Opinie wystawione przez użytkownika: ilona162

Najlepsza na świecie

Pisząc tę opinię już ślinka mi cieknie! Chociaż z Trójmiasta do Jastrzębiej mam ponad 50km, to dla tej pysznej ryby przyleciałabym nawet z końca świata. W całym Trójmieście nie ma takiej pysznej restauracji. Nie próbowałam wszystkich dań z karty, ale jestem przekonana że wszystko smakuje wybornie. Czy to ryby, dania mięsne czy zupy.. Porcje są bardzo duże! I potrawy wyglądają bardzo apetycznie i świeżo. Restauracja mieści się w samym centrum na deptaku, lokalizacja jest świetna, fajny punkt. Siedzi się przyjemnie, nie jest tłoczno, na zewnątrz są wygodne sofy.. Jest czysto, przestrzennie i jasno. Podoba mi się też wystrój nawiązujący do nazwy i morza, taki biało-niebieski. Jedyny minus to taki, że odwiedzając to miejsce poza sezonem, będąc wtedy jedynymi klientami, kelnerki najwyraźniej były bardziej pochłonięte rozmową między sobą niż pracą. Dłużej czekałam na obsługę żeby złożyć zamówienie, niż na samo danie. Ale może to jednorazowa sytuacja - mam nadzieję. Bo miejsce jest super.

Zaniedbany

Hotel Astor odwiedziłam po raz drugi, po kilkuletniej przerwie, i niestety nie byłam zadowolona z drugiego pobytu. Widzę, że pozostałe opinie są pozytywne, jednak ostatnia pochodzi aż z 2012 roku, a w ciągu tych siedmiu lat najwidoczniej sporo się zmieniło (albo raczej się nie zmieniło, nic). Pierwszym razem, gdy odwiedziłam Astor, również byłam nim zachwycona, ale wracając tam po kilku latach miałam wrażenie, że czas zatrzymał się tam w miejscu. Wszystko wygląda tak jak wcześniej, lecz w bardzo pogorszonym stanie. Po prostu spodziewałam się czegoś lepszego, szczególnie za te pieniądze. Ceny za pobyt są porównywalne do cen w nowych hotelach i SPA, przede wszystkim CZYSTYCH i zachęcających do powrotu. Niestety w Astorze tak nie jest, czuję się zawiedziona. Do tego ten jeden malutki basen znajdujący się w Astorze nie zapewni raczej zbyt wielu atrakcji, więc najlepiej liczyć na sprzyjającą pogodę i wybrać się na plażę. Po prostu widać, że zarówno z zewnątrz jak i wewnętrz w pokojach hotel jest mocno zaniedbany.

Najlepsi specjaliści

Co prawda w tej placówce byłam tylko raz, ale już wcześniej słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii od znajomych. Zacznę od minusów, bo najszybciej: jedynym minusem jest problem z miejscami postojowymi. Za to budynek jest zlokalizowany w ścisłym centrum miasta, dlatego z łatwością można dojechać zewsząd komunikacją miejską. Moi znajomi wybierali się do różnych lekarzy, wracali zawsze zadowoleni, z rozwiązanym problemem, chwaląc za profesjonalizm. Ja osobiście skorzystałam z usług ginekologa, który moją sympatię wzbudził już od samego wejścia. Ale najważniejsze, że okazał się świetnym specjalistą, bardzo zaangażowanym i chętnie udzielał odpowiedzi na wszystkie pytania. Poświęcił tyle czasu, ile trzeba, bez pośpiechu, pacjent jest najważniejszy. Naprawdę rzadko spotyka się takich specjalistów. Obsługa w przychodni jest bardzo miła, a samo miejsce przyjazne i czyste.

Tak bezproblemowo nie było nigdzie

Kontakt przebiegł przede wszystkim szybko i sprawnie i wszystko zostało załatwione za mnie. Zgłosiłam się na infolinię z problemem. Chodziło o to, że złożyłam zamówienie na dwa produkty, z czego jeden zwróciłam. Po jakimś czasie jednak zdecydowałam, że chciałabym również oddać ten drugi, ale w zakładce "lista zwrotów" zamówienie już nie widniało, prawdopodobnie przez ten pierwszy zwrot zrobiony wcześniej. Nie trwało to ani minuty, jak Pani na infolinii poinformowała mnie, że przywróciła już ten produkt na "listę zwrotów". Poza tym dodzwonić się na infolinię to żaden problem, nie trzeba próbować po kilka razy, konsultantka od razu odebrała telefon. Była bardzo miła i bezproblemowa.

Ocena z dnia: 20.12.2018
eobuwie.pl Infolinia

Dobrze.

Dobrze. Skromny asortyment, klientów też nie za wiele, ale to pewnie właśnie dlatego. Zazwyczaj otwarta jedna kasa, i mimo że w kolejce czekają 3 osoby z kilkoma rzeczami, to stoi się tam wieczność. Plus jedynie za to, że organizują wiele fajnych konkursów i loterii.

Ocena z dnia: 05.12.2018
Intermarche Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o jakość obsługi, ale chciałabym wyrazić swoją pozytywną opinię odnośnie innej kwestii. Bardzo mi się podoba to, że w Bricomarche organizowanych jest tyle konkursów i loterii. W sklepach branży budowlanej wydaje się sporo pieniędzy, więc fajnie jest mieć tym samym szansę na wygranie różnych nagród, "odzyskując" w ten sposób część pieniędzy.

Ocena z dnia: 04.12.2018
Bricomarche Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Wydaje mi się, że w tych drogeriach obsługa doradza najchętniej jeśli chodzi np. o wybór kosmetyków, i jest najbardziej rozeznana. Dbałość o klienta na najwyższym poziomie, mimo że pewnie ciężko jest to zapewnić przy tak wielu klientach.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. 90% obuwia które posiadam, zamówiłam właśnie z tej strony. Ceny są atrakcyjne, a promocje jeszcze bardziej kuszące. Bardzo często jednak dokonuje zwrotów, bo obuwie okazuje się być za ciasne lub niewygodne. Zdarzyło się tak naprawdę wiele razy, ale ani razu nie spotkałam się przez to z jakimiś problemami. Proces zwrotu jest prosty i szybki, a pieniądze na koncie zawsze w porę, zgodnie z regulaminem. W razie pytań infolinia zawsze służy pomocą i rozwiązuje sprawnie problemy.

Ocena z dnia: 01.12.2018
eobuwie.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. W tym sklepie aż chce się przebywać. Atmosfera, wystrój i inne detale sprawiają, że nie chce się z niego wychodzić, tylko podziwiać. Czuję się w nim jak w moim wymarzonym DOMU, kupiłabym tsk wiele rzeczy... W sklepach które odwiedzam obsługa jest zawsze bardzo pomocna, kompetentna i bezproblemowa.

Ocena z dnia: 27.11.2018
Home&You Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. Mimo markowych marek jakie oferują sklepy Van Graaf, obsługa klienta pozostawia tam wiele do życzenia, niczym w innych, zwykłych sieciówkach. Może wynika to ze zbyt małej liczby pracowników?

Ocena z dnia: 26.11.2018
Van Graaf Inna forma kontaktu

Ok.

Ok. Podobnie jak w Intermarche zazwyczaj otwarta jedna kasa, i mimo że w kolejce czekają 3 osoby z kilkoma rzeczami, to stoi się tam wieczność.

Ocena z dnia: 26.11.2018
Polo Market Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Sklep jest dość ekskluzywny, a obsługa na miarę swoich klientów. Nigdy nie narzekam na brak zainteresowania i pomocy ze strony sprzedawców.

Ocena z dnia: 25.11.2018
Kazar Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 24.11.2018
Mango Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 23.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie za wiele mogę powiedzieć w tym temacie, bo niestety na terenie Trójmiasta jest bodajże tylko jeden sklep, ale dotychczasowe doświadczenia były bardzo pozytywne. Szczególnie duży plus za obsługę przy kasie. Ludzie robią wielkie zakupy, ale zawsze przebiega to w miarę sprawnie i wygodnie. Towary są dobrej jakości, więc bardzo lubię robić tam zakupy, kiedy bywam przy okazji.

Ocena z dnia: 23.11.2018
Kaufland Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. W Lidlu jest zawsze czysto i schludnie, a najbardziej lubię go za świeże, pyszne pieczywo. Według mnie jest to argument związany z jakością obsługi :)

Ocena z dnia: 20.11.2018
LIDL Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Bardzo nie podoba mi się rozkład produktów, mimo że nie ma to zbyt wiele wspólnego z jakością obsługi. Jednak znalezienie czegokolwiek w Carrefour jest na tyle uciążliwe, że chciałabym wyrazić swoją opinię.

Ocena z dnia: 16.11.2018
Carrefour Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie odwiedzam innych sklepów sportowych, ponieważ tutaj oferta jest najszersza, najtańsza, a pracownicy najbardziej znają się na rzeczy. Doradzą w każdej kwestii, zarówno początkującym, jak i bardziej wymagającym fanom sportów.

Ocena z dnia: 15.11.2018
DECATHLON Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Kaufland to najlepsza jakość pod każdym względem. Obsługi, przede wszystkim. To chyba pierwszy tak duży market spożywczy, który przystąpił do programu PayBack, co bardzo sobie cenię. Teraz na pewno nie poszłabym na zakupy gdzie indziej, bo w Kauflandzie zwyczajnie najbardziej mi się opłaca, do tego jakością towaru zdecydowanie przebija resztę konkurencji. Nie muszę stać w długich kolejkach przy kasie, wszystko na półkach jest uporządkowane i jasno wycenione, do tego zawsze jest naprawdę czysto, nie odstrasza mnie też zapach w markecie, a w niektórych tak bywa. Ponadto w Kauflandzie organizowane jest wiele konkursów, dzięki czemu zakupy mogą opłacać się jeszcze bardziej.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Kaufland Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem