Opinie wystawione przez użytkownika: conti

Rzeczonego dnia udałem się do apteki

Rzeczonego dnia udałem się do apteki, by nabyc niezbędne leki bez recepty, usprawiające widzenie ze względu na dotkliwe "suche oczy" (nie zwilżają, nie wydzielają łez). Zestawu specyficznych leków nie było w aptece, ale za podpowiedzią farmaceutki - ze względu na duże koszty i czas - zaproponowano, bym zalogował się do Internetowego Systemu Opieki Farmaceutycznej i zamówił leki wg. oczekiwań, co też zrobiłem. Zadeklarowano jednocześnie, że leki tak zamówione będą tańsze o 8-9%. W ten sposób już następnego dni rano leki były w mojej aptece o czym zostałem powiadomniony p. E-mail i sms. Przy drożejącej farmakoterapii oraz miesięcznych wydatkach na leki przeciętnie ok. 250-300 zł, nowy sposób okazuje się rozsądnym krokiem. Na podstawie empatycznego i profesjonalnego podejścia pracowników sieci aptek, przekonałem się, iż można zaoszczędzic w ten sposób liczące się kwoty domowego budżetu. Polecam zatem opiekę farmaceutyczną wg. Programu Opieki Farmaceutycznej w sieci aptek DBAM O ZDROWIE.

Opisuję fakt z Przychodni Zdrowia w Krakowie

Opisuję fakt z Przychodni Zdrowia w Krakowie, gdzie są 4 gabinety lekarzy POZ. Rzeczonego dnia po porannej rejestracji dostałem się do swojego lekarza z rozpoznaniem zapalenia gardła. W sumie w ciągu ok. 6 ostatnich lat, była to moja 22-25 wizyta. Sama procedura badań i epikryza nie budzi zastrzeżeń, szczególnie to drugie. Natomiast razi fakt nagminnego braku mycia rąk przez lekarza przed badaniem kolejnych pacjentów. Nie odkażany jest też stetoskop po poprzednim badaniu osłuchania klatki piersiowej pacjenta. Prawdopodobnie ok. 20 pacjentów przyjmowanych każdego dnia i doświadczony stażem lekarz nie zdaje sobie sprawy z zagrożeń wynikających z tego zaniedbania. W przypadku jednego lekarza, stało się to standardowym faktem, co potwierdzają wszyscy pytani przeze mnie przypadkowi pacjenci (9 osób). Przygotowuję się zatem do taktownego zwrócenia uwagi lekarzowi w trakcie kolejnej wizyty.

Ocena z dnia: 05.12.2011
SIGMA-MED Inna forma kontaktu

Rzeczonego dnia

Rzeczonego dnia, wybralismy się z żoną do w/w Firmy na wcześniej umówioną godzinę. Po krótkim oczekiwaniu na doradcę, podjeliśmy procedurę założenia lokaty standardowej powiązanej z idealną (ii konto) z ubezpieczeniem w AXA. Przy średnio zorganizowanym pracowniku - pana P.S. - sprawa się przedłużała. Poza tym doradca po 0,5h wykazywał oznaki lekkiego zniecierpliwienia. Reasumując: ustaliliśmy swoje zadania, podpisaliśmy stosowne dokumenty, doradca obiecał stały kontakt w razie potrzeby, bowiem założenie lokat miało potrwac 3-4 dni. Niestety, obiecane terminy się wydłużały, sprawa w części ugrzęzła, bowiem po sześciu tygodniach pracownik firmy przestał odpisywac na e-maile. Po ośmiu tygodniach, zdeterminowani odwiedziliśmy siedzibę Tax Care, gdzie dowiedzieliśmy się iż pan P.S. już nie pracuje (dziwne, że dopiero wtedy!!!). Szef Biura przydzielił nam nowego doradcę i dalej sprawa potoczyła się stosunkowo sprawnie.

W ramach internetowej sprzedaży Groupon w dniu 4 września

W ramach internetowej sprzedaży Groupon w dniu 4 września wykupiłem z 50% zniżką 3 dniowy pobyt dla 2 osób w Krynicy Zdroju. Korzystna oferta opiewa na 2 noclegi oraz trzy śniadania i obiadokolacje oraz inne turystyczne i rozrywkowe atrakcje. Termin ważności kuponu datuje się od 24.09 - 15.12.2011. Ze względu na zapowiedź pogodnych dni w najbliższy weekend oraz rocznicę urodzin żony, wykonałem telefon do właścicilki miejsca wypoczynku z sugestią wcześniejszego wykorzystania kuponu. Propozycja została przyjęta sympatycznie z podpowiedzią skorzystania z kilku nowych satysfakcjonujących atrakcji. Z klimatu rozmowy wynika, że eskapada będzie miała kordialny wydźwięk i dużo wrażeń.

10 sierpnia udałem się do Punktu Obsługi Klienta

10 sierpnia udałem się do Punktu Obsługi Klienta, by "wyprostować" błąd TAURON Polska Energia, powielany przez kilka lat na przesyłanych fakturach do użytkownika. Przedmiotem korekty było niedopatrzenie firmy polegające na tym, że lokalizację garażu na ul Vetulaniego mającego nr 19 w szeregowej zabudowie, opisano jako 1 m 9. W tym celu wypełniłem formularz domagając się korekty. Odczekałem w długiej kolejce 45 min., po czym Pani z POK nie wiedziała jak to naprawic i odesłała mnie do kierowniczki, do której również była kolejka ze względu na niskie kompetencje urzędników. Ta wskazała dziennik podawczy, gdzie zostawiłem formularz, proszac o pokwitowanie oraz dowiedziałem się, że za dwa tygodnie dostanę odpowiedź telefoniczną lub mejlową. Niestety termin minął - odpowiedzi nie otrzymałem. Stąd po 8 dniach 2 wrześna br. kolejny raz kolejka i interwencja - tym razem - u kierownika sprzedaży, który ostatecznie skorygował błąd, acz niechętnie, bowiem spożywał śniadanie.

Po krótkiej elektronicznej wymianie korespondencji

Po krótkiej elektronicznej wymianie korespondencji, uzyskałem szczegółowe dane do przygotowania dokumentacji w celu rejestracji w Klinice w Kajetanach, którą przyjęto online z ustalonym terminem ok. 3 miesięcy. Po stawieniu się w Centrum dostałem kartę pacjenta oraz nr gabinetu i godzinę przyjęcia. Punktualnie w ustalonym czasie poddano mnie wywiadowi i oraz starannemu badaniu, po którym zakwalifikowano mnie na zabieg za 3,5 miesiąca. Jestem pod dużym wrażeniem ze względu na kulturę personelu, sterylną czystośc oraz nowoczesne wyposażenie gabinetów, terminowośc i punktualnośc w Klinice.

W dniach 10

W dniach 10-23 lipca, trzeci raz z rzędu przebywałem w/w miejscu. Wedle mojej oceny jest to jedno z najlepszych jakościowo sanatoriów w kraju (zaliczyłem 12). Zarówno baza noclegowa, żywieniowa - i co szczególnie ważne - zabiegowa, nie ma równych w kraju. Znakomicie zarządzany profesjonalny personel spełnia oczekiwania najbardziej wybrednych kuracjuszy. Spotkałem tam osoby, które były tam ponad 30 razy. Na podkreślenie zasługują dwa wyborne baseny (duży i mały) oraz przepisanych 6 zabiegów dziennie. Po 2 tygodnich aktywnego pobytu, nabieram nowch sił do zmagania się z codziennością.

W rzeczonym dniu wybraliśmy się z żoną po raz kolejny do

W rzeczonym dniu wybraliśmy się z żoną po raz kolejny do restauracji w ramach realizacji kuponu Groupon. Lokal specjalizuje się w typowych włoskich smakach i winach. Cechuje go bogate menu. Na wejściu powitała nas kelnerka proponując stolik w jednej z nastrojowych sal gdzie sączyła się cicha melodia. Skosztowaliśmy łososia w szynce parmeńskie z pesto oraz dodatkiem z warzyw oraz po lampce wina. O biad i atmosfera były wyborne, za rozsądną cenę. Zapewne będziemy tam okazjonalnymi goścmi w przyszłości.

W dniach 18

W dniach 18.o6-02.o7.11 przebywałem z żoną na turnusie profilaktyczno leczniczym w OSW "ARGENTYT" . w edle mojej oceny jest cichym spokojnym miejscem gdzie dzięki doskonale zarządzanej kadrze, kuracjusz czuje się świetnie. Zarówno baza hotelowa (poziom 3*) jak urozmaicne żywienie na stołowce oraz baza medyczna kierowana przez dr Sławomira S. funkcjonują bez zarzutu. W dużym i czystym obiekcie są dwie kawiarnie z interesującym programem. Ośrodek położony jest 200 m od czystej, piaszczystej plaży i 250 m od morza (aerozol morski) do którego prowadzi promenada leśna (las sosnowy).

Skorzystałem z kuponu GRUPON i zarejestrowałam się za 39 zl

Skorzystałem z kuponu GRUPON i zarejestrowałam się za 39 zl do przeglądu i renowacji klimatyzacji w aucie. W/w firma - jak się okazało - od kilku dni posiadała nowe włoskie urządzenie elektroniczne, które podłączone do układu chłodżcego auta, samo precyzyjnie sprawdzało jego stan i w podobny sposób regulowało, uzupełniło niedobory. Interesującym dopełnieniem stało się ozonowanie wnętrza kabiny. Po 1,5 godz zabiegów z satysfakcją odebrałem pojazd. Za rok wrócę tam na podobną kurację.

Wybraliśmy się z żoną na romantyczną kolację do ulubionej

Wybraliśmy się z żoną na romantyczną kolację do ulubionej restauracji AVOCADO. Na miejscu szybko okazało się, że lokal ma inną "duszę", bowiem od 5 dni jest tam nowy właściciel i nowy wystrój. Poza tym nowa nazwa to "WARSZTAT". Co prawda smak potraw nie odbiega znacznie od serwowanych przez ostatnie lata, jednak fachowośc personelu wyraźnie ustępuje tym wcześniejszym (np. podano ziemniaki, które nie były zamówione oraz kukurydzę w sałatce, którą wcześniej wykluczyliśmy). Również klientela jakby na nieco niższym poziomie. Może trafiliśmy na początkującą w zawodzie kelnerką, ale na Kazimierzu nie powinno się to zdarzc.

Przez 30 min

Przez 30 min. obserwowałem wespół z córką, sposób obsługiwania interesantów w/w Referacie oraz rozmawiałem z trzema osobami oczekującymi na załatwienie zameldowania bądź wymeldowania. Byliśmy zachwyceni profesjonalizmem trzech pań obsługujących 3 czynne okienka. Zarówno kultura organizacyjna, w tym wyczerpujące wyjaśnienia i sprawna uprzejma obsługa jak i funkcjonalny, przestronny wygląd miejsca ( w tym woda źródlana dla oczekujących w krótkiej kolejce klientów), budzą uznanie i podziw. Życzyliśmy sobie podobnej atmosfery i szacunku we wszelkich urzędach, instytucjach w kraju.

W dniu 22 11 10 umówiłem się osobiście z przedstawicielem

W dniu 22/11/10 umówiłem się osobiście z przedstawicielem firmy na recepcji, by wymianic opony letnie/zimowe. Ustalono termin na godz. 16:00. Po punktualnym zgłoszeniu, zaproponowano, bym usiadł i czekał. Po 0,5 h oczekiwania przypomniałem, że czekam. Po kolejnych 10 min. wprowadzono auto do hali. Po kolejnej mojej interwencji skierowano mechanika, który posiadał wyjątkowo słabe rozeznanie w zakładaniu opon na felgi i wyważanie. Musiałem dwukrotnie przywoływac, przynajmniej na chwilę innego pracownika. Sam czas czynnej pracy wymiany opon trwał 140 minut, kolejny kwadrans czekałem na fakturę. Będę omijał ten serwis, bez względu na fakt, iż jest najbliżej miejsca zamieszkania.

W dniu dzisiejszym zaliczyłem trzeci raz w ciągu 1

W dniu dzisiejszym zaliczyłem trzeci raz w ciągu 1,5 miesiąca BOK UPC w Krakowie wcelu reklamacji sygnału na kablu UPC. Użytkując przez ostatnie kilkanaście lat zintegrowaną usługę na łączach w/w firmy:Internet, telefon, TV cyfra, od kilkunastu tygodni występuje kłopot z systematycznie powtarzającymi przerwami w pracy interfejsów. Panie w BOK, przyjmujące zgłoszenia usterek, uprzejmnie przyjmują rekalamacje. Jednak serwis firmy, na który zawsze trzaba czekac 3-5 dni, mało skutecznie likwiduje usterki przesyłowe. Przewiduję rychłe wycofanie się z usługi w UPC do innego operatora.

W TBP funkcjonuję od końca listopada 2007 roku

W TBP funkcjonuję od końca listopada 2007 roku, kiedy rozpoczynał swoją działalnośc. Bank nie ma oddziałow w kraju, bowiem jest typowym bankiem internetowym, a jedynym centrum jest siedziba firmy w Warszawie. Nie ma potrzeby, by bywac w nim osobiscie, bo wszelkie kwestie załatwia się internetowo, e-mailem lub telefonicznie. Nawet uruchomienie kont, dostarzenie kart dokonuje się przez gońca. Bank sprzyja swoim klientom, proponując znakomite produkty, które otrzymują sukcesywnie wysokie uznanie na rynku bankowym. Jedynym mankamentem jest słabe wywiązywanie się z wyłat 1-3% zwrotów zaaktywne transakcje kartami TBP.

W miesiącu październiku 2010 roku dwukrotnie korzystałem z

W miesiącu październiku 2010 roku dwukrotnie korzystałem z usług w/w Kancelarii Notarialnej. W 100% potwierdzam zasłyszane opinie znajomych, że notarisz Tomasz Kot z niebywałą empatią traktuje klientów. Przejawia się to - w odróżnieniu od innych kancelarii - na punktualności oraz na poświęceniu tyle czasu klientom ile oni rzeczywiście potrzebują. Z dużą dozą cierpliwości objaśnia tajniki prawa, które dostatecznie oświecają zainteresowanych. Nie bez znaczenia jest znakomite otoczenie, w tym życzliwy personel kancelarii.

W rzeczonym dniu w lokalu uczestniczyło kilkoro gości na

W rzeczonym dniu w lokalu uczestniczyło kilkoro gości na rocznicy urodzin mojej córki. Standard lokalu, zarówno wystrój, smakowite dania i obsługa zasługują na najwyższe uznanie. Szczególnie polecambogate i znakomite menu, w tym trunki podane z najwyższą kulturą. Niezapomiane wysoce pozytywne wrażenie pozostawia jakośc toalet. Polecam na przyszłośc rezerowac to miejsce na dostojne, nie tylko rodzinne spotkania.

Lokal czynny jest od 12

Lokal czynny jest od 12:30 do 16:00. W tym czasie serwuje znakomite, smaczne, domowe i tanie potrawy. Mimo małej powierzchni jadłodajni, korzysta z niej wielu znakomitych Krakowian, w tym aktorów oraz licznie turyści z zagranicy. Lokal uwzgledniony jest w wielu europejskich przewodnikach dla turystów.

Mieszkaliśmy w hotelu z żoną dwie doby

Mieszkaliśmy w hotelu z żoną dwie doby. Urzeczeni byliśmy znakomitą kuchnią serwującą smakowite posiłki orazi życzliwą obsługą. Picie i pieczywo bez ograniczeń w czasie posiłków. Korzystaliśmy z pokoju z małżenskim łożem. Cena b. przystępna. Polecam. 15 min. pieszo parkiem do centrum miasta.

W pensjonacie Agharta

W pensjonacie Agharta, wspólnie z żoną i z zaprzyjaźnionym małżeństwem ze Słoweni przebywaliśmy od 3 - 4.06.2009 r. O wysokiej klasie obiektu dowiedziałem się od córki, która mieszkała tam dwukrotnie. Jej pochlebne opinie potwierdziły się w całej rozciągłości. Rezerwację przyjęto pod koniec stycznia z zadatkiem 400 zł. w maju ze względu na różne wydarzenia, dwukrotnie zmuszeni byliśmy zmieniać termin przyjazdu o jeden dzień. Właścicielka pensjonatu, pani Ż. nie czyniła z tego faktu żadnych kłopotów, empatycznie odnosząc się do naszych dynamicznych planów. Sam pobyt - choć krótki - był super elegancki. Krystaliczna czystość obiektu + znakomite i obfite śniadanko, w tym kawa, soki itp., wprowadzały w doskonały nastrój. Jedyna uwaga, to nie uwzględnienie w rozliczeniu końcowym oferowanej na stronie internetowej 10% zniżki za nocleg w poza weekendem.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem