Dobra lokalizacja stacji, można bez problemu na nią wjechać i na nowo włączyć się do ruchu, niezależnie od kierunku jazdy. Ceny jak wszędzie, obecnie tragiczne ale nie pompują ich sztucznie, więc za to plus. Względnie czysto, obsługa małomówna i mało pomocna. Mam wrażenie, że pełnią rolę statystów.
Mam bardzo mieszane uczucia co do tej placówki. Z jednej strony absolutny bałagan przy zapisach, nikt nie trzyma się ustalonych godzin, część pacjentów zostaje wywalonych z kolejki (i nikt nie wie dlaczego), przeciętne opóźnienie wynosi 1,5 godziny, a ceny wizyt są z kosmosu. W poczekalni jest może z 5 krzeseł, a pacjentów dziesiątki. Wszyscy siedzą na podłodze lub opierają się o ściany, tarasują przejście... Z drugiej zaś, jedni z lepszych lekarzy we Wrocławiu, z rzetelnym podejściem do pacjenta. No więc niestety tu wrócę...
Otrzymałam zwrot za bilety! trochę to trwało, nie ukrywam, ale i tak zmieścili się w terminie. Odesłałam bilety w lipcu, we wrześniu upewniłam się, że otrzymali formularz zwrotu i bilety (wysyłane były pocztą polska, więc wszystko jest możliwe....) - dostałam maila, że otrzymali i że zgodnie z Tarczą Antykryzysową, mają 180 dni na zwrot. W listopadzie przypomniałam się i zapytałam czy coś już wiadomo, poinformowali mnie, ze jak tylko będą mogli, wyślą mi zwrot - tak też się stało! Pieniążki dostałam jeszcze w grudniu, przed świętami. Wystarczy dopytywać. Trochę cierpliwości! :)
Naprawiałam tu telefon dziecka. bardzo szybki serwis, mogłam liczyć na podpowiedź obsługi jak co i gdzie naprawić, co wymienić a kiedy lepiej kupić nowy sprzęt. Nie miałam poczucia że próbują mnie naciągnąć.
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem