Opinie wystawione przez użytkownika: Teresa_92

Opinia zła. Byłam ...

Opinia zła. Byłam w sklepie 30.08.21 w godz. 9-10. Chciałam zwrócić lub zareklamować telefon kupiony 3 dni wcześniej, ponieważ nie spełnił moich oczekiwań ze względu na cichy dzwonek. Odmówiono mi obu tych rzeczy stwierdzając, że nie ma podstaw. W infolinii dowiedziałam, się, że mogę zwrócić telefon, jeśli nie ma śladów używania, ale to zależy od woli pracownika, natomiast reklamacji pracownik nie ma prawa odmówić. Pracownik robił wszystko, żeby nic nie robić i żeby mi nie pomóc. W sklepie w Arkadach Wrocławskich spotkałam się jednak z życzliwością pracowników i bez problemów zwróciłam telefon w ramach akcji "Zakupy bez obaw", którą objęty jest również sklep przy Hallera.

Aldi we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl., OK

Porządek, czysto, produkty prawidłowo oznaczone. Kasy uruchamiane w miarę potrzeby, nie stoi się w kolejce, miła obsługa

Po zapłaceniu

Po zapłaceniu, ale przed wyjściem ze sklepu, postanowiłam oddać towar wzięty przez pomyłkę ( wzięłam masło o obniżonej zawartości tłuszczu, a chciałam masło ekstra). Najpierw sprawdziłam w gazetce, ponieważ masło ekstra powinno być w promocji, ale na półce go nie znalazłam. Pani przy kasie zadzwoniła po inną panią, która stwierdziła, że na pewno wychodziłam ze sklepu, bo minęło 7 minut i dlatego nie przyjmie zwrotu. Zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że po zapłaceniu już nie można zwrócić produktu spożywczego. Nie rozumiem w jaki sposób obniża się jakość produktu po zapłaceniu, przecież mogłam z nim chodzić po sklepie i odłożyć po dowolnym czasie bez płacenia. Nie wiem, czy takie są przepisy, czy tak nieżyczliwa obsługa, ale jestem tym zbulwersowana.

OK

OK. Obsługa uprzejma i kompetentna, a także sprawna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Zainwestowałam w lokatę powiązaną z funduszami, osoby obsługujące udzieliły wyczerpujących informacji zapewniając, że szansa na uzyskanie zysku jest duża. Raz się opłaciło uwierzyć, ale nie mogę mieć pretensji, bo dla firmy liczą się jej zyski. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Open Finance Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na sali sprzedaży zawsze był pracownik, którego można było zapytać o produkt, za każdym razem uzyskiwałam potrzebną informację. W kasie można było się dowiedzieć, czy brakujący rozmiar jest dostępny w innym sklepie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
CCC Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Byłam w dwóch miejscach, w jednym obsługa i jakość potraw bardzo dobra, w drugim-byle jaka. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Sphinx Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Urządzenia do mycia szyb nieestetyczne, sprawiają wrażenie prowizorycznych. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Circle K Inna forma kontaktu

OK

OK. Brak zastrzeżeń. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 18.07.2017
BP Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 12.12.2016
AXA Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Rossmann Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
CCC Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 09.12.2016
TAURON Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 09.12.2016
PGNiG Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Black Red White Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 09.12.2016
BP Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
T-Mobile Inna forma kontaktu

Nic

Nic rewelacyjnego

Moja obserwacja dotyczy kilkumiesięcznego okresu i sprawy

Moja obserwacja dotyczy kilkumiesięcznego okresu i sprawy mojego syna, z którym mieszkam. Od kilku miesięcy syn nie może się doczekać przelania pieniędzy w ramach spadku z konta swojego zmarłego ojca. Przez jakiś czas byłam pełnomocnikiem syna i w jego imieniu wysyłałam do banku maile, odpowiedź nadeszła po wielu tygodniach z informacją, co należy zrobić, żeby przelano pieniądze, mimo że wszystkie formalności zostały wcześniej dopełnione.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem