicy z obsługi, oferując pomoc przy zakupach. Przy ladzie kasowej również bardzo miła i sprawna obsługa, a personel bardzo życzliwy. Cieszę się z udanego otwarcia salonu Media Expert i możliwości zakupów bezpiecznych, sprawnych i ze wsparciem profesjonalnego personelu. Polecam!

Pierwsza i ostatnia wizyta

Właśnie wróciłem z dzisiejszej (06.05.2020) wizyty w placówce Kasa Stefczyka w Bielsku-Białej przy ul. 11 Listopada. Do placówki zostałem zaproszony telefonicznie przez Starszego Opiekuna Finansowego, z racji internetowego złożenia wniosku o pożyczkę. Pierwsza w życiu wizyta w placówce na pewno będzie ostatnią, gdyż jako klient zaproszony do Oddziału, poświęcając swój czas, oczekiwałbym przynajmniej minimum standardu obsługi, którego doznaję w innych tego typu placówkach, jako klient dwóch innych banków. Po raz pierwszy spotkałem się z obsługą, która w niczym nie sprawiała, że czułem się potraktowany, jako klient który po raz pierwszy odwiedza Kasę Stefczyka, jest zainteresowany produktem oferowanym przez Kasę oraz po to zgodził się na wizytę w placówce, by dowiedzieć się wszystkiego, co powinien w takiej sytuacji dowiedzieć się klient zamierzający skorzystać z usług Kasy. Byłem obsługiwany mechanicznie, jakby mnie obsługiwał automat, a nie Starszy Opiekun Finansowy. Otrzymałem do podpisu kilkanaście różnych dokumentów, przy czym praktycznie ani razu, nie dowiedziałem się, co i w jakim celu mam podpisać. Opiekun Finansowy bardziej współpracował z komputerem i drukarką niż z ze mną, jako klientem. Nie wiem, bo nie poinformowano mnie, że chcąc skorzystać z jakiegokolwiek produktu, muszę złożyć deklarację/zostać członkiem Kasy. Podpisałem deklarację, ale ani słowem nie wspomniano mi o tym, że tak trzeba, o jakiś składkach członkowskich, ani o tym co stanie z moją deklaracją, gdy nie skorzystam lub dostanę odmowę udzielenia pożyczki. Nie otrzymałem kopii żadnego z dokumentów, które musiałem podpisać, nawet tego o przetwarzaniu moich danych i przedstawionych dokumentów. Teraz nie wiem nawet, jak i gdzie wyrazić swój sprzeciw, skoro pożyczka nie została mi przyznana, a bank jest w posiadaniu wielu moich dokumentów. Nadmieniam, co najważniejsze, że nie omówiono ze mną wniosku o pożyczkę, nie przedstawiono oferty, błędnie odczytano kwotę, o którą wnioskowałem przez internet. Opiekun Finansowy zupełnie nie był zorientowany ani na mnie, ani na moje potrzeby, a już na pewno na jakiekolwiek zadowolenie z odwiedzenia placówki Kasy Stefczyka. Wyszedłem z ustną decyzją negatywną, bez żadnego śladu mojej wizyty i złożenia dokumentów. W żadnym z banków, z których korzystam, nie spotkałem się z tak beznadziejną obsługą. Dzisiejsza wizyta w Państwa placówce była pierwszą i na pewno ostatnią. Nie polecam!

Wzorowa i profesjonalna obsługa klienta

Jestem pod wrażeniem jakości obsługi klienta przez infolinię DPD Polska. Połączenie z infolinią było błyskawiczne, a zgłoszony problem z odbiorem paczki, został rozwiązany błyskawicznie i zgodnie z moimi oczekiwaniami. Pracownica infolinii była bardzo uprzejma, a przede wszystkim profesjonalnie przygotowana do obsługi klienta. Przez cały czas rozmowy czułem zaangażowanie i chęć pomocy ze strony konsultantki. Co więcej, pod koniec dnia, pani zadzwoniła do mnie jeszcze raz, pytając czy wszystko jest w porządku z moją przesyłką. Bardzo się cieszę, że w tym szczególnym czasie, jaki teraz mam, pracownicy infolinii DPD Polska wykazują tak dużą atencję i chęć pomocy dla swoich klientów. Dziękuję i polecam firmę DPD.

Ocena z dnia: 03.05.2020
DPD Polska Infolinia

Nic nadzwyczajnego

W ramach uzupełnienia zakupów odwiedziłem sklep, który niestety nie jest przygotowany na styl samoobsługi. Sklep jest bardzo ciasny, przejścia między alejkami wąskie, a odczuwalny komfort zakupów naprawdę kiepski. Oznaczenia cenowe produktów bardzo małe, więc trudno je właściwie odczytać. Obsługa sklepu, niestety, jeszcze z poprzedniej epoki: mało atencji, przychylności i profesjonalizmu obsługi. Zakupy w takim sklepie tylko w ostateczności.

Poziom satysfakcji - zerowy

Sobotnie zakupy w Biedronce to kolejne pasmo rozczarowania. Zachęcony weekendowymi ofertami specjalnymi, wybrałem się na zakupy, ale wróciłem bardzo niezadowolony. Przy wejściu nie było ani jednorazowych rękawiczek ani płynu do dezynsekcji. Odwiedzony sklep był brudny. Podłoga poplamiona, produkty mimo wczesnej pory zakupów, wyeksponowane byle jak. Przy produktach w lodówkach brakowało oznaczeń cenowych. Na stoisku piekarniczym pustki. Na terenie całego sklepu trudno było spotkać kogokolwiek z obsługi, a przejście ciasnymi i zawalonymi paletami alejkami graniczyło z cudem. Na finał, czynna tylko jedna kasa, do której w kolejce byłem dziesiąty. Pomijając brud, bałagan i niedostępność pracownika sklepu, chcę zauważyć że o warunki sanitarne i dystansu społecznego w tym sklepie jest więcej niż trudno. A z głośników miła muzyka i reklama towarów, których brak na półkach. Cóż, w Biedronce jest coraz gorzej, a poziom mojej satysfakcji z jakości obsługi - zerowy! Nie polecam.

Sprawnie i komfortowo

Wizyta w tej bielskiej aptece zawsze potwierdza moje przekonanie, że największą rolę w obsłudze klienta ma personel. W tej aptece zawsze mogę liczyć na pełen profesjonalizm obsługi. Panie działają sprawnie, rzeczowo, a jednocześnie są bardzo miłe. Potrafią doradzić, zaoferować tańszy produkt, polecić produkty promocyjne. Z każdej wizyty w tej aptece wychodzę zadowolony. Polecam!

Wart polecenia. Wzorowo!

Kolejne zakupy w tym LIdlu i kolejny powód do satysfakcji, tak z racji dostępności produktów, oferty cenowej, jak i pełnego profesjonalizmu obsługi. Zakupy w tym sklepie sieci Lidl naprawdę są bardzo przyjemne i komfortowe. Polecam!

Ciasno, drogo, byle jak...

Zakupy w sklepie z sieci Paulinka nie należały do przyjemnych. Sklep jest bardzo ciasny, a przejścia między regałami bardzo wąskie, więc o komforcie zakupów z wózkiem koszykowym naprawdę można zapomnieć. Produkty wystawione są w sposób mało estetyczny, ale przede wszystkim jest tu bardzo drogo. Swoje też trzeba odstać do jedynej kasy przy ladzie alkoholowej. Personel jak z dawnych czasów: mało uprzejmości, mało atencji, bardzo mało życzliwości dla klienta. Ten sklep, jeśli tylko można, radzę omijać, bo zakupów w nim nie polecam.

Wzorowy listonosz

Podziwia pracę mojej pani listonosz, która realizując zadania, jako pracownik Poczty Polskiej, wypełnia je wzorowo. Mimo trudnych czasów zawsze punktualnie, zawsze z uśmiechem na twarzy. To dzięki takim pracownikom w pełni oddanym, zaangażowanym i profesjonalnym, listy i inne przesyłki docierają do adresatów. Cieszę się, ze mam w rejonie tak profesjonalnego listonosza!

Ocena z dnia: 26.04.2020
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Obsługa na medal

Bardzo przyjemne i skuteczne były moje ostatnie zakupy w drogerii Rossmann. Sklep bardzo przyjemny, czysty, pachnący, a produkty bardzo dobrze wyeksponowane i dokładnie oznaczone cenami. Zauważyłem na półkach liczne produkty promocyjne. Personel sklepu schludnie ubrany, a przede wszystkim profesjonalny i życzliwy. W sklepie dostępne były zarówno kasy tradycyjne, jak i samoobsługowe. Moje zakupy były sprawne, przyjemne i skuteczne. Polecam!

Ciasno, nieprzyjemnie, kolejka do jednej kasy

Tym razem zakupy w osiedlowym sklepie Roll/Lewiatan oceniam bardzo negatywnie. Nie dość, że sklep jest bardzo ciasny, to jeszcze jedna z alejek prowadzących do kasy jest stale zastawiona paletami z towarem. Personelu jest dużo, ale otwarta jedna kasa powoduje kolejki i długie czekanie na obsługę. No i co najgorsze - ogromny bałagan na stoisku mięso-wędliny. Dawno nie widziałem tak bardzo brzydkiej ekspozycji towarów. Nie polecam zakupów w tym sklepie!

Dobra i życzliwa obsługa

Tankowanie benzyny na stacji BP to prawdziwa przyjemność. Cała stacja to teren czysty i zadbany. Przy dystrybutorach czytelne oznaczenie cen paliw, zawsze dostępne są rękawice ochronne i ręczniki papierowe. Sklep BP jest bardzo przyjemny i czysty, a obsługa klienta życzliwa i sprawna. Dodatkowo, jako stały klient mogę korzystać z promocji w ramach programu lojalnościowego Payback. Polecam tankowanie na BP.

Punktualnie, sprawnie, komfortowo

Codziennie korzystam z usług bielskiego MZK i jestem bardzo zadowolonym pasażerem. Autobusy są czyste, a przede wszystkim punktualne. Bielscy kierowcy należą do osób życzliwych i przyjaznych dla podróżnych. Dodatkowo, w okresie epidemii, w autobusach umieszczane są czytelne komunikaty, także głosowe, które nawiązują do aktualnej sytuacji związanej z podróżowaniem.

Ocena z dnia: 22.04.2020
MZK Bielsko-Biała Inna forma kontaktu

Dobra jakość obsługi klienta

Często robię zakupy w bielskim Kauflandzie i na ogół jestem zadowolony z jakości obsługi w tym markecie. Sklep jest przestronny, dobrze zaopatrzony. Produkty są uporządkowane, wszystkie oznaczone karteczkami z ceną. Obsługa marketu jest uprzejma i życzliwie nastawiona do klienta. Bardzo cieszy mnie to, że w Kauflandzie mogę skorzystać z kas samoobsługowych, co znacząco przyspiesza obsługę klienta. Spore znaczenie ma także dla mnie możliwość korzystania z punktu obsługi klienta. Polecam zakupy w Kauflandzie,

Fatalna obsługa, brudny sklep

Nie od dziś wiadomo, że od jakiegoś czasu sklepy Biedronka przypominają bardziej zaniedbane magazyny, niż sale sprzedaży. Taki bałagan panuje od wielu dni w sklepie Biedronka w bielskiej Sferze. Towar jest nieuporządkowany, często brakuje przy produktach oznaczeń cenowych. Przy ostatniej wizycie niesympatyczna pani z obsługi kazała zakładać na ręce worki foliowe, bo sklep, jako jedyny w okolicy nie udostępnia dla klientów jednorazowych rękawic ochronnych. Mimo ograniczenia liczby klientów kolejki do kasy są ogromne, a o aktualnej gazetce reklamowej w dniu rozpoczęcia promocji można tylko pomarzyć. Coraz częściej omijam Biedronkę szerokim łukiem, bo niestety, ale coraz większa liczba sklepów powoduje, że pogarsza się jakość obsługi w Biedronce!

Bardzo dobra obsługa, sklep przyjazny dla klienta

Okazuje się, że nawet w tych trudnych czasach zakupy można zrobić sprawnie i przyjemnie, a na obsługę można też liczyć. Z takim stanem spotkałem się podczas zakupów w sklepie sieci Lidl. Sklep jest czysty, przyjemny, jasno oświetlony, a wybór produktów wyjątkowo duży. Nie znalazłem produktu, który by nie był oznaczony ceną, a ponadto sklep oferuje bardzo wiele artykułów w cenach promocyjnych. Atutem sklepu jest przede wszystkim jego personel. Zarówno u pracowników na sali sprzedaży, jak i u obsługi kasowej zauważyłem dużo atencji, życzliwości i wielkiej przychylności dla klienta. w tych czasach jest to szczególne cenne, więc do bielskiego Lidla chętnie wrócę na kolejne zakupy.

Wzorowa obsługa klienta

Konieczny pobyt w placówce bankowej mBanku w Bielsku-Białej to powód do pełnego zadowolenia. Bank zastosował wszelkie środki ostrożności w okresie panującej epidemii. Personel banku, w w szczególności doradca, wykazał się bardzo dobrym podejściem do klienta:. pełna dyspozycyjność, kultura osobista, życzliwość, a przede wszystkim wysoka kompetencja. Sprawy, z którymi zawitałem do banku, udało się załatwić bardzo sprawnie. Serdecznie polecam mBank.

Fatalne podejście do pasażerów w okresie epidemii

Spółka PKP IC nie za bardzo przejęła się losem pasażerów w czasie stanu epidemii w kraju. Wcale nie chodzi o odwołane pociągi, bo to naturalne w czasie, gdy liczba korzystająca z usług przewoźnika jest znikoma. Bulwersuje natomiast zasada zwrotu biletów niewykorzystanych u przewoźnika, gdyż PKP IC nie traktuje wszystkich pasażerów na równi. Dopiero 13 marca br. Spółka wydała komunikat, w którym poinformowała, że pełny zwrot może w drodze reklamacji otrzymać pasażer, który zakupił bilety do 4 marca br. Zachodzi uzasadnione pytanie, w czym gorszy jest pasażer, który zakupił bilet 5 marca od tego, który kupił bilet dzień wcześniej. Na wszelkie reklamacje z tego tytułu Spółka odpowiada negatywnie, a to znaczy, że mimo rządowego zakazu przemieszczania się, Spółka nie odda kosztów z rezygnacji potrąconych jako 15% prowizji. Niestety, nie jest to działanie pro pasażerskie.

Ocena z dnia: 20.04.2020
intercity.pl Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem