Opinie wystawione przez użytkownika: Szymon_400

Pełen profesjonalizm

Infolinia podaje pełne informacje, do tego bardzo profesjonalnie.

Ocena z dnia: 16.09.2020
Pil-Art Infolinia

przeciętny poziom obsługi.

W UPC rozwiązano sprawę ale po bardzo długich prośbach. Forma kontaktu z ich strona wolna i nieprecyzyjne informacje podają.

Ocena z dnia: 16.09.2020
UPC Inna forma kontaktu

W porządku

Kontakt sprawny i szybki z infolinią , pełna kompleksowa i całościowa informacja zwrotna.

Ocena z dnia: 16.09.2020
Lotto Infolinia

Portal daje informację zwrotna

Otrzymaliśmy po nie najdłuższym czasie oczekiwania informacje zwrotną z portalu. Forma przez formularz kontaktowy.

Ocena z dnia: 16.09.2020
Tvscreen.pl Kontakt online

Kontakt online bardzo dobry

Z naszej stony jesteśmy zadowoleni z kontaktu w formie online , sprawa została szybko wyjaśniona.

Ocena z dnia: 15.09.2020
IKAR Kontakt online

Szybka forma obsługi

Forma kontaktu ze sklepem szybka i wygodna w formie elektronicznej.

Ocena z dnia: 14.09.2020
OBI Kontakt online

Obsługa na typowym poziomie

W tej pizzerii w centrum handlowo-usługowym położony,m przy dworcu PKP i Dworcu Autobusowym komunikacji miejskiej są spełnione typowe standardy sieci pizzerii, jak na przykład dość szybka obsługa iw czasie pandemii.

portal na profesjonalnym poziomie

Uzyskaliśmy pełną informację na temat rzeczy zamówionej onilne z działu ogrodowego.

Ocena z dnia: 14.09.2020
ikeafamily.eu Kontakt online

Szybko i sprawnie

Obsługa na wysokim poziomie.

Jakoś towarów dobra, ale obsługa dość wolna

W sklepie położonym w centrum miasta jest duży wybór towarów,bywają czasem kolejki, obsługa jest wolna. Dogodnością są kasy samoobsługowe,które w czasie nie tylko pandemii minimalnie mogą roozładować kolejki po godzinie 15.

Dobra i fachowa obsługa

W tym sklepie położonym obok hipermarketu Auchan i DTŚ asortyment i obsługa na dobrym poziomie. Sprzedawca zapytany o asortyment z działu dodatków mebli wskazał dany produkt. Z racji pandemii obsługa klienta jest wolniejsza , ale ma na to wpływ przestrzeganie wszelkich zasad bezpieczeństwa przez pracowników w sklepie, większość klientów również je stosuje.

informacja uzyskana w szybkim czasie

Uzyskaliśmy informacje w sposób szybki, rzeczowy oraz konkretny.

Ocena z dnia: 04.09.2020
Media Markt Infolinia

przyjęta fachowo rzeczowa opinia

Otrzymaliśmy bardzo fachową poradę w sprawie mebli.

Ocena z dnia: 04.09.2020
IKEA Kontakt online

Zamówienie poziom poprawny

W kontakcie internetowym z sklepem wszytko na zadowalającym czyli średnim poziomie.

Ocena z dnia: 03.09.2020
Yerbamarket Kontakt online

Kontakt prawidłowy

Na infolinii otrzymaliśmy informacje w zwyczajnej formie na plus kompetencja lekki minus oczekiwanie na połączenie.

Ocena z dnia: 03.09.2020
ikeafamily.eu Infolinia

normalna obsługa i duży asortyment towarów

W tym hipermarkecie jest typowy poziom obsługi. Na duży plus zasługuje asortyment liczne promocje. Bywają kolejki do kas, ale coraz liczniejsze kasy samoobsługowe czasami pomagają je rozładować.

Sprawnie i kulturalnie

Infolinia obsługuje szybko i bardzo komfortowo.

Ocena z dnia: 02.09.2020
Lipton Infolinia

Obsługa na zwykłym poziomie

Kontakt z infolinia oceniam pozytywnie tylko czas obsługi był dość długi.

Ocena z dnia: 01.09.2020
IKEA Infolinia

Miła i rzeczowa obsługa

W sklepie sieci Rossmann położonym w centrum miasta, zlokalizowanym na poziomie minus 1 w galerii katowickiej poziom obsługi w kasie jest wysoki . Czasami bywają w drogerii , ale zwiększyła się ilość kas samo obsługowych co w dobie pandemii ma znaczenie również.

sprawny kontakt

Forma kontaktu z internetowym portalem opinii o bankach sprawna i na dobrym poziomie.

Ocena z dnia: 31.08.2020
banki-opinie.pl Kontakt online

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem