Opinie wystawione przez użytkownika: generał102

Wybrałam się wczoraj ze znajomymi do kina Helios na film

Wybrałam się wczoraj ze znajomymi do kina Helios na film pt. Listy do M. Oczywiście przyszliśmy trochę wcześniej niż miał się rozpocząć film w celu zakupienia biletów. Była otwarta tylko jedna kasa przy której stało kilkanaście osób, ale mimo tego nie czekaliśmy długo. Pani, która nas obsugiwała była sympatyczna i uprzejma. Czekając poźniej na film siedzieliśmy w poczekalni na wygodnych kanapach, a wokół nas było mnóstwo plakatów reklamujących różne repertuary. Oprócz osób które znajdowały się w poczekalni dyżurowało dwóch pracowników kina, którzy pilnowali wejść do poszczególnych sal kinowych. Oboje byli ubrani na galowo i mieli identyfikatory dlatego wyróżniali się z tłumu. Kilka minut przed seansem pracownicy oznajmili nam, że musimy poczekać kilka bądź kilkanaście minut ponieważ sa jakieś problemy. Niestety przeciągnęło się prawie do godziny. Nikt nie przyszedł do nas i nie przeprosił nas za opóźnienie. Pracownicy kina zachowywali się jak by się nic nie stało. Uważam, że taka znana firma powinna zadbać o swoich klientów. Kiedy weszliśmy do sali odrazu włączono film nie poprzedzając go reklamami. W ten sposób zaoszczędzono nam trochę czasu. Jeśli chodzi o ceny biletów to rewealcji nie ma, bo jakiś czas temu poszły w górę.

Ponieważ trwa remont budynku Książnicy Podlaskiej czytelnia

Ponieważ trwa remont budynku Książnicy Podlaskiej czytelnia czasopism, czytelnia książek, oraz informatorium znajdują się w jednym pomieszczeniu. Można się domyśleć, że jest wtedy mniej miejsc wolnych, ale to nie jest najgorsze. Pracownicy czytelni są nieuprzejmi i niewyrozumiali. Ostatnio byłam w czytelni kilka lat temu więc nie pamiętałam jakie tam są zasady. Koleżanka z którą byłam była tam pierwszy raz. Napisałyśmy jakie książki są nam potrzebne i dowiedziałyśmy się od jednego pracownika, że spośród nich jednej nie dostaniemy. Później przyszedł drugi pracownik i powiedział nam, że trzech nie dostaniemy. W związku z powyższym te trzy zamówiłyśmy na kolejny dzień a resztę wzięłyśmy do czytania. Kiedy oddawałyśmy książki oddałyśmy kartki z tytułami książek jakie zamówiłyśmy. Wtedy inny pracownik powiedział, że te książki napewno są u nich i nie trzeba ich zamawiać. Zwracając nam jednocześnie uwagę, że nie spisałyśmy całej sygnatury. Nie wiedziałyśmy, ze trzeba całą sygnaturę spisać. Jednym słowem niepotrzebnie wyszło zamieszanie. Każdy pracownik mówił co innego a ten ostatni z oburzeniem powiedział nam, że źle spisałyśmy. Uważam, że pracownik jest od tego aby pomagać innym, a nie dawać innym do zrozumienia, że nie potrafią czegoś zrobić. Byłam niezadowolona z obsługi. Za kompetencje stawiam 4 ponieważ uważam, że pracownicy wiedzą więcej niż zwykły czytelnik.

Restauracja Peppers specjalizuje sie w kuchni

Restauracja Peppers specjalizuje sie w kuchni meksykańskiej. Wystrój wnętrza jest bogaty w różne drobiazgi, figurki i ozdoby, które nadają meksykański klimat. W szczególności uroku dodają kaktusy na parapetach, stolikach i podłodze. Nawet muzyka, która tam gra również przypomina latynoamrekańską melodię. Moją uwagę przykuły świecące się doniczki, które zmieniały kolor. Kiedy usiadłyśmy z koleżanką przy stoliku przyszła do nas kelnerka. Po przywitaniu się z nami podala nam karty menu. Kelnerka była ubrana w jeansy, niebieską koszulę i miała na sobie czarny fartuszek. Muszę stwierdzić, że restaurcja ma mały wybór dań a ceny są średnie. Zamówiłam placek ziemniaczany z mięsem i do tego małe piwo. Razem zapłaciłam 21 zł. Czas oczekiwania trwał ok. 5 minut. Dostałam tak dużą porcję, że nie dałam rady zjeść całego posiłku. Placek jak i mięso było pyszne. Nie bardzo smakował mi sos, ale moze to zależy od gustu. Niestety muszę przyznać, żę podane danie na talerzu nie wyglądało apetycznie. Od razu po zjedzeniu kelnerka zabrała talerze. Wychodząc z restauracji kelnerka głośno powiedziała do nas do widzenia. Uważam, że pracownicy restauracji dbają o zadowolenie klientów. Chętnie wybiorę tam się kolejny raz.

Bar Piastowski znajduje się przy skrzyżowaniu ulic

Bar Piastowski znajduje się przy skrzyżowaniu ulic Piastowskiej z Chrobrego. Lokal jest duży i przestrzenny. Uważam, ze jest to świetne miejsce gdzie można zjeść domowy obiad. Codziennie są do wyboru dwa zestawy obiadowe za 10 zł w ich skład wchodzi zupa drugie danie oraz kompot. Jedzenie jest naprawde smaczne a porcje sa tak duże, że każdy może się najeść do syta. Wchodząc do lokalu na wprost jest wywieszona duża tablica z oferowanym jadłospisem. Ceny są przystępne. Mają szeroki wybór dań mięsnych, naleśniki, pierogi itp. Przy bufecie obsługuje jedna Pani, która wydaje posiłki i przyjmuje należność. Przy bufecie i przy stolikach było czysto. Tylko w okienku do którego zdaje się brudne naczynia były jeszcze brudne naczynia poprzednich klientów. Na obiad czeka się pół minuty i jest gorący. Pani która mnie obsługiwała była miła, ale nie przywitała się ze mną pierwsza i nie życzyła mi smacznego. Oprócz mnie nie było innych klientów w tym czasie. Bar jest czynny codziennie w godzinach 10.30- 18.30 a w niedziele 12.00- 17.00. Bar ten ma swoją stronę internetową na której podana jest informacja jakie zestawy dnia oferują na dany tydzień.

Poszłam do Biedronki po kilka najpotrzebniejszych

Poszłam do Biedronki po kilka najpotrzebniejszych produktów. Wchodząc do sklepu zauważyłam, że są czynne dwie kasy i że jest niewielu klientów w sklepie. Pddłoga była czysta, a na półkach był porządek. Nie zauważyłam braków w towarach ani niezgodności w cenach. Przy półce z pieczywem pracownik zbierał puste kartony do specjalnego kontenera. Jeden kartonik wzięłam po to umieścić w nim zakupy które robiłam. Niestety nie ma w skelpie podręcznych koszyków, są tylko duże. Kiedy zrobiłam zakupy podeszłam do kasy przy której nie było klientów. Pani ekspednientka w tym czasie przeprowadzala konwersacje z ochroniarzem, przez co nie przywitała się ze mną, nie wspominając o tym, że nie nawiązała kontaktu wzrokowego. Obsługując mnie w tym samym czasie cały czas rozmawiała z pracownikiem ochrony. Nie pożegnała się ze mną i nie zaprosiła na zakupy. Nie przywitała się również z kolejnym klientem, ale zapytała go czy chce reklamówkę. Dodam, że po opłaceniu rachunku kasjerka nie czekała aż zabiorę zakupy tylko obsługiwała kolejnego klienta. Zakupy były bardzo szybko policzone, ale było to dla mnie niekomfortowe jak na ladzie pojawiły się zakupy innego klienta. Jeśli chodzi o sklep to moim zdaniem Biedronka ma niskie ceny mimo małego asortymentu. Szkoda, ze obsługa nie jest bardziej uprzejma.

Ponieważ musiałam kupic nowy laptop pomyślałam

Ponieważ musiałam kupic nowy laptop pomyślałam, ze najlepiej było by w sklepie RTV EURO AGD. Wydaje mi się, że mają tam niskie ceny i dobry sprzęt. Co do oferty to porównując ceny w internecie to rzeczywiście maja przystępne. Sklep ogólnie jest podzielony na działy i bez problemu można coś znaleźć. Kiedy chodziłam między alejkami spotkałam kilku pracowników którzy mieli na sobie żółte koszule z logiem fimy. Niestety żaden z nich nie podszedł do mnie. Kiedy podeszłam do punktu ratalnego ekspedientka poinformowała mnie, że muszę najpierw pinformowac sprzedawcę o zamiarze zakupu sprzętu, jednocześnie poprosiła pracowników którzy tam byli aby któryś z nich podszedł do mnie. Jednak żadne z nich nie zaregaował, zrobił to jeden z nich po dłuższej chwili. Kiedy omawiałam warunki zakupu podszedł drugi pracownik i obaj przekonywali mnie do tego abym wzięła dodatkowe ubezpieczenie na sprzęt. Niestety dałam się namówić, ponieważ wydaje mi się, że niepotrzebne jest i drogie. Czas oczekiwania transakcji zakupu trwał ponad pół godziny. Ekspedientka, która zajmowała się ratami i obsługiwała także klientów przy kasie. Miałam wrażenie, że pomimo tego iż w sklepie było około 10 pracowników tylko ta Pani pracowała i interesowała się klientami. Nie byłam zadowolona z podejścia pozostałych pracowników. Kiedy opłacałam rachunek przy kasie podeszła wtedy druga pracownica która przywitała się ze mną i była miła wobec mnie. Jednym słowem Panie, które tam pracują lepiej się sprawdzają w roli sprzedawcy niż Panowie.

Kilka dni temu byłam w restauracji KFC

Kilka dni temu byłam w restauracji KFC, którą niedawno otworzyli przy ul. Nowowarszawskiej. Muszę przyznać, zę lokal jest przyjazny, zrobiony w nowoczesnym stylu i przestrzenny. W lokalu jak i przed było bardzo czysto. Przed restauracja znajduje się ogródek ze stolikami. Wchodząc do środka na wprost znajduje się kasa nad którą wiszą duże plakaty z aktualną promocją. Uważam, że asortyment który oferuje KFC jest stosunkowo drogi co do wielkośc tyci posiłków. Przy kasie stała ekspedientka, która przywitała się ze mną i zapytała co podać. Ponieważ nie byłam zdecydowana poprosiłam ją o radę. Pani z przyjemnością udzieliła mi informacji na temat posiłków. Kupiłam więc brazera czyli kanapkę z grillowanym kurczakiem i warzywami, która kosztowała 10zł. Czas jaki czekałam na zamówienie trwał ok. 1 minuty. Mogę z przyjemnością stwierdzić, że restauracja posiada wygodne kanapy a stoliki nie są ustawione blisko siebie co daje swobodne poruszanie się miedzy nimi. Spożywając brazer'a niestety ale warzywa wypadały z niej co było dla mnie niekomfortowe. Ogólnie to nie czułam się najedzona po spożyciu kanapki. Podsumowując moge stwierdzić, że obsługa w tym lokalu jest miła i uprzejma, ale oferta firmy jest dla mnie nieinteresująca. Plusem jest to, że KFC jest otwarte aż do godz. 23.00

Sklep H&M jest sklepem odzieżowym

Sklep H&M jest sklepem odzieżowym, który w swojej ofercie ma różnego rodzaju odzież.Oprócz eleganckich ubrań można tam znaleźć również dresy, a nawet bieliznę. Wchodząc do sklepu po prawej stronie zawsze są przecenione ubrania. Uważam, że między niektórymi wieszakami jest mało miejsca do swobodnego poruszania się. Na ogół w sklepie i w przymierzalni było czysto, a ubrania schludnie wisiały na wieszakach. Oprócz ekspedientki przy kasie nie widziałam żadnego pracownika na sklepie. Kolejka do kasy liczyła sobie kilka osób. Pani która mnie obsługiwąła nie przywitała się ze mną ani nie podziękowała za zakupy. Nie nawiązała ze mną kontaktu wzrokowego. Widać było, że zależy jej na szybkiej obsłudze. Ciekawy i niedrogi sklep, ale obsługa mogła by się postarać o zadowolenie klienta. Niska ocena za obsługę.

Będąc w galerii Alfa szukałam ciekaweo prezentu dla

Będąc w galerii Alfa szukałam ciekaweo prezentu dla przyjaciółki. Ponieważ chciałam kupić coś wyjątkowego udałam się do sklepu home&you. Wchodząc do sklepu zauważyłam, że na wystawach, które umiejscowione są najbliżej wejścia znajduja się artykuły promocyjne. Wnętrze sklepu wydaje się czyste i schludne, a bogactwo asortymentu wywołuje zainteresowanie. Uważam, że artykuły dostępne w tym sklepie są drogie, ale jeśli ktoś chce kupić coś atrakcyjnego to warto wydać trochę wiecęj pieniędzy. Bardzo ważnym elementem jest oświetlenie, które sprawia, że w lokalu nie jest ani za jasno ani za ciemno. Podczas dokonywania zakupów w sklepie byłe 3 ekspedientki. Jedna z nich pomagała klientom w dokonywaniu wyboru a dwie pozostałe pracowały przy kasie. Podchodząc do kasy zostałam przywitana i zapytano mnie czy chcę reklamówkę. Po opłaceniu paragonu dostałam kupon rabatowy w kwocie 25 zł do wykorzystania na kolejne zakupy za minimum 75 zł. Ekspedientka wyjaśniła mi na czym polega wykorzystanie tego kuponu i podziękowała za zakupy. Polecam ten sklep.

Kilka dni temu umówiłam się z przyjacielem w centrum Złote

Kilka dni temu umówiłam się z przyjacielem w centrum Złote Tarasy na kawę. Poszliśmy do kawiarni Cofeeheaven. Przywitała nas miła Pani i zapytała co podać. W ofercie było kilka kaw i cherbat do wyboru, w trzech wielkościach oraz można było wybrać do kawy lody lub bitą śmietanę. Zaproponowano nam również ciasteczka do kawy. Druga ekspedientka przy nas przygotowywała kawę. Trwało to zaledwie minutę. Był specjalny stolik na którym leżały łyżeczki oraz dodatki do kawy takie jak np. cukier. W lokalu oraz przed wejściem były stoliki a przy nich skórzane fotele, które były bardzo wygodne. Miejsce obsługi jak i stoliki były czyste. Bardzo mi smakowała kawa i chętnie będę odwiedzać tą kawiarnię.

Będąc w centrum Złote Tarasy odwiedziłam kilka sklepów

Będąc w centrum Złote Tarasy odwiedziłam kilka sklepów odzieżowych m.in. Carry. Sklep ten oferuje elegancką odzież dla kobiet i mężczyzn. Niestety nie posiadają dużego wyboru ubrań, ale czasami mają duże przeceny i można kupić coś za niewielkie pieniądze. Sklep ten jest dość duży i przestrzenny dlatego łatwo się w nim poruszać. Lokal był czysty, a ubrania były poukładane i wszystkie zawierały metkę z ceną. W sklepie była jedna ekspedientka i jeden ochroniarz. Pani która mnie obsługiwała przywitała się ze mną a później podziękowała za zakupy. Czas obsługi trwał szybko ponieważ nie było kolejki przy kasie. Dodam, że sprzedawczyni była ubrana elegancko i robiła wrażenie osoby kompetentnej i kulturalnej. Uważam, że firma która sprzedaje ubrania wysokiej jakości dba też o jakość obsługi.

Subway to mała restauracja w której można zjeść ciepłe

Subway to mała restauracja w której można zjeść ciepłe kanapki lub wrapsy. Na zewnątrz lokalu można dostrzec plakat z logiem firmy. Okna są duże przez co można z zewnątrz zobaczyć co dzieje się w środku. Naprzeciwko wejścia znajduje się lada przy której można zamówić jedzenie. Po bokach znajdują się stoliki. Przy ladzie jak i na stolikach było czysto. Nad ladą umieszczone są plakaty ilustrujące wygląd poszczególnych kanapek oraz ich ceny. Przy obsłudze pracowały 3 ekspedientki. Pierwsza z nich przywitała się ze mną i zapytała z jakiego pieczywa ma być kanapka oraz jakie główne składniki chcę wybrać. Kiedy zapytałam które są najlepsze ekspedientka doradziła mi grilowaną pierś z kurczaka i rzeczywiście była bardzo smaczna. Druga z Pań dodawała warzywa do kanapki wcześniej pytając mnie jakie chcę wybrać. Można było wybrać dowolną ilość składników. Ostatnia ekpsedientka wystawiała paragon i pytała się czy chcę coś do picia. Wspomnę iż była możliwość napicia się kawy z automatu. Cały proces obsługi trwał bardzo szybko. Widać było, że pracownice dobrze współpracowały ze sobą i były bardzo miłe wobec klientów. Uważam też, że jedzenie było rewelacyjne. Ciepła kanapka ze świeżym pieczywem smakuje o wiele lepiej niż zwykła kanapka. Cena za 15 cm kanapki to ok. 12zł. a za 30 cm kanapki to ok. 17zł. Lokal, który znajduję się w Warszawie przy Alejach Jerozlimskich jest otwarty od poniedziałku do pątku od 7.00 do 22.00, w sobotę od 9.00 do 21.00 a w niedzielę od 9.00 do 18.00.

Kwiaciarnia Forsycja znajduje się w Galerii Zielone

Kwiaciarnia Forsycja znajduje się w Galerii Zielone Wzgórza. Korzytsałam u nich z usługi poczty kwiatowej. Posiadają tam kilka katalogów z których można wybrać sobie kompozycję kwiatową na różne okazje. Czas dostarczenia trwa najszybciej kilka godzin od złożenia zamówienia. Bukiet kwiatów wraz z wysyłką kosztuje około 150zł. Porównująz z ofertą w internecie uważam iż ceny są bardzo podobne a także mają większy asortyment. W lokalu było dużo kwiatów oraz różnych artykułów prezentowych natomiast nie rzuciło mi się w oczy nic interesującego. Miałam wrażenie, że bukiety na półkach były ubogie. Obsługa była miła i pomocna. Na początku sprzedawczyni przywitała się ze mną i zapytała czego potrzebuję. Później pomagała znaleźć mi odpowiedni bukiet. Była również wobec mnie cierpliwa ponieważ długo nie mogłam się zdecydować. Samo zamówienie trwało około 3 minut.Na koniec Pani podziękowała mi i podarowała mi kartę stałego klienta uprawniającą do 5% zniżki.

Wybrałam się wczoraj z koleżanką do restauracji Mc

Wybrałam się wczoraj z koleżanką do restauracji Mc Donald's. Przed budynkiem były parasole i stoliki przy których niestety ale nie można było usiąść ponieważ były mokre od deszczu. Z łatwością można było sobie znaleźć stolik w środku ponieważ oprócz nas było tylko kilku innych klientów. Jak i na zewnątrz tak i w środku było czysto ponieważ byłyśmy ok. pół godziny przed zamknięciem gdzie personel sprzątał lokal. Zauważyłam tylko, że podłoga była brudna. W kolejce czekałam około jednej minuty, ale czas obsługi się przedłużył ponieważ kasjerka miała problem z wydaniem mi reszty. Natomiast zamówienie dostałam bardzo szybko. Personel nie przywitał się z nami ani nie pożegnał. Usłyszałyśmy tylko podziękowanie za złożenie zamówienia. Kiedy zapytałam pracownika jakie mają lody w sprzedaży pracownik odpowiedział tak szybko, że zdążyłam zapamiętać dwa rodzaje. Dobrze, że mają wywieszone plakaty z ofertami tylko, że moim zdaniem są mało czytelne. Restauracja w swojej ofercie ma specyficzne jedzenie, którego nie znajdziemy w innych firmach i dość wysokie ceny.

Korzystam z usług Banku Spółdzielczego od 5 lat

Korzystam z usług Banku Spółdzielczego od 5 lat. Placówka znajduje się w centrum Białegostoku. Korzystanie z konta bankowego w tej firmie nie jest atrakcją cenową. Często mijam się z reklamami które głoszą, że w innych bankach nie płaci się za korzystanie z konta, nie płaci się za przelewy ani też nie płaci się za używanie karty płatniczej. Niestety w Banku Spółdzielczym w/w czynności są odpłatne. Nie zamierzam jednak rezygnować z usług tego banku. Atmosfera w tym banku jest zawsze przyjazna. Panie, które tam pracują są zawsze miłe i sympatyczne. Pozytywne jest też to, że mimo iż nie często chodzę do tej placówki to niektóre Panie które tam pracują pamiętają mnie i nie muszę się przedstawiać za każdym razem. Rzadko zdarza się żeby były tam kolejki. Jakiś czas temu poszłam do banku po wyciągi z konta i przy okazji powiedziałam dla Pani, która mnie obsługiwała, że nie mam możliwości sprawdzenia stanu konta bo w bankomacie z którego korzystam nie da się sprawdzić. Pani powiedziała, że przygotuje dla mnie umowę i będę mogła korzystać z internetowego konta. Umowa była przygotowana na dzień, który mi pasował a formalność zajęła kilka minut. Zaletą tego banku jest też to, że każde środki które wpłyną na moje konto są potwierdzane sms-em na numer mojego telefonu. Jak każda firma bank ten ma swoje wady i zalety, ale obsługa tej firmy jest wzorowa.

Będąc w Augustowie wraz z przyjacielem postanowiliśmy zjeść

Będąc w Augustowie wraz z przyjacielem postanowiliśmy zjeść obiad w jakimś barze. Idąc jedną z głównych ulic w tym mieście zwróciliśmy uwagę na mały bar z ogródkiem przy którym widniał duży plakat z napisem "smażalnia ryb". Jest to typowy bar rodzinny gdzie można zjeść obiad i napić się piwa. Wystrój wnętrza jest skromny. Nie znalazłam też informacji dotyczącej godzin w których lokal jest otwarty. Ponieważ była mała kolejka szybko udało nam się zamówić dania a czas oczekiwania to ok. 5 min. Jeśli chodzi o ceny to np. zestawy obiadowe kosztowały 18 zł, hamburgery 6zł, a piwo za 0,5 l 5zł. Ogólnie było czysto tylko na niektórych stołach były niesprzątnięte pozostałości po klientach. Barman nie przywitał się z nami i był neutralny w stosunku do klientów. Natomiast kelnerka była uprzejma i pytała się klientów czy czegoś nie potrzebują. Zauważyłam, że kiedy przynosiła klientom zamówienia z uśmiechem na twarzy wszystkim mówiła smacznego. Widząc przy naszym stoliku brudną serwetkę a na niej dwie słomki zapytała się czy może zabrać choć wydaje mi się, że nie powinna się pytać tylko posprzątać. Niestety jedzenie nie było smaczne. Podając flaki kelnerka przyniosła także przyprawę w płynie. Nic dziwnego, że trzeba było je przyprawić jeśli smakowały jak woda z flakami. Podsumowując nie polecam tego baru jeśli ktoś chce zjeść smacznie. Jeśli chodzi o obsługę to uważam, że kelnerka starała się by atmosfera była miła.

Niedawno byłam w Biedronce

Niedawno byłam w Biedronce, którą niedawno otworzyli. Znajduje się ona przy ul. Popiełuszki, przy torach. Maja tam dogodne godziny otwarcia od poniedziałku do soboty od 7.00 do 21.00 a w niedziele od 9.00 do 20.00. Parking przed sklepem jest bardzo mały ale ogólnie był czysty. W sklepie natomiast była brudna podłoga i trudno było się poruszać ponieważ w alejkach stały palety z towarem. Asortyment był poukładany i pod każdym towarem były umieszczone ceny. Nie zauważyłam także braków na półkach. Obsługa wywarła na mnie niemiłe wrażenie. Kiedy chodziłam wolno między alejkami pewien pracownik popchnął mnie przechodząc obok mnie szybkim krokiem. Nie przeprosił mnie ani nawet nie spojrzał na mnie. Przy kasach nie było problemu z kolejkami. Obsługiwały trzy kasy i przy każdej z nich były małe kolejki. Przy kasie do której podeszłam kasjerka cały czas była wpatrzona w kasę na której pracowała i miała niezadowalającą minę. Bez emocji, po cichu powiedziała do mnie dzień dobry po czym zaczęła szybko skanować artykuły. Mówiąc do mnie ile mam do zapłaty jej wzrok był skierowany w monitor. Na koniec nie podziękowała mi ani się nie pożegnała ze mną. Byłam niezadowolona z obsługi w tym sklepie.

W galerii na ulicy Hetmańskiej znajduje się sklep Orsay

W galerii na ulicy Hetmańskiej znajduje się sklep Orsay. Łatwo do niego trafić ponieważ zlokalizowany jest po prawej stronie przy głównym wejściu do galerii. w sklepie jest czysto i pachnie świeżością. Ubrania są poukładane i pogrupowane. Do wszystkich ubrań są odpowiednio metki z ceną.Można tam kupić atrakcyjne ubrania damskie. Jeśli ktoś lubi eleganckie ładne ubrania to polecam. Po lewej stronie na końcu sklepu można zobaczyć przecenioną odzież. Ceny ubrań są rozsądne. Przecenione ubrania są o wiele tańsze od tych normalnych cen, ale są to przeważnie pojedyncze sztuki w jednym rozmiarze. Kiedy robiłam zakupy były dwie ekspedientki przy kasie. Były elegancko ubrane i miały identyfikatory.Kolejek nie było mimo iż było kilku klientów na sklepie oprócz mnie.Gdy podeszłam do kasy jedna z Pań przywitała się ze mną i zapytała czy mam kartę klubu Orsay. Wspomnę iż jest to karta na której zbiera się punkty za zakupy które później można wymienić na towary.Szkoda tylko, że punkty są ważne do końca następnego roku kalendarzowego. Sprzedawczyni w sklepie zapytała mnie również czy obejrzałam towar który mają w promocji i czy ewentualnie sobie czegoś nie wybrałam. Kiedy powiedziałam, że nie chcę nic więcej kupować ekspedientka nie zachęcała mnie do kupowania innego towaru. Na koniec sprzedawczyni podziękowała mi i zaprosiła na kolejne zakupy.

Z reguły nie chodzę do sklepów których nie znam ponieważ

Z reguły nie chodzę do sklepów których nie znam ponieważ wydaje mi się, że mają tam wysokie ceny. Powodem dla którego weszłam do nieznanego mi wcześniej sklepu były duże, czerwone plakaty na których widniały ceny 10zł i 15zł. Po wejściu do sklepu okazało się, że za taką cenę można nabyć bluzki i koszulki. Na sąsiednich stoiskach również były przecenione ubrania np. sukienki letnie po 50zł. Były także droższe ubrania.W asortymencie można było znaleźć różne fasony jak i różnorodność kolorów ubrań.W sklepie było czysto a przy każdym ubraniu była przypięta metka z ceną. Niestety miałam problem z interpretacją rozmiaru ponieważ wszystkie ubrania miały rozmiar od 1 do 4. Podeszłam do Pani ekspedientki, która akurat układała ubrania. Uśmiechając się do mnie wytłumaczyła mi na czym polega ta numeracja. Po wybraniu interesujących rzeczy udałam się do przebieralni. Moim zdaniem przebieralnia nie była zrobiona wobec oczekiwania klientów ponieważ znajdowały się w niej wieszaki i plastikowy stołek, a zasłona była stara i wytarta. Było tam specjalne miejsce gdzie odkłada się przymierzone rzeczy i nie trzeba samemu odnosić. Wróciwszy z przymierzalni zauważyłam, że ubrania, które wcześniej oglądałam są poukładane. Widać było też, że dwie pracownice, które były akurat w sklepie cały czasz zajmowały się czymś. Po podejściu do kasy ekspedientka policzyła wybrane przeze mnie ubrania i powiedziała ile mam do zapłaty. Na koniec podziękowała mi. Byłam zadowolona z obsługi. Uważam, że należałoby zmienić wystrój w przebieralni. Sklep jest przeznaczony tylko dla Pań ponieważ są tam tylko damskie ubrania. Czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21, w niedzielę od 9.30 do 19.30.

Będąc w Galerii Zielone wzgórza zwróciłam uwagę na plakaty

Będąc w Galerii Zielone wzgórza zwróciłam uwagę na plakaty reklamowe jednego ze sklepów obuwniczych czyli sklepu Deichmann. Na owych plakatach była informacja iż przy zakupie 2 przecenionych par butów bądź przecenionych torebek druga para jest o 50% tańsza. Była również promocja, że jeśli kupi się 3 artykuły przecenione to 3 artykuł jest za darmo. Ponieważ chciałam kupić sobie torebkę pomyślałam, że warto zobaczyć co jest w promocji. W sklepie było czysto a towar był poukładany co zachęcało mnie do obejrzenia towaru. Był duży wybór butów i wiele z nich miały obniżoną cenę. Torebki znajdowały się w dwóch miejscach przy czym na jednym z nich nie mogłam znaleźć cen. Chodząc między regałami podeszła do mnie ekspedientka i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Zapytałam ją o ceny tych torebek przy których ja nie znalazłam cen. Sprzedawczyni podeszła ze mną do torebek i pokazała mi, że metki z ceną są w środku w każdej torebce. Wybór torebek nie był tak duży jak butów, ale znalazłam tą która podobała mi się najbardziej. Po przecenie kosztowała 49 zł. Podeszłam do kasy przy której nie było niestety ekspedientki. Po chwili przyszła Pani która przywitała się ze mną i poinformowała mnie o aktualnych promocjach, czyli tych które widniały na plakatach. Ekspedientka wzięła torebkę którą chciałam kupić i zauważyła, że nie działa w niej zamek. Zapytała czy na pewno chcę kupić tą torebkę. Powiedziałam, że nie chcę jej kupić i obejrzę inne torebki. Byłam zadowolona, że ekspedientka zauważyła niezgodność towaru ponieważ nie chciałabym mieć torebki z zepsutym zamkiem. Oglądając inne torebki pomyślałam że może skorzystam z promocji i kupię sobie jeszcze buty. Duży wybór butów pozwolił mi na przymierzenie kilkanaście par butów. Po dłuższym namyśle kupiłam sandałki za 39 zł, sportowe buty męski dla mojego chłopaka za 42 zł i torebkę za 30 zł która kosztowała 1 zł w ramach promocji. Po opłaceniu zakupów ekspedientka podziękowała i zaprosiła ponownie na zakupy. Promocja jeszcze trwa dlatego zachęcam wszystkich do zakupów w tym sklepie. Jestem zadowolona z zakupów jak i obsługi w tym sklepie. Sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty od godz. 9.00 do 21.00 a w niedziele od 10.00 do 20.00.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem