Opinie wystawione przez użytkownika: Stanisław_76

Dobre zaopatrzenie, dobra obsługa

Sklepy w małych miejscowościach wakacyjnych nie zawsze należą do dobrze zaopatrzonych, a standard obsługi pozostawia wie do życzenia. Tym razem jednak było zupełnie inaczej. Sklep Groszek, do którego zajrzałem po zakupy podczas urlopu, był bardzo dobrze zaopatrzony. Wszystkie produkty posiadały właściwe oznaczenia cenowe, wiele produktów można było kupić w promocji. Cały sklep był czysty, zadbany, dobrze oświetlony, a poruszanie się po sklepie z wózkiem nie sprawiało trudności. Zwróciłem uwagę na dużą dostępność warzyw, owoców i pieczywa. Do dyspozycji klientów były dwie kasy i bardzo sprawne, operatywne i uśmiechnięte kasjerki. Miło być dobrze obsłużonym, a tak właśnie było w sklepie Groszek w Wielu na Kaszubach. Polecam.

Dobre miejsce na nocleg

Po raz pierwszy skorzystałem z noclegu w małym hoteliku w Drawsku Pomorskim. Zachęcony zostałem dobrym położeniem miejsca noclegowego i przystępną ceną. Na miejscu okazało się, że pokój jest wprawdzie skromny, ale czysty, przyjemny i zadbany. Właściciel sprawnie mnie zakwaterował, udzielił niezbędnych informacji i życzył miłego odpoczynku. Zarówno pokój, jak i łazienka spełniły moje oczekiwania. Na jedną noc nie potrzeba niczego więcej.

Rewelacyjnie - zawsze frontem do klienta

Każdorazowe zakupy w piekarni U Brzęczka to powód do satysfakcji i zadowolenia tak z jakości obsługi klienta, jak i zaopatrzenia. Sklep jest bardzo czysty, przestrony, zadbany i dobrze oświetlony. Cały asortyment dostępny do sprzedaży posiada czytelne oznaczenia cenowe. Personel sklepu jest sprawny, uprzejmy i życzliwie nastawiony do klienta. Polecam zakupy w tej piekarni! Ja, ze względu na jakość obsługi, na pewno dalej będę stałym klientem.

Sobotnie zakupy na minus

Po raz kolejny sobotnie zakupy w Kauflandzie w godzinach popołudniowych okazały się kompletną porażką. W sklepie był duży nieporządek. Przy wejściu do marketu nie było ani jednego koszyka zakupowego. Na dziale warzyw i owoców panował spory bałagan, a nadto brakowało podstawowych artykułów, których zabraknąć nie powinno, gdyby tylko sklep zadbał o porządne zatowarowanie przed weekendem. Na terenie całego marketu nie było do dyspozycji klienta ani jednego pracownika obsługi. Kolejka do działu mięsnego liczyła ponad 15 osób, a stoisko obsługiwane było przez jedną osobę. Nie tak chyba powinna wyglądać obsługa w markecie przed niehandlową niedzielą. Na dodatek trafiłem na niezbyt przyjemną panią w kasie, co do reszty obniżyło satysfakcję z zakupów w bielskim Kauflandzie.

Nieuczciwy kasjer stacji BP

Takiej sytuacji na stacji paliw pod patronatem sieci BP nigdy bym się nie spodziewał. Po zatankowaniu paliwa poszedłem do kasy w sklepiku, gdzie kasjer na początku nawet się nie przywitał, a potem szybko odczytał należność za paliwo, którą wyczytał z zapisu w komputerze. Następnie wbił ową kwotę na terminal płatniczy i poprosił o potwierdzenie kwoty kodem PIN. Dwukrotnie też zapytał mnie, czy wydrukować potwierdzenie transakcji. Kiedy potwierdziłem szybko wręczył mi do ręki trzy wydrukowane pliki: rachunek kasowy, kupon PAYBACK oraz wydruk z terminala płatniczego. Pracownik nie posiadał identyfikatora, a obsługa była mechaniczna, pozbawiona jakichkolwiek cech przyjaznej obsługi klienta. Nawet nie zostałem pożegnany. Po powrocie do domu sprawdziłem wręczone mi paragony i ze zdziwieniem stwierdziłem, że kwota widniejąca na wydruku z terminala nie zgadza się z kwotą za paliwo z paragonu, gdzie naliczył się rabat PAYBACK, związany z tym, że zakupiłem 15 l. paliwa. Różnica nie jest co prawda znaczna, ale uważam, że pracownik okazał się wobec mnie nieuczciwy. Wykorzystałem promocyjny rabat, który został naliczony, ale pracownik nie wprowadził kwoty do zapłaty z paragonu, a z komputera dystrybutora. Zostałem więc podwójnie oszukany na stacji BP. Zapłaciłem za paliwo więcej, niż wskazuje palowo i wykorzystałem przysługujący mi rabat bez rabatu. Następnym razem przy podróży samochodem na pewno będę szerokim łukiem omijał stację partnerską BP w Piątku Małym k. Kalisza.

Wszystko OK, tylko otwarte zbyt krótko

Informacja turystyczna w Czaplinku mieści się na rynku, tuż obok poczty. Godziny jej otwarcia pokrywają się z godzinami pracy urzędu miasta, więc zdecydowanie są to godziny nieodpowiednie dla gości i turystów. O obsłudze turystycznej w dni wolne trzeba zapomnieć. Szkoda, bo oferta folderów, map i innych wydawnictw jest tu bogata. Niestety turysta weekendowy nie może z niej skorzystać.

Na zielone szkoły w sam raz - inne pobyty odradzam

Kolejna wizyta w Czaplinku, kolejny raz w Kusym Dworze i tym razem pełne rozczarowanie. W ośrodku masa dzieci na zielonych szkołach - gwarno, głośno. Nie ma co liczyć ani na spokój, ani wolny zakątek do odpoczywania. W domkach i pawilonach co rusz można napotkać na kolonię mrówek, które na pewno nie uprzyjemnią pobytu. Na stronie internetowej ośrodka można przeczytać niezrozumiałą i nielogiczną informację, że Kusy Dwór to "kameralny ośrodek", który dysponuje 550 miejscami do spania. Dziwna ta kameralność. Jedzenie w stołówce bardzo urozmaicone i smaczne, ale dostęp do całej infrastruktury ośrodka, która pozostawia wiele o życzenia, niesamowicie drogi. Rozpalenie ogniska na miejscu ogniskowym wraz z workiem drewna to koszt aż 110 zł. Drogo kosztuje też wypożyczenie sprzętu wodnego, choć ten jest czysty i zadbany. Myślę, że w Czaplinku o każdej porze roku znajdzie się inne, lepsze i tańsze miejsce do wypoczynku nad jeziorem Drawsko.

Dobre lody, przeciętna obsługa, paragon do kosz...

Lodziarnia oferuje dobre lody własnej produkcji oparte na naturalnych produktach. Sprzedaż odbywa się z okienka na gnieźnieńskim deptaku. Wybór lodów bardzo przyzwoity, obsługa sprawna, panie uśmiechnięte, ale wydrukowany paragon za zakup lodów jest natychmiast gnieciony i ląduje w koszu, zamiast trafić do klienta. Tak chyba być nie powinno i za to spory minus.

Dobra, zainteresowana klientem obsługa.

Tankowanie na stacji paliw w Złocieńcu odbyło się szybko i sprawnie. Teren stacji paliw czysty i zadbany, a obsługa kasowa uprzejma i życzliwa. Już dawno nie spotkałem się z faktem, że w momencie podjeżdżania do stanowiska tankowania, podszedł do mnie pracownik obsługi, z zapytaniem, czy potrzebuję jego pomocy. Duży plus.

Uprzejma obsługa, smaczne posiłki

Pierwszy raz odwiedziłem restaurację Adalbertus w Gnieźnie i to był trafny wybór. Już w momencie przekroczenia progu restauracji zostałem miło i uprzejmie powitany przez uśmiechnięty personel, który wskazał drogę do wolnego stolika. Sala posiłkowa była czysta, zadbana, dobrze oświetlona. Na stolikach było wystawione menu obiadowe w jednej cenie (dwie zupy i trzy dania główne), które można było zestawiać według gustu, smaku i upodobań. Dodatkowo zaoferowano do obiadu bezpłatną wodę lub herbatę. Panie kelnerki były bardzo życzliwie nastawione do klienta, a przy czym co ważne, bardzo taktowne. Na zamówione dania nie trzeba było długo czekać. Posiłki były gorące, dosmakowane. Płatność odbyła się sprawnie i szybko. Szczerze mogę polecić restaurację Adalbertus na smaczny posiłek obiadowy!

Wolna, nieprzyjemna obsługa.

Pobyt na tej stacji trwałby naprawdę krótko, gdyby nie brak kompetencji obsługi kasowej. Obsługa była bardzo wolna, nieprzyjemna. Kasjer nie potrafił mi wytłumaczyć warunków loterii promocyjnej, więc nie skorzystałem. Nie polecam!

Lepiej już było...

Ostatnio przeżywam szok niemal w każdej odwiedzanej Biedronce. Wybór produktów duży, ceny przystępne, ale cóż z tego, skoro jest tutaj coraz bardziej brudno i nieprzyjemnie. Taki stan zauważyłem też w Biedronce w Drawsku Pomorskim. Przed sklepem śmieci, w sklepie lepiąca podłoga i dość nieprzyjemny zapach. Na stoiskach warzywa-owoce, które powinny być wizytówką sklepu ogromny bałagan i owoce nie nadające się do spożycia. Dalej już tylko gorzej. Brak cen lub ceny promocji, które już dawno się skończyły. Prawie w każdej alejce kartony i palety, przy których nikt nie pracował. Na koniec kolejka do jedynej otwartej kasy. Porażka! Nie polecam!

Ciasno...

Zakupy w sklepie Netto nie były zbyt przyjemne. Przy wejściu do sklepu był brud i papierki. Przy koszykach zakupowych leżało klika gazetek reklamowych w wielkim nieładzie. Sklep jest dość ciemny, a przede wszystkim ciasny, co powoduje, że jest mało miejsca w alejkach, co powoduje dodatkowy stres dla klienta, że w każdej chwili może coś strącić. Jedna otwarta kasa to jednak też chyba za mało, jak na piątkowe popołudnie. Za kasą, w miejscu gdzie pakuje się artykuły, było brudno i mokro. Zakupy w takich warunkach raczej mi nie odpowiadają,

Wygodne, przyjemne zakupy

Zachęcony do zakupów w ramach promocji "Dwa plus dwa gratis" odwiedziłem sklep Rossmann w Drawsku Pomorskim. Sklep jest czysty, przyjemny, a oferta produktów bardzo szeroka. Wszystkie artykuły promocyjne miały bardzo czytelne oznaczenia, stąd zakupy były dla mnie wygodne i przyjemne. Skorzystałem z kasy samoobsługowej, która działała sprawnie. W sklepie dostępne były aktualne materiały reklamowe. Jedyny mankament to brak kogokolwiek z obsługi na sali sprzedaży.

WZOROWA OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJEMNY SKLEP

Po raz pierwszy odwiedziłem Galerię Hosso w Drawsku Pomorskim, a w niej sklep KIK. Sklep jest duży, przestronny, bardzo dobrze oświetlony. Oferta produktowa to tekstylia i dodatki oraz różne akcesoria kuchenne, ozdoby, a także artykuły papiernicze. Towar jest uporządkowany, z łatwym dostępem do regałów w każdej alejce. Cały sklep jest zadbany, a na produktach znajdują się metki z nadrukowanymi cenami. Sporo artykułów można zakupić w promocji. Na miejscu dostępna jest gazetka reklamowa. Do dyspozycji klientów są dwie kasy. Warto zwrócić uwagę na personel, który jest bardzo życzliwie nastawiony do klienta i chętnie służy pomocą w zakupach. Zauważyłem obecność na sali sprzedaży pana kierownika, który również służy pomocą klientom i jest bardzo uprzejmy. Cenię sobie jako klient taką właśnie postawę personelu. Cały personel posiada czytelne identyfikatory. Jako klient sklepu KIK czułem się tu naprawdę dobrze, więc szczerze polecam zakupy w tym miejscu.

Fatalnie!!!

Kolejna wizyta w Biedronce w Czaplinku i kolejny powód, by jako klient wyrazić swoje niezadowolenie. W sklepie jest brudno, unosi się przykry zapach. Bardzo źle prezentują się stoiska z warzywami i owocami. Podłoga jest brudna i lepiąca. Spory bałagan panuje w koszach metalowych, a przy wielu produktach brakuje wywieszek cenowych lub są nieaktualne. Trudno na sali sprzedaży spotkać personel, a kolejka do kasy jest zawsze długa. Brakuje gazetek reklamowych przy wejściu do marketu, za to za liną kas, na stoliku, jest ich bardzo dużo, niestety nieaktualne są wystawiane razem z aktualnymi. wydaje mi się, że kierownictwo sklepu w ogóle nie panuje nad porządkiem w tym sklepie, a jakość obsługi klienta jest po prostu fatalna. Nie polecam!!!

Kurier zawsze na czas

Kilka razy w ostatnim czasie korzystałem z usług firmy kurierskiej DPD i nie mam powodów do narzekań. Kurier za każdym razem, z samego rana, uprzedzał o przesyłce do odebrania i ustalał ramowy czas jej dostarczenia. Na uwagę zasługuje fakt, że kurierzy DPD są zawsze ubrani w firmowe koszulki, a obsługa odbioru przesyłki odbywa się sprawnie.

Ocena z dnia: 23.05.2019
DPD Polska Inna forma kontaktu

Dobra obsługa klienta

Kolejna wizyta w salonie Media Expert w Czaplinku i kolejny powód do zadowolenia. Na uwagę zwraca duża oferta produktowa. Każdy artykuł oferowany do sprzedaży posiada czytelne oznaczenie cenowe. Sklep oferuje dużą ilość promocji cenowych. Przy wejściu zauważyłem aktualną gazetkę ofertową. Obsługa salonu jest bardzo życzliwa i uprzejma. Nie ma problemu, by uzyskać wiedzę o oferowanych produktach. Salon jest przestronny, dobrze oświetlony. Uważam, że warto polecić ten salon Media Expert wszystkim klientom.

Sklep internetowy na medal :)

Sklep internetowy z tuszami i tonerami do drukarek posiada ciekawą, a przede wszystkim przejrzystą i intuicyjnie obsługiwaną stronę internetową. Dostępne w sprzedaży produkty są dobrze oznaczone i opisane, a ceny rewelacyjne. Każdy zakup w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Klient może liczyć na sprawną komunikację, ekspresową realizację i wysyłkę zamówień. Towar jest zawsze dobrze i bezpiecznie zapakowany, a do zakupionego produktu dołączany jest czytelny paragon lub faktura. Przez cztery lata korzystania z usług sklepu dodrukarki.pl tylko raz zdarzyło mi się zareklamować otrzymany produkt. I w tym przypadku kontakt ze sklepem był błyskawiczny, profesjonalny, a rozpatrzenie reklamacji trwało zaledwie trzy dni. Kurier odebrał ode mnie wadliwy towar, a następnie otrzymałem nowy produkt. Wszystko na koszt firmy. Polecam zakupy w tym sklepie.

Ocena z dnia: 12.05.2019
dodrukarki.pl Inna forma kontaktu

Omijać z daleka!!!

Dawno już nie widziałem, by sklep z sieci, która ostatnio szturmuje rynek był tak brudny, źle zaopatrzony, w którym panuje bałagan i... drożyzna! Już sam wjazd na parking i spojrzenie na elewację sklepu, wzbudził we mnie lekkie zaniepokojenie. Fasada sklepu jest brudna, popękana, z licznymi zaciekami. Na parkingu było dużo śmieci i papierków, a drzwi wejściowe do marketu już dawno nie widziały ścierki i płynu. Naprawdę brudne! W środku wszystko jakoś poukładane bez ładu i składu. Trudno klientowi się zorientować, gdzie szukać konkretnych produktów. Stoisko owoce-warzywa to obraz nędzy i rozpaczy. Patrząc na ubogi wybór produktów i ich jakość, nie kupiłbym tu niczego. Mały wybór pieczywa. Niektóre artykuły przemysłowe pomieszane ze spożywczymi. Ceny nie zawsze obecne i nie zawsze czytelne. Obsługi brak: za ladą jedna osoba, przy kasie - jedna osoba. Liczne braki na półkach świadczą o tym, że personel i szefostwo sklepu najwyraźniej nie radzi sobie ani z dostępnością towaru, ani z jakością obsługi klienta. I choć będę w Czaplinku jeszcze kilka tygodni to wiem, że sklep Dino będę omijać szerokim łukiem. Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy w tym miejscu!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem