Opinie wystawione przez użytkownika: Stanisław_76

ZIKO Apteka to ...

ZIKO Apteka to miejsce, gdzie najchętniej realizuję recepty czy kupuję inne medykamenty. Apteka jest bardzo dobrze zaopatrzona, a gdy brakuje jakiegoś leku, to istnieje możliwość zamówienia lekarstwa, a to zamówienie jest niemal błyskawicznie realizowane. Bez trudu klient może uzyskać informację, gdzie lekarstwo jest możliwe do otrzymania od ręki. Obsługa apteki jest bardzo uprzejma, profesjonalna i życzliwie nastawiona do klientów. Apteka ZIKO cieszy się dobrą opinią klientów, co niniejszym też potwierdzam, a mimo kolejek, obsługa jest bardzo sprawna. Zwykle czynne są trzy a nawet cztery okienka kasowe. Apteka jest przestronna, nowoczesna, dobrze oświetlona, nie ma w niej tak charakterystycznego zapachu lekarstw, jak w innych tego typu placówkach. Zakupy i realizację recept w aptece ZIKO mogę szczerze polecić kupującym.

Piękne i zachęcające ...

Piękne i zachęcające do odwiedzin w markecie reklamy telewizyjne i bilbordy, które sugerują najlepszą z możliwych obsługę klienta, to niestety tylko reklama bez pokrycia. W ogromnym sklepie trudno samemu cokolwiek znaleźć, a na pomoc ze strony obsługi naprawdę nie ma co liczyć. Fakt, że niemal przy każdym dziale jest ustawione stanowisko obsługi klienta, to jednak często jest puste, a czekanie na pracownika 10 i więcej minut, to już chyba przesada. Gdy się już klient doczeka, to często wychodzi na jaw brak chęci do pomocy, brak kompetencji i najczęściej słyszaną odpowiedź jest ta, że może kolega z działu obok pomoże. Kolejki do kas to spore utrapienie na zakończenie niekoniecznie udanych zakupów w tym markecie. Sporo drobiazgów jest oferowanych tutaj bez opakowania, więc jeśli klient tych drobiazgów nie chce zgubić, niemal koniecznie musi kupić płatną reklamówkę. Jedyną zaletą marketu, którą udało mi się zauważyć, to godziny otwarcia: od wczesnego świtu do późnego wieczora. Tyle i tylko tyle, niestety!

Zakupy w drogerii ...

Zakupy w drogerii Rossmann to prawdziwa przyjemność. Rossmann oferuje duży wybór produktów, a sklep jest czysty, przestronny i dobrze oświetlony. Liczne i ciekawe promocje zachęcają do zniżkowych zakupów, a gazetka czy aplikacja zdecydowanie ułatwia podejmowanie decyzji. Personel w Rossmannie jest ładnie i estetycznie ubrany, zawsze fachowy, pomocny i bardzo uprzejmy. Dawne, długie kolejki do kas są już na szczęście tylko wspomnieniem. Gdy pojawiły się kasy samoobsługowe ten problem został wyeliminowany. Bielskie placówki Rossmanna cieszą się dużą popularnością wśród klientów, co potwierdza fakt, że niedawno w bielskiej Sferze otwarto drugą placówkę pod szyldem firmy Rossmann. Zdecydowanie polecam!

Od wielu lat ...

Od wielu lat korzystam z ubezpieczeń w TU Ergo Hestia i należę do grona zadowolonych klientów. Oferta ubezpieczeniowa towarzystwa jest bardzo różnorodna, a opłaty stosunkowo przystępne, zawsze zależne od wariantu ubezpieczenia. Jestem też bardzo zadowolony z jakości obsługi klienta na infolinii. Telefon jest zawsze szybko odbierany, a konsultanci są bardzo uprzejmi, a co najważniejsze profesjonalni. Dokładne wysłuchanie sprawy, a następnie fachowa i konkretna pomoc i wsparcie, to elementy, które mnie bardzo satysfakcjonują. Uważam, że warto polecić tego ubezpieczyciela, bo jako klient nigdy się nie zawiodłem. To sprawia, że chętnie przedłużam kolejne umowy ubezpieczeń, gdyż w razie awarii czy nieszczęścia, mogę liczyć na niemal natychmiastową pomoc. TU Ergo Hestia bardzo szybko odpowiada też na zapytania mailowe.

Ocena z dnia: 15.01.2022
ERGO Hestia infolinia

Od wielu lat ...

Od wielu lat jestem wiernym klientem Kauflandu, gdyż w tym markecie czuję się jak klient mile widziany. To tutaj znajduję większość potrzebnych artykułów, a ich planowanie ułatwia przejrzysta gazetka z ofertą, zawsze dostępna kilka dni wcześniej. Ceny w Kauflandzie są bardzo dobrze widoczne na półkach, ponadto w sklepie znajduje się kilka łatwo dostępnych czytników cen. Powodzeniem w tym sklepie cieszą się produkty z tzw. lady, gdzie prawie zawsze ustawia się kolejka, ale obsługa jest tak sprawna i i miła, że nie jest to przeszkodą w dokonywaniu zakupów. Liczne promocje, odpowiednio wyeksponowane, też sprawiają, że zakupy są tu ekonomiczne. Wielką wartością dla kupujących są liczne kasy, w tym kilka samoobsługowych oraz punkt obsługi klienta, w którym zawsze można uzyskać pomoc i wsparcie, czy też zgłosić reklamacje. Ogólnie zatem śmiało mogę polecić bielski Kaufland, gdyż zakupy tutaj ze względu na dostępność towarów i jakość obsługi klienta jest naprawdę bardzo wysoka. Bonusem są zakupy z aplikacją Payback.

Czystość, wzorowa obsługa ...

Czystość, wzorowa obsługa klienta i dobrze zaopatrzony sklepik to atuty bielskiej stacji paliw BP przy dworcu kolejowym. To stacja paliw, którą wybieram najchętniej ze względu na dobre położenie i miłą obsługę. Personel jest tutaj zawsze pomocny, życzliwy i uśmiechnięty, a to liczy się dla mnie najbardziej. Cały teren stacji, niezależnie od pory roku, jest bardzo czysty, zadbany i dobrze oświetlony, a kawa serwowana tutaj jest świeża i smaczna. Polecam odwiedziny na tej stacji paliw tak mieszkańcom Bielska-Białej, jak i przyjeznym

W obecnych czasach ...

W obecnych czasach rzadko odwiedzam placówkę mBanku, bo jestem bardzo zadowolony z bankowości internetowej, która w pełni spełnia moje oczekiwania, podobnie jak aplikacja. Czasem jednak wizyta jest konieczna, jak było tym razem. Miłe przywitanie, uśmiech do klienta na dzień dobry, to naprawdę miłe odczucie, że jestem w placówce mile widziany. Po przedstawieniu celu wizyty od razu zostałem poproszony do doradcy, który szybko, sprawnie i bardzo profesjonalnie mnie obsłużył. Na koniec wizyty otrzymałem wizytówkę, z informacją, że gdyby były jakieś jeszcze pytania, wątpliwości to mam od razu dzwonić. Bardzo dobrze oceniam taką obsługę klienta. Ponadto placówka mBanku jest bardzo nowoczesna, czysta, bardzo dobrze oświetlona, co sprawia, że czuję się jako klient bardzo dobrze. Szczerze polecam.

Od niedawna jestem ...

Od niedawna jestem klientem sklepu "Delikatesy Centrum" i jak na razie jestem średnio zadowolony. Ten sklep mogę traktować, jako awaryjne uzupełnienie zakupów, gdyż asortyment dostępny dla klienta jest raczej ubogi. Sklep jest mały, ciasny, trudno się w nim poruszać. Wydzielone stoisko mięsno-wędliniarskie, tak mocno reklamowane w telewizji, to jedna wielka porażka. Wybór niewielki, ceny wysokie, a wygląd i jakość oferowanych do sprzedaży produktów dość wątpliwa. Choć asortyment sklepu nie jest zbyt bogaty, to ekspozycja produktów jest prawidłowa, a oznaczenia cen i promocji wystarczające. Bardzo ciasno jest przy jedynej kasie, gdzie oferta produktów promocyjnych jest tak duża, że nie ma gdzie położyć swojego koszyka z zakupami, a wystarczy, że w sklepie są dwie, trzy osoby, to już do kasy jest kolejka. Obsługa klienta raczej odpowiednia, personel stara się być miły i uprzejmy. Nie ma problemu z płatnościami bezgotówkowymi. Przy wejściu zawsze aktualna gazetka sklepowa. Od niedawna ta sieć handlowa posługuje się nowym logo oraz aplikacją internetową, która dzięki Delikarcie pozwala zrobić nieco tańsze zakupy. Ogólnie "Delikatesy Centrum" to taki osiedlowy market, ale niekoniecznie na większe zakupy.

Super!

Bardzo dobra jakość obsługi klienta, pełna profesjonalność, życzliwe nastawienie

Ocena z dnia: 31.12.2021
Play Inna forma kontaktu

Super!

Solidna obsługa, perfekcyjna informacja, bardzo dobra oferta, przyjazne traktowanie klienta

Ocena z dnia: 31.12.2021
ERGO Hestia Inna forma kontaktu

Średnio.

Bardzo przyjemna i sprawna obsługa klieta

Ocena z dnia: 31.12.2021
5.10.15 Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
InPost Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 31.12.2021
GLS Inna forma kontaktu

Średnio.

Średnio.

Ocena z dnia: 31.12.2021
DPD Polska Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
BP Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
mBank Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Santander Bank Polska Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Bardzo źle.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Pekao SA Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Millennium Bank Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem