Opinie wystawione przez użytkownika: Teresa_147

Jakość usług fryzjerskich w tym salonie jest na wysokim

Jakość usług fryzjerskich w tym salonie jest na wysokim, profesjonalnym poziomie. Stylista z rozwagą dobiera kolor i jest mistrzem cięcia. Dla mnie najważniejszym efektem wizyty w salonie fryzjerskim, jest to jak sobie poradzę z włosami w "realu". Jestem po kolejnej wizycie u tego Stylisty i jestem tak samo zadowolona. Super polecam.

Ocena z dnia: 13.09.2018
salon fryzjerski Kontakt online

Wesoła Kawka

Wesoła Kawka. Super klimatyczne miejsce w Kielcach, na spotkanie z koleżankami lub dla zapatrzonej w siebie pary.Ale..., poczynając od rezerwacji, telefon podany na stronie internetowej nie działa,więc jeśli chcecie zrobić rezerwację napiszcie e-meil- następnego dnia oddzwoni do Was pracownica z potwierdzeniem.Kolejna sprawa.Ponad pól godziny minęło zanim( po interwencji) kelnerka powiedziała nam ,że zamówienia przyjmuje przy barze. Zamówione- kolejne 30 minut oczekiwania na podanie 3 herbat i 2 deserów !,W tym czasie kelnerka zdążyła już zapomnieć o podaniu wina, czekałyśmy cierpliwie kolejne 30 minut. Czy to dobra metoda na zatrzymywanie gości?? Oceńcie sami.

W tej placówce klient jest obsłużony profesjonalnie

W tej placówce klient jest obsłużony profesjonalnie. Czas oczekiwania na rozmowę z doradcą 15 minut.Trochę długo jak na tyle różnych ofert kredytowych na rynku.!Nie rozumiem dlaczego doradca nie składa konkretnej propozycji kredytowej ( na życzenie klienta ).Wręcz jakby bał się poprosić o dokument konieczny do weryfikacji kredytowej a tym samym unikał sprzedaży?

Dopiero co otwarta Cukiernia

Dopiero co otwarta Cukiernia .( "szyld w trakcie produkcji")- zaintrygowana tym napisem weszłam do środka ,żeby zobaczyć o co chodzi.Przywitał mnie zapach,świeżo parzonej kawy ,cynamonu,pomarańczy i innych pysznie kojarzących się przypraw.To miła cukierenka .Nowoczesny elegancki wystrój no i pyszne ekologiczne wypieki.Spróbowałam sernik - znakomity ze skórką pomarańczy.Zakupiłam piernik z bakaliami ale bez rodzynek- (mniej słodki ),jabłecznik - ciasto z 3 gatunków mąk- bez cukru .Zostałam poczęstowana przepysznymi ciasteczkami maślanymi- polecam idealne na podróż :-)Obsługa sympatyczna,sprzedawczyni wie co ma w asortymencie ,może podpowiedzieć co wybrać a dla nie zdecydowanych - wszystko jest do spróbowania.Tak zapakowane ciasto jak w tej cukierni- może być świetnym prezentem. Polecam.Są też 2 punkty w Krakowie.

Świetnie

Świetnie. Obsługa jest dobra, Przy zwrotach trzeba uważać na paragony - często ich sprzedawcy nie oddają. Więc nie ma możliwości zwrócić następnej rzeczy gdybyśmy się rozmyślili. na taka okoliczność jeśli masz wątpliwości poproś o zrobienie kopii paragonu. Kierownik to wykonuje z nieskrywana niechęcią.

Ocena z dnia: 27.12.2017
LIDL Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa, skoncentrowana na kliencie.Od momentu pierwszej prezentacji garnituru pojawiła się informacja kwotowa o tym ,że będą zastosowane rabaty przy zakupie. To od razu skłania klienta do pozostania w sklepie.

Ocena z dnia: 27.12.2017
Lavard Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Portal jest łatwo dostępny czytelny .

Ocena z dnia: 27.12.2017
internetowykantor.pl Kontakt online

Świetnie

Świetnie. Sprzedawcy byli mocno zajęci. Przywołani chętnie udzielili mi informacji na temat szukanej ksiązki .

Ocena z dnia: 27.12.2017
empik Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Obsługa w sklepie miła, uprzejma,pomocna.Duży ruch powoduje rozproszenie personelu i wprowadza niepotrzebny pośpiech.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Zara Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Była łatwa czytelna ekspozycja towaru.Przestrzegam przed radykalnymi zmianami.( mam tu na myśli Tesco Kraków przy ul. Kapelanka ).Klienci zdezorientowani. Towar wymieszany

Ocena z dnia: 22.12.2017
Tesco Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Podczas wizyty w salonie T mobile,zostałam obsłużona,szybko i sprawnie.Sprzedawca był zainteresowany jak najlepszym doradztwem.Używał zrozumiałego języka,był kompetentny i skupiony na potrzebach klienta.

Ocena z dnia: 22.12.2017
T-Mobile Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa bardzo miła.Sprzedawcy zawsze proponują kawę lub coś do jedzenia. Sprawnie szybko - polecam.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Circle K (dawniej Statoil) Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Brakuje pomocy sprzedawców na sklepie. Sa zajęci rozkładaniem towaru i innym czynnościami.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Smyk Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Dobra jakość obuwia. Dobra obsługa ,miła kompetentna, pomocna.

Ocena z dnia: 22.12.2017
RYŁKO Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa,pani pomogła mi przy kasie zainstalować aplikacje na telefon.odtąd korzystam z niej przy zakupach.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Rossmann Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Obsługa jest miła ,ale czas stanął w miejscu.Najbardziej zniechęcające jest stanowisko mięsne, gdzie jarmużem i sałatą próbuje się przykryć wysuszone od rana mięso.

Ocena z dnia: 22.12.2017
PSS Społem Inna forma kontaktu

Fatalnie

Fatalnie. Mam od lat podpisaną umowę z PGnIG, na kilka punktów poboru. Zdarzyło się wyłączenie dostawy gazu w punkcie poboru w Poznaniu.Po opłaceniu zaległych faktur( w kwocie 45,21 zł dnia 20. 10.2017) .Ustaliłam na infolinii ,że w ciągu kilkunastu godzin nastąpi ponowne przyłączenie do sieci (koszt 169.37) Po kilku interwencjach na infolinii ,gdzie średni czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta wynosi 35-40 minut !!!.po kilku zapewnieniach ,że już sprawa jest przekazana do realizacji .W dniu 10.11.2017 wreszcie ktoś podał mi telefon do rejonu dystrybucji .W tym samym dniu podłączenie zostało zrealizowane. Nie życzę nikomu ,żeby znalazł sie w podobnej sytuacji

Ocena z dnia: 22.12.2017
PGNiG Inna forma kontaktu

Źle

Źle. Jakość obsługi w odniesieniu do doradców działowych jest poniżej oczekiwań.Brak zainteresowania klientem ,nawet jeśli widać ,że czegoś szuka i potrzebuje pomocy.Jedynie przywołany sprzedawca zatrzymuje się na chwilę z klientem, ale często brak wiedzy uniemożliwia fachowe doradztwo. W tym sklepie klient kupuje sam, sprzedawcy ograniczają się tylko do tego ,żeby pokazać gdzie można coś znaleźć.

Ocena z dnia: 21.12.2017
OBI Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. W sklepie ,który niedawno odwiedziłam sprzedawca w dziale RTV i AGD,to prawdziwy doradca, który szybko i trafnie zdiagnozował moje potrzeby zadając kilka pytań otwartych .Potem pytania doprecyzowujące na temat transportu, montażu, zakupu ratalnego.Kiedy już to wszystko wiedział przedstawiał mi ofertę zakupu trafioną w dziesiątkę. Wyszłam ze sklepu w pełni usatysfakcjonowana.

Ocena z dnia: 21.12.2017
Media Markt Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Jestem klientem Luxmed od 10 lat .Obsługę i standard świadczonych usług oceniam bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 21.12.2017
Lux Med Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem