Opinie wystawione przez użytkownika: T.K.

Tak sobie

Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
Alior Bank Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
Millennium Bank Inna forma kontaktu

Przy wejściu na sklep była dostępna gazetka reklamowa

Przy wejściu na sklep była dostępna gazetka reklamowa. Dużym minusem Lidla ogólnie jest brak koszyków na mniejsze zakupy, s tylko dostępne wózki. W sklepie panował porządek, towary były ładnie poukładane na półkach. Ceny czytelne. W sklepie było można się swobodnie poruszać, był zapewniony dostęp do wszystkich regałów. Przy kasie jak zawsze była spora kolejka i tylko jedna kasa czynna, rzadko kiedy otwierają druga, tym razem też nie otworzyli. Dlatego swoje musiałem jak i inni klienci odstać, to jest też spory mankament Lidla - kolejki do kasy. W biedronce jak jest kolejka to zawsze szybko otworzą drugą kasę, a tu trzeba czekać.

Przy wejściu na halę sprzedaży były dostępne zarówno koszyk

Przy wejściu na halę sprzedaży były dostępne zarówno koszyk na zakupy jak i aktualna gazetka z promocjami. Podłoga i regały w sklepie były czyste i zadbane. Produkty na regałach były równo i estetycznie poukładane. Ceny były czytelne. A produkty na dziale z owocami i warzywami oraz pieczywem były świeże. Przynajmniej na takie wyglądały. Przy stoisku z sałatkami na wagę oraz na stoisku z serami i wędlinami nie musiałem długo czekać, obsługa szła sprawnie i szybko. Podobnie było przy kasie, mimo kolejki obsługa szła szybo i nie trzeba było długo czekać.

Podłoga i regały w sklepie były czyste i zadbane

Podłoga i regały w sklepie były czyste i zadbane. Produkty były równo poukładane, a ceny czytelne. Również informacje o produktach w promocji były widoczne i czytelne. Przy wejściu na halę sprzedaży były dostępne koszyki na zakupy. Przy kasie nie było kolejki, kasjerka była miła i uprzejma, jak zawsze zaproponowała produkt w promocji. Zapakował mi zakupy do siatki, a na koniec się pożegnała. Strefa przy kasowa była uporządkowana, a kasjerka sprawnie prowadziła obsługę.

Wejście do sklepu jak i podłoga wewnątrz były czyste

Wejście do sklepu jak i podłoga wewnątrz były czyste. Przxy wejściu brakowało jednak koszyków na zakupy. sklep sam w sobie jest dość ciasny, jest w centrum miasta wiec nie ma przy nim parkingu. Towary wewnątrz sklepu były równo poukładane. Ceny czytelne. Przy kasie była spora kolejka ale obsługa szła dość szybko. Kasjerka była miła i uprzejma. Miała czysty strój roboczy, a boks kasowy był uporządkowany. Przy kasie były dostępne reklamówki na zakupy

Sklep jest bardzo duży

Sklep jest bardzo duży, ma szeroki asortyment produktów spożywczych oraz przemysłowych, agd, rtv, ubrań i odzieży. Ceny w sklepie są przystępne, d tego jest sporo promocji, a wtedy ceny produktów są już naprawdę bardzo atrakcyjne. Tylko cenówki przy półkach są trochę mylące, wartość złoty jest dużą, ale końcówka ceny czyli grosze jest już mała i przez to myląca. W sklepie panował ład i porządek, poza półką z piwami n której były rozlane napoje. Przy kasie kolejka była bardzo krótka, kasjerka miła a obsługa sprawna. Sklep ma fajny patent z miejscami dla kobiet w ciąży. To dobre rozwiązanie, ale przydało by się też miejsca dla rodzin z małymi dziećmi.

Przed wjazdem na stacje paliw była elektroniczna tablica z

Przed wjazdem na stacje paliw była elektroniczna tablica z cenami paliw na stacji, jednak była ona tylko widoczna dla klientów wjeżdżających z jednej strony, ale ci co wjechali pod centrum handlowe z drugiej strony wjeżdżali na stacje nie znając cen paliw. Na stacji panował porządek i ład. Przy dystrybutorze z LPG był już pracownik, dlatego nie musiałem go wzywać ani na niego czekać. Obsługa przy dystrybutorze była szybka i sprawna, jednak przy kasie nie było już tak dobrze. Mimo sporego ruchu na stacji, byłą otwarta tylko jedna kasa do której, gdy podjeżdżałem już stało kilka aut. Ceny paliw na stacji są przystępne, do tego robiąc zakupy w hipermarkecie Tesco za 100 zł można dostać bon na tankowanie o 5gr taniej na każdym litrze (bon oczywiście jednorazowy). Jakość paliw też jest w porządku.

Skontaktował się ze mną telefonicznie pracownik firmy

Skontaktował się ze mną telefonicznie pracownik firmy Nplay, po tym jak wypowiedziałem kończącą się mi u nich 2-letnią umowę na TV i internet. Wypowiadając umowę, pytałem pracownika o jakąś ofertę promocyjną internetu na czas nieokreślony lub 6 miesięcy, jednak pracownik proponował mi jedynie standardową ofertę 5 mb za 49zł miesięcznie na czas nieokreślony. Jednak pracownik który do mnie zadzwonił zaproponował mi lepszą ofertę z uwagi na fakt iż jak to on podkreślił złożyłem już wypowiedzenie i opłaciłem ostatnią fakturę, czyli rozliczyłem się z ich firmą. Pracownik o dziwo teraz mógł mi zaproponować 15 mb internetu (czyli 3 razy szybsze łącze) za 36 zł miesięcznie, czyli sporo taniej. Widać jak firma podchodzi do klienta, dopiero jak już złoże wypowiedzenie, zapłacę ostatnią fakturę i wyraźnie widać, że klient chce zmienić operatora usług, to wtedy nagle pojawia się lepsza oferta. A jak sam pytałem przed złożeniem wypowiedzenia, a nawet składając je to pracownicy firmy nic lepszego niż oferta standardowa nie byli w stanie zaproponować. Dziwnie to wygląda na to że może uda się klienta "zbajerować" oferta standardową, ten zostanie i będzie płacił jednak więcej. Firma ta jednak w ostatnim czasie ma również oprócz słabej jakości obsługi, słabą jakość sygnału internetu. Często pojawiają się przerwy, lub połączenie się rwie co chwila.

Jest to sklep z ubraniami

Jest to sklep z ubraniami, akcesoriami, zabawkami i sprzętami zarówno dla dzieci, niemowlaków jak kobiet w ciąży. Sklep ma dużą powierzchnie, jest dobrze zaopatrzony. Pracownicy są pomocni, choć czasem ciężko ich odszukać. Nie są oni też skorzy do negocjacji cen zakupu droższych sprzętów jak np. meble czy wózki. Układ produktów w sklepie jest trochę chaotyczny, szczególnie na poszczególnych działach, czasem trudno jest odszukać konkretny produkt. Ceny są na podobnym poziomie jak w innych sklepach z artykułami dziecięcymi.

W sklepie obsługa jest bardzo miła i pomocna

W sklepie obsługa jest bardzo miła i pomocna. W sklepie robiłem dużą część zakupów z wyprawki dla naszego maluszka. Pracownicy chętnie doradzają klientowi, szczególnie tym mnie doświadczonym, podpowiadają jakie artykułu są godne polecenia, co warto kupić, a co będzie zbędnym wydatkiem. Odniosłem wrażenie, że nie próbują na siłę naciągać przyszłych rodziców na niepotrzebne sprzęty. Sklep ma duży asortyment zarówno dla mam jak i dzieci. Ceny w sklepie są całkiem przystępne, do tego zawsze przy większych zakupach, lub zakupach droższych sprzętów można próbować negocjować cenę.

W centrum medycznym Sanus

W centrum medycznym Sanus, korzystałem z porady ortopedy dziecięcego. Wizyta była prywatna, kosztowała 120 zł, inni ortopedzi dziecięcy w Lublinie za prywatną wizytę biorą zwykle od 80 do 100 zł, więc tu było nieco drożej. Jednak jakość obsługi była dość słaba, cała wizyta trwała zaledwie może 5 minut, badanie było pobieżne, lekarz mało kontaktowy, niewiele mówił na temat przeprowadzonego badania i jego wyniku. Po całej wizycie miałem wrażenie, jakby lekarz robił ją w ramach NFZ, a nie jakby to była płatna wizyta. Wizyta była prywatna i umówiona na konkretną godzinę, to jednak musieliśmy czekać ok. 15-20 minut na swoją kolej, a była to wizyta z noworodkiem!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem