Opinie wystawione przez użytkownika: ilona162

Tak bezproblemowo nie było nigdzie

Kontakt przebiegł przede wszystkim szybko i sprawnie i wszystko zostało załatwione za mnie. Zgłosiłam się na infolinię z problemem. Chodziło o to, że złożyłam zamówienie na dwa produkty, z czego jeden zwróciłam. Po jakimś czasie jednak zdecydowałam, że chciałabym również oddać ten drugi, ale w zakładce "lista zwrotów" zamówienie już nie widniało, prawdopodobnie przez ten pierwszy zwrot zrobiony wcześniej. Nie trwało to ani minuty, jak Pani na infolinii poinformowała mnie, że przywróciła już ten produkt na "listę zwrotów". Poza tym dodzwonić się na infolinię to żaden problem, nie trzeba próbować po kilka razy, konsultantka od razu odebrała telefon. Była bardzo miła i bezproblemowa.

Ocena z dnia: 20.12.2018
Eobuwie.pl Infolinia

Dobrze.

Dobrze. Skromny asortyment, klientów też nie za wiele, ale to pewnie właśnie dlatego. Zazwyczaj otwarta jedna kasa, i mimo że w kolejce czekają 3 osoby z kilkoma rzeczami, to stoi się tam wieczność. Plus jedynie za to, że organizują wiele fajnych konkursów i loterii.

Ocena z dnia: 05.12.2018
Intermarche Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o jakość obsługi, ale chciałabym wyrazić swoją pozytywną opinię odnośnie innej kwestii. Bardzo mi się podoba to, że w Bricomarche organizowanych jest tyle konkursów i loterii. W sklepach branży budowlanej wydaje się sporo pieniędzy, więc fajnie jest mieć tym samym szansę na wygranie różnych nagród, "odzyskując" w ten sposób część pieniędzy.

Ocena z dnia: 04.12.2018
Bricomarche Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Wydaje mi się, że w tych drogeriach obsługa doradza najchętniej jeśli chodzi np. o wybór kosmetyków, i jest najbardziej rozeznana. Dbałość o klienta na najwyższym poziomie, mimo że pewnie ciężko jest to zapewnić przy tak wielu klientach.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. 90% obuwia które posiadam, zamówiłam właśnie z tej strony. Ceny są atrakcyjne, a promocje jeszcze bardziej kuszące. Bardzo często jednak dokonuje zwrotów, bo obuwie okazuje się być za ciasne lub niewygodne. Zdarzyło się tak naprawdę wiele razy, ale ani razu nie spotkałam się przez to z jakimiś problemami. Proces zwrotu jest prosty i szybki, a pieniądze na koncie zawsze w porę, zgodnie z regulaminem. W razie pytań infolinia zawsze służy pomocą i rozwiązuje sprawnie problemy.

Ocena z dnia: 01.12.2018
Eobuwie.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. W tym sklepie aż chce się przebywać. Atmosfera, wystrój i inne detale sprawiają, że nie chce się z niego wychodzić, tylko podziwiać. Czuję się w nim jak w moim wymarzonym DOMU, kupiłabym tsk wiele rzeczy... W sklepach które odwiedzam obsługa jest zawsze bardzo pomocna, kompetentna i bezproblemowa.

Ocena z dnia: 27.11.2018
Home&You Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. Mimo markowych marek jakie oferują sklepy Van Graaf, obsługa klienta pozostawia tam wiele do życzenia, niczym w innych, zwykłych sieciówkach. Może wynika to ze zbyt małej liczby pracowników?

Ocena z dnia: 26.11.2018
Van Graaf Inna forma kontaktu

Ok.

Ok. Podobnie jak w Intermarche zazwyczaj otwarta jedna kasa, i mimo że w kolejce czekają 3 osoby z kilkoma rzeczami, to stoi się tam wieczność.

Ocena z dnia: 26.11.2018
Polo Market Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Sklep jest dość ekskluzywny, a obsługa na miarę swoich klientów. Nigdy nie narzekam na brak zainteresowania i pomocy ze strony sprzedawców.

Ocena z dnia: 25.11.2018
Kazar Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 24.11.2018
Mango Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 23.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie za wiele mogę powiedzieć w tym temacie, bo niestety na terenie Trójmiasta jest bodajże tylko jeden sklep, ale dotychczasowe doświadczenia były bardzo pozytywne. Szczególnie duży plus za obsługę przy kasie. Ludzie robią wielkie zakupy, ale zawsze przebiega to w miarę sprawnie i wygodnie. Towary są dobrej jakości, więc bardzo lubię robić tam zakupy, kiedy bywam przy okazji.

Ocena z dnia: 23.11.2018
Kaufland Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. W Lidlu jest zawsze czysto i schludnie, a najbardziej lubię go za świeże, pyszne pieczywo. Według mnie jest to argument związany z jakością obsługi :)

Ocena z dnia: 20.11.2018
Lidl Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Bardzo nie podoba mi się rozkład produktów, mimo że nie ma to zbyt wiele wspólnego z jakością obsługi. Jednak znalezienie czegokolwiek w Carrefour jest na tyle uciążliwe, że chciałabym wyrazić swoją opinię.

Ocena z dnia: 16.11.2018
Carrefour Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie odwiedzam innych sklepów sportowych, ponieważ tutaj oferta jest najszersza, najtańsza, a pracownicy najbardziej znają się na rzeczy. Doradzą w każdej kwestii, zarówno początkującym, jak i bardziej wymagającym fanom sportów.

Ocena z dnia: 15.11.2018
Decathlon Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Kaufland to najlepsza jakość pod każdym względem. Obsługi, przede wszystkim. To chyba pierwszy tak duży market spożywczy, który przystąpił do programu PayBack, co bardzo sobie cenię. Teraz na pewno nie poszłabym na zakupy gdzie indziej, bo w Kauflandzie zwyczajnie najbardziej mi się opłaca, do tego jakością towaru zdecydowanie przebija resztę konkurencji. Nie muszę stać w długich kolejkach przy kasie, wszystko na półkach jest uporządkowane i jasno wycenione, do tego zawsze jest naprawdę czysto, nie odstrasza mnie też zapach w markecie, a w niektórych tak bywa. Ponadto w Kauflandzie organizowane jest wiele konkursów, dzięki czemu zakupy mogą opłacać się jeszcze bardziej.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Kaufland Inna forma kontaktu

Super

Super.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Lidl Inna forma kontaktu

Super

Super. W starciu z Media Expert stawiam Allegro nieco niżej, ze względu na bardziej skomplikowane prodecury zwrotu towaru, a szczególnie ze względu na długie i dość skomplikowane rozstrzyganie sporów pomiędzy sprzedającym a kupującym, czasem nie warte tego całego zamieszania.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Allegro.pl Kontakt online

Super

Super. W przypadku zatargów ze sprzedającym lub być może i problemów sprzedawców z kupującym, cała procedura dochodzenia jest dość skomplikowana. Jeżeli zakupiony towar był mało warty, to szczególnie nie chce się walczyć o swoje. Na pewno nie przeciętnemu Kowalskiemu, dla którego same zakupy przez internet to wyzwanie. Domyślam się, że czasami ciężko jest coś zweryfikować, ale może dzięki mojej uwadze da się coś uprościć, być może usprawnić, zmienić? Tak czy inaczej, to tylko jedna uwaga pośród samych zalet Allegro.

Ocena z dnia: 07.09.2018
Allegro.pl Kontakt online

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem