Opinie wystawione przez użytkownika: dabek66

Nie polecam tego sklepu

Na przesyłkę czekałam 9 dni. Dostałam paczuszkę w której beztrosko grzechotało pudełko z charmsem- zero papieru, folii bąbelkowej- nic!! Gołe pudełeczko, bez wstążki, a w nim beztrosko przewalający się charms, wrzucony do otworu w gąbce. Brak certyfikatu autentyczności, gwarancji, torebeczki prezentowej. Zamówiony charms miał być prezentem pod choinkę. To co otrzymałam na prezent się nie nadawało. Wyglądało jak podróbka z bazaru. Towar niezwłocznie zwróciłam zgodnie z instrukcją na stronie sklepu, za pośrednictwem DPD. Według firmy kurierskiej sklep otrzymał mój zwrot 24 grudnia. Do 10 stycznia nikt ze sklepu się do mnie nie odezwał, mimo, że na stronie jest informacja, że po otrzymaniu zwrotu dostanę maila. Pisałam 2-krotnie do sklepu. Za każdym razem dostawałam wiadomość z automatu, że dziękują za kontakt. Zero odpowiedzi na moje pytania. Zero informacji co z moim zwrotem i pieniędzmi. Dopiero po 17 dniach od zwrotu, po kolejnym moim mailu otrzymałam informację, że otrzymali przesyłkę i rozpoczną procedurę zwrotu pieniędzy. Rozumiem, że były święta ale to nie usprawiedliwia braku odpowiedzi na maile przez ponad 2 tygodnie. No i jakość przesyłki była beznadziejna!!! Od sklepu firmowego takiej firmy jak Pandora oczekiwałam przesyłki na poziomie. Zawiodłąm się srodze. To był ostatni mój zakup w tym sklepie. Nie polecam

Ocena z dnia: 10.01.2020
Pandora Kontakt online

Byłam na prywatnej wizycie u chirurga naczyniowego

Byłam na prywatnej wizycie u chirurga naczyniowego. Pan doktor pomylił się pisząc datę na recepcie. Zamiast przekreślić -poprawił i w aptece nie chciano mi sprzedać leku. Lek ten wg pana doktora musiałam wziąć koniecznie. Zadzwoniłam więc do Medicenter z pytaniem co zrobić w takiej sytuacji. Usłyszałam, że pan doktor przyjmuje u nich tylko raz w tygodniu więc skoro to pilna sprawa to powinnam szukać go w szpitalu na Banacha. Po naciskach z mojej strony pani zaproponowała, żebym przyszła do innego chirurga pracującego w Medicenter i poprosiła o nową receptę. Nie gwarantowała jednak czy pani doktor w ogóle będzie chciała ze mną rozmawiać. Oczywiście winny tej sytuacji jest lekarz ale Centrum Medyczne, które go zatrudnia i które jakoby kieruje się dobrem pacjenta w żaden sposób nie poczuwa się do odpowiedzialności. Nikt nie zaproponował mi pomocy w załatwieniu tej sprawy. Medicenter zainkasowało 150 zł i na tym jego rola się skończyła.Będę omijać szerokim łukiem!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem