Opinie wystawione przez użytkownika: generał102

Super

Polecam Castoramę w Rumii w szczególności dział ogród. Poprosiłam doradcę o wycenę ogrodzenia jaki mnie interesował. Pracownik podszedł do tematu bardzo uczciwie, odradził mi produkt jaki sama wybrałam że względu na wykonanie. Pokazał mi inne rozwiązania tańsze i z lepszego materiału. Na całą rozmowę poświęcił mi dużo czasu ok 1 godziny. Byłam pod wrażeniem podejścia doradcy a także wdzięczna za to, że rozjaśnił mi umysł i nie kupiłam czegoś co faktycznie było słabej jakości. Doradca był bardzo rzetelny i nawet objasniał jaki asortyment ma konkurencja. W żaden sposób nie namawiał mnie do kupienia czegoś konkretnego. Oby więcej było takich doradców.

Tak sobie

Lubię robić zakupy w sklepie Kaufland ponieważ ceny są przystępne, warzywa i owoce są świeże, duży wybór asortyment. Natomiast pracownicy pracują jakby za karę. Zakupy robiłam wieczorem i było dość niewielu klientów w sklepie. Podeszłam do lad gdzie nie było nikogo z klientów. Pani, która tam pracowała robiła coś i miałam wrażenie, że udaje, że mnie nie widzi. Po ok 2 minutach podeszła do mnie i stanowczym głosem zapytała co podać. Brzmiało to co najmniej jak bym przeszkodziła tej Pani w jej pracy. Kupiłam kilka plasterków wędliny, które niestety smakowały jak woda oraz kilka parówek, które były już śliskie i trzeba było je zjeść natychmiast, bo inaczej by się zepsuły. Już więcej nie kupię nic ze stoiska z obsługą. W kolejce nie stałam długo i to było akurat na plus. Natomiast Pani z obsługi klienta również była niezadowolona, bo zgłosiłam, że na jednym artykule nie zgadza się cena. Miałam wrażenie, że przysporzyłam jej problemu, że musiała zrobić mi zwrot różnicy w cenie. Sklep fajny, ale obsługa kiepska.

Świetna obsługa

W sklepie Intermarche pracują miłe i sympatyczne ekspedientki. Zarówno na stoisku z ladami jak i przy kasie Panie zawsze się przywitają i służą pomocą. Nigdy nie spotkałam się w tym sklepie z niemiłą obsługą czy też z lekceważącym zachowaniem. Jak jest kolejka Pani zaprasza do kolejnej kasy. Ekspedientki nie rozmawiają ze sobą przy klientach na osobiste tematy. Przy ladach zawsze któraś z Pań podchodzi i po przywitaniu pyta czy coś podać. Nie ma też problemu jeśli zapytam o skład produktu np sałatki, ekspedientka zawsze udzieli informacji. Polecam ten sklep zwłaszcza na miła atmosferę w sklepie. Chociaż czasami bywają długie kolejki. Szkoda, że nie ma kas samoobsługowych. W sklepie jest zawsze czysto i jest duży wybór asortymentu.

Profesjonalna obsługa

Korzystam z usług Banku Millennium co najmniej kilka lat. Miałam okazję odwiedzić kilka różnych placówek banku i w każdej z nich byłam zawsze zadowolona z obsługi personelu. Chcę podzielić się jedną z moich ostatnich wizyt w tym banku. Kiedy weszłam do banku spostrzegłam, ze przy każdym stanowisku był dostępny pracownik. Przy stanowiskach kasowych były dwie panie oraz na pozostałych stanowiskach również bylybdwienosoby. Nie czekając w kolejce zostałam zaproszona przez kasjerkę do kasy. W pierwszej kolejności spytała mnie w czym można mi pomóc. Ponieważ chciałam wpłacić pieniądze na konto od razu poproszono mnie o dowód osobisty i przekazałam pieniądze kasjerce. Pani z obsługi przyjęła ode mnie pieniądze, przeliczyła je na maszynie i przystąpiła do drukowania potwierdzenia. Zanim wydrukował się odpowiedni dokument kasjerka potwierdziła, że właśnie za chwileczkę wydrukuje się potwierdzenie. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Na koniec Pani zapytała mnie czy może mi w czymś jeszcze pomóc. Życzyła mi miłego dnia i mogę podsumować, że cały czas była miła i uśmiechnięta. Wychodząc z banku nie tylko kasjerka, która mnie obsługiwała mnie pożegnała, ale też słyszałam słowa "do widzenia" od innych pracowników banku.

Obsługa w banku Citi handlowy jest świetna

Obsługa w banku Citi handlowy jest świetna. Po wejściu do banku przywitał mnie pracownik iz uśmiechem zapytał czy jestem klientem ich banku. Chwilę później zaprosił mnie na rozmowę z koordynatorem. Zaproponowano mi również coś do picia. Koordynatorka zapytała mnie jakiej oferty potrzebuję, a następnie zaproponowała mi kilka ciekawych ofert. Na koniec dostałam trochę materiałów w postaci ulotek i wizytówek. Rozmowa wydawała mi się przyjemna i nie odczułam narzucania się ze strony pracowników. Przy wyjściu pożegnano mnie mile. Uważam, ze rozkład stanowisk jest trochę chaotyczny i krzesła dla pracowników są zbyt ciężkie.

Obsługa w tym sklepie jest rewelacyjna

Obsługa w tym sklepie jest rewelacyjna. Kilka dni temu wybrałam się na zakupy do CH Alfa. Nie dość, że w Pretty Girl mają śliczne ubrania i rozsądne ceny to także obsługa jest świetna. Pani która akurat tam pracowała witała się z każdy klientem który wszedł do sklepu. Następnie pytała czy może w czymś pomóc, a kiedy byłam w przebieralni pytała czy przynieść coś innego lub inny rozmiar. Ponieważ byłam niezdecydowana często prosiłam o coś innego. Ekspedientka przyniosła mi ok. 10 sukienek, gdzie 2 z nich były do mnie idealnie dopasowane. Jeśli któraś sukienka nie pasowała ekspedientka od razu wyjaśniała przyczynę i doradzała co do mnie lepiej pasuje. Widać było, że ta Pani zna się na tym co sprzedaje. Pomimo iż sprzedawczyni była zaangażowana pomocą dla mnie to świetnie radziła sobie z innymi klientami i nie było kolejki.Byłam bardzo zadowolona i z chęcią będę przychodzić do Pretty Girl.

Obsługa przy kasie była fatalna

Obsługa przy kasie była fatalna. Pani która obsługiwała nie potrafiła skorzystać z pomocy w postaci książki rozkładów, telefonu i komputera. Każdego klienta w tym również mnie pytała o szczegółowe dane dotyczące podróży a mianowicie o której godzinie odjeżdża pociąg i nazwy przewoźnika. Godzinę odjazdu znałam, ale kiedy powiedziałam, że nie wiem jaki jest przewoźnik to Pani zrobiła się czerwona i krzyczała, że ona nie wie jaki jest przewoźnik i że to ja muszę wiedzieć. Pierwszy raz miałam taką sytuację. Zawsze kiedy kupuje bilet na pociąg mówię tylko dokąd chce jechać i o której godzinie. Nikt mnie wcześniej nie pytał o przewoźnika i nikt nie robił z tego problemu. Sytuacja była bardzo nieprzyjemna i zniechęciło mnie to do korzystania z usług kolejowych. W dodatku przez długi proces wydawania biletu przez tą Panią były znacznie duże kolejki.

Najtańsze połączenia międzymiastowe dzięki firmie

Najtańsze połączenia międzymiastowe dzięki firmie PolskiBus. Miałam okazję kilka razy skorzystać z ich usług. Autobus jest duży, wygodny, posiada pasy bezpieczeństwa, klimatyzację, WiFi. Na pokładzie znajduje się toaleta w której zawsze jest czysto i nie brakuje środków higieny. autobus jest charakterystyczny ponieważ przeważają w nim czerwone kolory. Kierowcy autobusów sa bardzo życzliwi i komunikatywni. Byłam pod wrażeniem kultury osobistej pracowników i uprzejmości. Nie zdazyło się podczas mojej podróży żeby autobus się opóźnił. Niedawno podczas podróży z Gdańska do Warszawy autobus miał dużo czasu w zapasie, wiec kierowca zatrzymał się na pobliskiej stacji i zrobił dodatkowy postój 15-minutowy. W autobusie znajduje się bagażnik przeznaczony na duże bagaże. Szkoda, że w autobusie nie ma dostępnej muzyki do słuchania. hasło reklamowe tej firmy to "szybko tanio komfortowo". W 100% zgadzam się z tym określeniem. Minusem jest tylko możliwość zapłaty kartą kredytową bądź przelewem internetowym tylko z niektórych banków. Drogie jest połączenie na Infolinię. Poza tym wszystko jest ok. Ceny biletów są bardzo tanie bo można zlaleźć już od 1zł. Niestety autobusy kursują tylko do wybranych miast.

Ocena z dnia: 18.01.2012
FLiXBUS Inna forma kontaktu

Hotel Hitton znajduje się niedaleko stoczni

Hotel Hitton znajduje się niedaleko stoczni. Hotel z zewnątrz wygląda śrenio atrakcyjnie, ale w środku jest wspaniały. Znajdują się tam pokoje, apartamenty, sala konferencyjna, bar, restauracja, sauny, jacuzzi, klub bowlingowy. Po wejściu do hotelu znajduje się duży hol w eleganckim stylu. Po prawej stronie jest recepcja a po lewej znajdują się czerwone duże kanapy. Przy recepcji obsługiwały dwie miłe Panie. Były schludnie ubrane i były komunikatywne. Odrazu powiedziały co się znajduję w hotelu i z czego można korzystać. W pokoju znajdował się mini-bar, sejf, telewizor z telewizją satelitarną. Pokój jak i łazienka były przestronne, czyste i pachniały świeżością. Śniadania jakie były oferowane były w formie bufetu szwedzkiego i były obfite i bardzo smaczne. Bar, który znajdował się na parterze był zrobiony w nowoczesnym stylu. Był szeroki wybór dań i koktajli. Pracownicy byli bardzo uprzejmi i pomocni. Bardzo polecam ten hotel. Cena jest dość wysoka 180 zł za nocleg, ale adekwatna do standardu hotelu.

Poszlismy ze znajomymi do restauracji na shake'a

Poszlismy ze znajomymi do restauracji na shake'a. W lokalu było bardzo dużo klientów, ale mimo to było schludnie i czysto. Przy kasie obsługiwało kilka osób dlatego nie było kolejek. Pan który mnie obsługiwał był jakiś zdenerwowany co dało się wyczuć. Właściwie to się nie dziwiłam bo pracownicy tej firmy ciężko muszą tam pracować. Nie nawiązywał ze mną rozmowy tylko podał to co zamówiłam i obsługiwał kolejnych klientów. Był skupiony na tym by szybko wydać posiłek, a nie zachęcić klienta uśmiechem bądź miłym słowem "dziękuję". Nie podoba mi się to w jaki sposób są blisko siebie ustawione stoliki w tym lokalu. Dobrą stronę tej restauracji jest to, że często mają promocje i pojawiają się nowości w asortymencie. Ceny są przeciętne. Smak jedzenia jest ciągle taki sam i jedyny w swoim rodzaju. Tylko aby się najjeść nie wystarczy zjeść jednego hamburgera. Do tego w zestawach dla dzieci można dostać jakąś zabawkę. Przed restauracją znajduje się ogródek i zjeżdzalnia dla dzieci. Jedzenie można zamowić na miejscu, na wynos i jest opcja McDrive dla podróżujących samochodem.

Wybrałam tam się z kolegą gdyż oboje mieliśmy ochotę na

Wybrałam tam się z kolegą gdyż oboje mieliśmy ochotę na pizzę. Restauracja jest niewielka, a miejsca do siedzenia są dobrze rozplanowane. We wnękach są stoliki, które sprawiaja wrażenie intymności. Na ścianach jest elegancka tapeta, a oświetlenie jest kryształowe. Menu jest obszerne i zrobione w stylu książki z wieloma obrazkami. Ceny nie były rewelacyjne, ale tez nie były ogromne. Kelnerka podeszła do naszego stolika po około 3 minutach. Była ubrana w białą koszulę i czarne spodnie. Miała skromny makijaż i związane włosy. Była uśmiechnięta i miała przyjemny głos. Na zamówienie czekaliśmy kilka minut. W restauracji było niewielu klientów dlatego nie było problemów z szybką obsługą. Talerze na których dostaliśmy pizzę były ładnie ozdobione przyprawami. Pizza nie była gorąca i nawet szybko zrobiła się zimna. Bardzo lubię pizzę hawajską z ananasem i szynką, a ta akurat smakowała mi średnio. Muzyka która grała w lokalu była bardzo spokojna przez co miałam uczucie senności. Kiedy skończyliśmy konsumpcję bardzo długo czekaliśmy na przyjście kelnerki aby zapłacić rachunek. Mój kolega nie mógł się doczekać więc poszedł sam do baru i zapłacił za rachunek. Kiedy wychodziliśmy nikt się z nami nie pożegnał chociaż przy barze stało dwóch pracowników. Nie wiem jak tu smakują inne dania, ale na pizzę warto wybrać się do lepszego lokalu.

Czarci Pub to bardzo wyjątkowy pub ze względu na wystrój

Czarci Pub to bardzo wyjątkowy pub ze względu na wystrój wnętrza. Wyglądem przypomina starą chałupę ponieważ wszystko jest z drewna a gdzieniegdzie leży owcza wełna. Uroku dodają rozstapiające się czerwone świece. W Czarcim Pubie można usłyszeć szum wody wydobywający się z fonatnny, która ocieka po ściennych skałkach. Na każdym stole jest świeca i leży menu baru. Menu jest oprawione w drewnianą okładkę. Rodzaje jedzenia i picia są opisane humorystycznie. Dominuje tam polska kuchnia. Uważam, że ceny sa rozsądne. Do baru wybrałam się z kolegą na piwo. Kiedy weszliśmy do środka nie było klientów oprócz jednego pijanego mężczyzny. Przy barze stały dwie pracownice, które spokojnym głosem próbowały wyprosić go z lokalu. Podczas kiedy tam przebywaliśmy pracownice w tym czasie sprzątały i obsługiwały na bieżąco innych gości. Nie były one komunikatywne i nie witały się ani żegnały z żadnym klientem. Polecam ten bar jeśli ktoś chce miło spędzić czas w gronie znajomych.

Zazwyczaj jak jestem w tym sklepie jest bałagan i dużo

Zazwyczaj jak jestem w tym sklepie jest bałagan i dużo pustych półek. Dziś było czysto i gdzie nie spojrzeć pełne półki towaru. Na hali spotkałam tylko dwóch pracowników. Poszłam na dział z tekstyliami ponieważ chciałam kupić sobie rajstopy. Wybór był duży, ale wiele opakowań było rozerwanych, bądź inny kolor rajstop był w środku a na opakowaniu był napisany inny. Zanim znalazłam odowiedni rozmiar i kolor szukałam około 15 minut. Chciałam kupić świeżą rybe, ale widziałam, że maja tylko łososia. Kupiłam parę innych artykułów, które bez problemu znalazłam i udałam się do kasy. Dużo kas było czynnych i były małe kolejki. Przy kasie do której podeszłam obsługiwała młoda dziewczyna, która była w niebieskiej koszulce bez identyfikatora. Byc oże była tam zatrudniona przez firme zewnętrzną. Dziewczyna wydawała się być miłą i kompetentną osobą. Szybko obsługiwała klientów i witała się z każdym, a żegnając mówiła "dziękuję". Po obejrzeniu paragonu upewniłam się, że ceny zakupionych przeze mnie towarów były adekwatne do cen podanych na półkach.

W sklepie bylo lilkunastu klientów

W sklepie bylo lilkunastu klientów, dlatego trudno było się poruszać między ubraniami. Przy wejściu po lewej stronie były artykuły z przeceną. Wybór był nie duży, ale mi się udało znaleźć sukienkę po przecenie za 40 zł. W tym czasie na sklepie była tylko jedna ekspedientka, która pomagła jakiejś klientce w wyborze. Zanim skończyła rozmowę przy kasie zrobiła się kolejka. Osoby, które czekały na obsługę rozglądały się dookoła i były trochę zaniepokojene. Będąc w przymierzalni zauważyłam, że wzięłam zły rozmiar. Na myśl o tym, że będę musiała się znowu ubierać i rozbierać pomyślałam, że zrezygnuję z zakupów. Na szczęście usłyszałam głos innej ekspedientki, która stała przy przymierzalni. Poprosiłam ją żeby przyniosła mi inny rozmiar. Pracownica bez problemu spełniła moją prośbę a na koniec pytała się czy odpowiada mi dana rzecz i zaproponowała do obejrzenia inne ubrania. Była bardzo miła i sympatyczna. Dodam, że obie Panie były ubrane elegancko i miały identyfikatory. Ponieważ nic więcej mnie nie interesowało podeszłam do kasy. Ekspedientka coś mi zaproponowała, ale nie wiem co bo mówiła szybko i niezrozumiale. Nie sprawiała wrażenia tak miłej jak Pani, która stała przy przymierzalni. Na koniec podziękowała mi za zakupy i zaprosiła ponownie. Na sali sprzedaży jak i w przymierzalni było czysto. Na sklepie było czuć delikatny przyjemny zapach.

Malutki sklep z biżuterią i dodatkami

Malutki sklep z biżuterią i dodatkami, który znajduje się w Galerii Alfa. W sklepie było czysto, a towar był całkowicei dostępny dla klientów. Przy kasie stała jedna ekspedientka, która serdecznie witała się z każdym klientem. Po kilku minutach nie mogąc się zdecydować pracownica podeszła do mnie i zapytała na jaka okazję szukam biżuterii. Pokazała mi kilka ciekawych artykułów po czym pozwoliła mi samej zastanowić się nad wyborem. Po chwili znowu podeszła i pokazała jeszcze pare innych interesujących artykułów. Kiedy już zdecydowałam się co chcę kupić zaproponowano mi dodatkowo torebkę prezentową lub balsam do ust. Obsługa w tym sklepie jest bardzo miła i pomocna. Na koniec ekspedientka podziękowała mi i pożegnała się ze mną. Uważam, że ceny sa przystępne, choć wybór jest nie duży.

Lubię ten sklep ponieważ maja szeroki wybór asortymentu i

Lubię ten sklep ponieważ maja szeroki wybór asortymentu i nie trzeba dlugo czekać na obsługę. Czasami wydaje mi się, że aż za dużo tam jest pracowników. Niekiedy można zauważyć jak stoi kilkuosobowa grupa pracowników i dyskutują między sobą. Jest to frustrujące bo klient boi sie podejść do takiej "armii". Sprzedawcy zazwyczaj nie podchodzą sami do klienta i nie pytaja w czym moga pomóc. Zauważyłam, że wprowadzają nowości do swojego sklepu. Można zamówić u nich jakis gadżet np. kubek lub poduszkę z własnym zdjęciem, albo fotokalendarz co jest świetną sprawą na prezent. Jeśli chodzi o ceny to jest to drogi sklep. Natomiast można w nim kupić artykuły których nie ma w innych podobnych sklepach. Układ sklepu jest pogrupowany na działy i jest duzo miejsca do poruszania się. Przyjemnie tam się chodzi bo jest wykładzina na podłodze. Przy wyjściu byly czynne dwie kasy bez kolejek. Pani która mnie obsługiwała bardzo cicho zwracała się do mnie jakby robiła to z przymusu a nie z grzeczności. Miała na sobie białą bluzkę i różowy sweterek zapięty tylko na dwa guziki co wyglądało nieestetycznie. Po zaplaceniu mogłam wziąć dowolnego rozmiaru reklamówkę i zapakować zakupy.

Byłam na zakupach w Realu w Galerii Bialej

Byłam na zakupach w Realu w Galerii Bialej. Po wejściu na sklep widać mnóstwo artykułów świątecznych i zabawek dla dzieci. Jeśli ktoś szuka prezentu dla dziecka to z pewnością coś znajdzie. Na niektórych półkach dało się zauważyć puste półki. Widziałam dużo pracowników na sklepie, ale co niektórzy byli bardziej zainteresowani oglądaniem produktów niż ich wykładaniem. Ceny moim zdaniem w tym sklepie nie są rewelacyjne. Wiadomo, że jak jest dużo klientów to nie jest czysto i świeżo, ale nie było też bardzo brudno. Plusem było to, że były znikome kolejki przy kasach. Kasjerka, która mnie obsługiwała zarówno przywitała się ze mną i pożegnała na koniec. Nie robiła tego z entuzjazmem, powiedziałabym że jej zachowanie było neutralne i do tego nawiązywała kontakt wzrokowy ze mną. Ogólnie oceniam średnio sklep ponieważ jest słabo zatowarowany (oprócz artykułów prezentowych), a personel zależnie od tego czym się zajmuje tak się zachowuje.

YES to niewielki sklep jubilerski

YES to niewielki sklep jubilerski, który znajduje się w Galerii Białej. W sklepie bylo czysto i przejrzyście. Oświetlenie było dobrze stonowane. W gablotach, które były na wysokości wzroku światło było ciemniejsze, a nad wysepką, która nzajduje się na środku sklepu było jaśniejsze. Po wejściu do sklepu odrazu podeszła do mnie ekspedientka i przywitała się ze mną a także zapytała czy może mi w czymś pomóc. Powiedziałam, że szukam czegoś na prezent dla mojej mamy. Asystentka pokazała mi wiele ciekawych produktów, niektóre specjalnie wyjmowała z gabloty żebym mogła zobaczyć z bliska a nawet pomogła mi przymierzać. Była bardzo zaangażowana w swoją pracę i była komunikatywna. Pokazała mi co najlepiej się sprzedaje a także jakie zestawy można skompletować. Sprzedawczyni była ubrana schludnie i miała delikatny makijaż co sprawiało, że wyglądała na osobę kompetentną. Niestety jestem wybredna i nie znalazłam nic co by mną zachwyciło dlatego powiedziałam, że wstrzymam się z zakupem. Asystentka wyraźnie poczuła się zawiedziona i tylko uśmiechnęła się do mnię nie żegnając się ze mną i nie zapraszając ponownie.

Szukałam jakiegoś prezentu dla siostrzenicy więc

Szukałam jakiegoś prezentu dla siostrzenicy więc postanowiłam zobaczyć co ciekawego maja w Empiku. Wspomnę, że było to w Galerii Białej. Wchodząc do sklepu zauważyłam, ze jest dużo klientów. Przy kasie był jeden pracownik, a dwóch było na sali sprzedaży gdzie zajmowali się układaniem książek. Pracownicy mieli na sobie czarne firmowe koszulki polo i mieli identyfikatory. Byłam zaskoczona miłą obsługą. Ponieważ nie znam się na książkach dla dzieci poprosiłam o pomoc ekspedientkę. Pani z entuzjazmem wskazała mi książki, które odpowiadały moim oczekiwaniom i pokazała mi które sprzedaja się najlepiej. Moją uwagę przyciągnęły książki na półkach które były tak blisko siebie ułożone, że trudno było niektóre z nich wyjąć z półki. Wyglądało to niedbale. Uważam też, że w sklepie jest mało miejsca do poruszania się ponieważ przerwy między regałami sa dość wąskie. Jak już wspomniałam przy kasie obsługiwała tylko jedna osoba a kolejka do kasy liczyła sobie kilka osób. Pani przy kasie przywitała się ze mną i zaproponowała mi zestaw promocyjny. Poprosiłam ekspedientkę o reklamówkę ponieważ moja była za mała, a ona bez problemu zapakowała mi zakupy w dużą reklamówkę. Na koniec podziękowała mi i powiedziała do widzenia.

W potrzebie kupienia czegoś słodkiego udałam się do sklepu

W potrzebie kupienia czegoś słodkiego udałam się do sklepu PSS Społem, który na szczęście otwarty jest do godziny 22.00. Sklep ten jest bardzo duży i podzielony na konkretne działy. Mają bogaty asortyment. Wystrój jest świąteczny. Znajduje się tam choinka oraz wiszące pod sufitem bombki i inne ozdoby. Przy stoisku cukierniczym czekałam na obsługę około 5 minut. Ekspedientka nie witając się ze mną zapytała co podać. Zapytałam o dane ciasto czy jest dobre w smaku. Pani odpowiedizała mi, że nie może mi doradzić bo każdy ma inny gust. Na sklepie było czysto. Półki z pieczywem były puste, ale była późna godzina więc mogło zabraknąć. Przy kasach leżały pozostawione artykuły i puste butelki po piwie. Gdy podeszłam do kasy kolejka była mała, ale kasjerka liczyła bardzo wolno i otworzono drugą kasę. Odniosłam wrażenie, że kasjerka nie była osobą kompetentną, nie przywitała się ze mną i dziwnie się patrzyła ( nie wiem nawet jak to określić). Moją uwagą do sklepu jest to, że mają wygórowane ceny.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem