Opinie wystawione przez użytkownika: Tomasz_2259

Ogromne kolejki

Chcąc dokonać najprostszej transakcji (jednak nie możliwej zdalnie) trzeba było oczekiwać prawie godzinę, czynne tylko 2 stanowiska (w tym jedno obsługujące klienta dłuższy czas). Sytuację uratowała miła i uprzejma kasjerka.

Obsługa infolinii

Obsługa infolinii mBanku- polecam, sprawa załatwiona szybko, konkretnie, bez konieczności wysłuchiwania melodyjek i długiego oczekiwania. Polecam wszystkim!

Ocena z dnia: 28.09.2020
mBank Infolinia

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bardzo dobry bank, szybka obsługa na infolinii, działająca aplikacja, z pewnością polecam go znajomym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Nest Bank Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bardzo fachowi konsultanci, ludzie na poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Tax Care Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Towar bardzo dobrej jakości, obsługa trochę arogancka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 25.07.2017
wojas Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa na najwyższym poziomie, towar bardzo dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:

Ocena z dnia: 25.07.2017
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Jedyną wadą jest czas obsługi- ogromne kolejki. Jednak gdy już dostanę się do kasy- obsługa na wysokim poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
KFC Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa na najwyższym poziomie, polecam. Pracownicy z doświadczeniem, nie mają problemów z obsługą klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
ORLEN Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa na wysokim poziomie, polecam. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
moya Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Problem z niektórymi czynnościami, np wystawianie faktur zbiorowych z paragonów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Intermarche - stacje paliw Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa na wysokim poziomie, polecam. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
BP Stacje Paliw Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Pracownicy nienajgorsi, mają jednak problemy z niektórymi czynnościami, np wystawianie faktur zbiorowych z paragonów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
BLISKA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
MEDICOVER Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
Jatomi Fitness Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem