Opinie wystawione przez użytkownika: jerry1104

Przesyłka dostarczona dokładnie we wskazanym w zamówieniu

Przesyłka dostarczona dokładnie we wskazanym w zamówieniu czasie pomimo sporej odległości i krótkiego terminu realizacji. Solenizantka będąca bardzo wymagającą osobą, niezwykle zadowolona z formy i sposobu wręczenia bukietu, pełnego profesjonalizmu i wysokiej jakości zarówno wykonania usługi jak i doboru kwiatów. Kwiaty nieporównywalnie długo zachowywały świeżość i piękny wygląd. Tym samym pragnę wyrazić słowa uznania dla wszystkich osób uczestniczących w realizacji mojego zamówienia za pełen profesjonalizm i dbałość o satysfakcję klienta. Naprawdę mało jest firm na rynku które mógłbym polecić z tak zdecydowanym przekonaniem.

Ocena z dnia: 01.12.2011
Poczta Kwiatowa Oddział

Postanowiłem odwiedzić niedawno otwarty sklep sieci

Postanowiłem odwiedzić niedawno otwarty sklep sieci Biedronka w Gliwicach przy ul. Żurawiej. Podjechałem na parking który ku mojemu zaskoczeniu był wyjątkowo czysty. nie było widać śmieci, papierków i pustych opakowań jak to zwykle bywa w otoczeniu tego typu sklepów. Wózki zakupowe były porządnie poustawiane a w gablotach reklamowych zauważyłem aktualne plakaty reklamowe. Strefa wejściowa sklepu zadbana i czysta, palety równiutko ustawione nie przeszkadzały w poruszaniu się po sklepie. Asortyment oferowanych towarów bogaty i w przystępnej cenie. W całym sklepie było wyjątkowo czysto. Pracownicy sklepu ubrani w firmowe ubrania zajęci byli wykładaniem towaru. Podszedłem do jednego z nich: miłej, młodej brunetki i poprosiłem o wskazanie mi miejsca gdzie znajdują się przyprawy kuchenne. Pani z nieodłącznym uśmiechem zaprowadziła mnie do odpowiedniego regału i pomogła znaleźć interesujący mnie towar. Pomimo iż przeszkodziłem jej w wykonywanej wcześniej pracy nie dała mi odczuć jakiegokolwiek niezadowolenia. Na stoisku z warzywami wszystko było ładnie poukładane i świeże co również stanowi pewnego rodzaju ewenement. Wszystkie towary w sklepie były dobrze oznakowane i leżały zgodnie z opisem. Przy boksach kasowych nie było kolejek pomimo sporego ruchu w sklepie. Kasjerka witała się z każdym klientem. Cała obsługa kasowa odbywała się zgodnie z przyjętymi standardami. Nie zauważyłem jakichkolwiek uchybień co świadczy o bardzo dobrym wyszkoleniu personelu. zakupu w tym sklepie były dla mnie przyjemnością dlatego chętnie tam powrócę.

Wirtualna Polska to jeden z licznych obecnie portali

Wirtualna Polska to jeden z licznych obecnie portali internetowych umożliwiających szybki dostęp do bieżących wiadomości z różnych dziedzin życia. Mnóstwo tematycznych stron w zasadzie dla każdego: dorosłych, dzieci, kobiet i mężczyzn. Wizualna, graficzna strona portalu jest dość atrakcyjna i nie budzi większych zastrzeżeń. Poczta dość szybka i wygodna w użytkowaniu. Ogólnie ciekawy i użyteczny portal z którym warto się zapoznać bliżej.

Ocena z dnia: 11.06.2011
Wp.pl Oddział

Spacerując podczas zakupów w CH platan w Zabrzu

Spacerując podczas zakupów w CH platan w Zabrzu postanowiłem zatrzymać się na chwilę w małym i wyglądającym na przytulne miejsce lokaliku Cafe Verdi. To miejsce gdzie klienci centrum handlowego mogą odpocząć, napić się kawy, zjeść ciastko, lody. Skromnie urządzony lokalik ma więc wielu klientów. Niestety w ślad za dość atrakcyjnym asortymentem nie idzie w parze jakość obsługi. Obsługująca mnie pani nie była zachwycona tym faktem i sprawiała wrażenie mocno zbulwersowanej tym że ośmieliłem się przeszkodzić jej w pracy. Po zajęciu miejsca przy stoliku okazało się że wybrałem złe miejsce gdyż zostałem przegoniony przez panią która chyba uzupełniała zapasy magazynowe i jako klient stanąłem jej na drodze. W tym przypadku winna jest osoba projektująca wystrój lokalu i rozmieszczenie stolików ponieważ stolik który zająłem znajdował się tuż przy drzwiach magazynowych i wejście do tego pomieszczenia było niemożliwe podczas zajmowania tego stolika. Sytuacja taka nie powinna mieć miejsca.

Korzystając z dobrodziejstwa internetu wyszukałem

Korzystając z dobrodziejstwa internetu wyszukałem odpowiadający mi standardem i kosztami pobytu hotel na terenie Katowic i wybór mój padł na hotel Quality. Wpisałem w nawigację wskazany adres i to był pierwszy mój błąd. Absurd polega na tym że hotel posiada adres przy ulicy od strony której nie ma możliwości dojazdu do hotelu. Jedyna możliwość dojazdu do hotelu to zjazd z autostrady A4 prawie kilometr wcześniej na drogę równoległą do autostrady następnie wjazd na teren stacji paliw sieci BP, przejazd przez tą stację i z tyłu za stacją jest krótka lokalna uliczka bez nazwy prowadząca do hotelu: inna opcja dojazdu nie istnieje! Kolejną niespodzianką okazał się zaoferowany mi pokój i jego wyposażenie. Ogólne wrażenie hotel i pokój robi bardzo dobre. Do momentu kiedy zauważyłem że w łazience nie ma mydła, ręcznik jest tylko jeden na osobę a telewizor i pilot nie działają. W obecnych czasach wydaje się być rzeczą normalną że środki higieniczne w postaci mydła dostarcza hotel a nie klient podobnie jak dwa ręczniki w pokoju na osobę. Na plus należy zaliczyć klimatyzację i czyste, wygodne łózko oraz czajnik bezprzewodowy z kawą i herbatą na wyposażeniu w cenie pokoju.

Jestem klientem biznesowym sieci Play od ponad półtora

Jestem klientem biznesowym sieci Play od ponad półtora roku. Chciałem dokonać kilku zmian bez konieczności składania wizyty w salonie sieci korzystając z domowego zacisza. Niestety okazało się to niemożliwe. Po połączeniu z konsultantką zostałem poproszony o podanie hasła abonenckiego. Na marginesie dodam, iż moim zdaniem konieczność pamiętania tego hasła jest sporą niedogodnością a tak jak w moim przypadku uniemożliwia to obsługę za pomocą infolinii. Nie jest przecież problemem identyfikacja dzwoniącego rozmówcy za pomocą innych danych np. numeru PESEL z czego zresztą powszechnie korzystają inne infolinie na przykład bankowe. Po podaniu hasła konsultantka poinformowała mnie że hasło jest błędne. zaskoczony ta informacja poprosiłem ją o chwilę cierpliwości i odszukałem oryginał umowy abonenckiej z siecią Play. Na dokumencie widnieje dokładnie takie hasło jakie podałem wcześniej okazało się więc ze pamięć mnie nie zawiodła. Zawiódł mnie natomiast operator usług telekomunikacyjnych Play ponieważ okazało się że w takim przypadku muszę udać się do jakiegokolwiek punktu obsługi Play i wyjaśnić sytuację. Tylko co mam wyjaśnić skoro podałem hasło zgodne z umową i nie mój problem stanowi błędne wprowadzenie danych do systemu firmy? Przerzucanie odpowiedzialności za własne błędy na klienta nie jest fair. Konieczność osobistego odwiedzenia salonu wiąże się ze stratą minimum dwóch godzin czasu i kosztów dojazdu których operator mi nie pokryje. Ulgi na połączenia nie dostanę dlaczego więc mam tracić własne pieniądze i czas?

Ocena z dnia: 11.06.2011
Play Oddział

W poszukiwaniu tanich i szybkich usług pralniczych udałem

W poszukiwaniu tanich i szybkich usług pralniczych udałem się do ekologicznej pralni Foka na jednym z dużych gliwickich osiedli. Otoczenie tej placówki usługowej jest bardzo czyste i zadbane. Są przygotowane miejsca parkingowe dla klientów a wewnątrz punktu usługowego dostępny jest dobrze i przejrzysto skonstruowany cennik usług. W zasadzie natychmiast po wejściu podeszła do lady obsługująca mnie Pani i witając mnie z uśmiechem zaoferowała dostępne w punkcie usługi. Zwróciłem na to szczególna uwagę albowiem nie często zdarza się, że zajęty innymi czynnościami pracownik przerywa je i bez jakichkolwiek oznak niezadowolenia interesuje się potencjalnym klientem. Cena usługi okazała się bardzo korzystna podobnie jak czas jej wykonania. Pani bardzo szybko i sprawnie przyjęła zamówienie. nawet kiedy okazało się że przez nieuwagę dostarczony do pralni garnitur jest niekompletny i brakuje kamizelki. Obsługująca mnie ok. 45 letnia brunetka z nieodłącznym uśmiechem stwierdziła że mogę dostarczyć brakującą kamizelkę w innym czasie także za pośrednictwem innych osób. Zanotowała sobie mój numer telefonu i grzecznie się pożegnała. Usługa została wykonana bardzo solidnie w czasie kilku godzin od momentu dostarczenia brakującej kamizelki. Wydane ubranie było dokładnie wyprasowane i starannie zapakowane na czas transportu. Naprawdę gorąco polecam usługi tego punktu - potencjalny klient spotka się tu z pełnym profesjonalizmem i miłą obsługą.

Bardzo dużo i często jeżdżę po Polsce w celach biznesowych

Bardzo dużo i często jeżdżę po Polsce w celach biznesowych ale czegoś takiego co spotkało mnie we Wrocławiu jeszcze nie widziałem. W dniu 24 maja przyjechałem do Wrocławia na spotkanie biznesowe z moją niemiecko-języczną kontrahentką do hotelu Park Plaza. Pięknie położony w centrum miasta hotel ma sporą renomę w kręgach biznesowych. Spotkanie odbywało się w holu hotelu w pobliżu barku hotelowego serwującego alkohole i napoje. Już na początku spotkania postanowiliśmy złożyć pierwsze zamówienie. Podszedłem do baru i ku mojemu zaskoczeniu już na wstępie zostałem niejako zmuszony do wysłuchania sprzeczki pracowników na temat kto i co zrobił w tym dniu, kto pracuje a kto się obija itd. co zapewne stanowiło by ciekawy temat dla kierownictwa hotelu ale nie dla mnie jako klienta. Po dłuższym ok 7-8 minutowym oczekiwaniu udało mi się złożyć zamówienie i powróciłem do stolika i towarzyszącej mi kobiety. Dość szybko pojawił się kelner, starszy miły pan i z gracją postawił na stoliku dwie szklanki. Już na tzw. "pierwszy rzut oka" było widać że szkło jest brudne. Na zwróconą uwagę kelner próbował ratować sytuację i tłumaczył się nieuwagą.Jakież było nasze zdziwienie kiedy w celu wymiany szkła, zabierając brudne szklanki, kelner postawił na stoliku zamówione napoje. Napoje były otwierane wcześniej i butelki nie zawierały całej fabrycznej zawartości. Na zwróconą natychmiast uwagę i zapytanie dlaczego takie napoje zostały nam podane, kelner ponownie próbował się tłumaczyć rozkojarzeniem i nieuwagą w co zresztą trudno uwierzyć! Jestem pewien, że było to świadome działanie z jego strony i ewidentna próba sprzedania nam resztek po innych klientach. Szkło i napoje zostały natychmiast wymienione ale wrażenie i opinia pozostaną w naszej pamięci bardzo długo. Całemu zdarzeniu bacznie przyglądali się uczestnicy autokarowej wycieczki z Niemiec którzy zapewne również wyrobili sobie odpowiednią opinię o obsłudze polskiego hotelu Park Plaza próbującej oszukać ich rodaczkę. Dążymy do pełnej integracji ze zjednoczoną Europą, próbujemy wypromować swój kraj i przyciągnąć zagranicznych inwestorów ale takie zdarzenia jak opisane na długo pozostaną w pamięci naszych kontrahentów. Mam nadzieję, że ktoś z kierownictwa hotelu przeczyta tę opinie i wyciągnie odpowiednie wnioski natomiast wszystkich klientów hotelu Park Plaza we Wrocławiu przestrzegam: patrzcie uważnie co wam podano jeżeli nie chcecie konsumować resztek.

Chciałbym dziś podzielić się uwagami na temat

Chciałbym dziś podzielić się uwagami na temat funkcjonowania obsługi klienta na stacji sieci BP. Jestem stałym klientem sieci stacji paliwowych BP między innymi na wysokiej jakości oferowane paliwo i LPG oraz ciekawy system różnego rodzaju dodatkowych promocji. Wygląd, czystość i zaopatrzenie stacji są naprawdę na wysokim poziomie. Nie zawsze jednak idzie to w parze z jakością obsługi. Szczególnie dotyczy to obsługi kasowej i tankowania LPG. Jako stały klient opisywanej dziś stacji zauważyłem że pracownicy tej stacji wyjątkowo ospale traktują swój obowiązek tankowania pojazdu paliwem LPG. Trzeba dość długo czekać na reakcje obsługi po wjeździe na stację. Kolejnym nagminnym na tej stacji problemem jest, że w przeciwieństwie do obsługi zatrudnionej na stacjach innych sieci np. Orlenu tutaj pracownicy po zakończonym tankowaniu NIGDY! nie zamykają klapki wlewu paliwa (zawór tankowania LPG w moim samochodzie znajduje się obok wlewu tradycyjnego paliwa). Kierowca przyzwyczajony do innego standardu obsługi bardzo często nie zauważa tego i odjeżdża. Mam więc pytanie do szkoleniowców koncernu BP: czy tak trudno jest wprowadzić obowiązek zamykania klapki wlewu paliwa po zakończonym tankowaniu? Niby prosta rzecz a denerwuje kiedy w czasie jazdy zauważymy, że ktoś nie dopilnował czegoś i musimy się zatrzymać co nie zawsze jest możliwe (np.autostrada). Podobnie jak wcześniej już wspomniałem jest z obsługą kasową. Bardzo często podczas tankowania w tzw. godzinach szczytu pomimo że na tej stacji znajdują się trzy kasy czynna jest tylko jedna. Wystarczy że np. dwóch kierowców bierze faktury a robi się momentalnie kolejka jak w czasach PRL-u. Moim zdaniem za zaobserwowane mankamenty winne jest kierownictwo stacji i złe wyszkolenie zatrudnionego personelu. Inne sieci paliwowe nie mają takich problemów i udowadniają ze standard obsługi może być zdecydowanie wyższy a obsługa klienta sprawniejsza.

Postanowiłem dziś odwiedzić niedawno otwarty

Postanowiłem dziś odwiedzić niedawno otwarty (listopad 2010) hipermarket sieci Auchan.Często robię zakupy w hipermarketach, gdyż często są tam ciekawe promocje. Tak też było i tym razem. Wchodząc na teren hali można było zauważyć spory ruch. Wybierając interesujące mnie produkty zauważyłem pracowników, którzy ustawiali produkty na półkach, lub też porządkowali sklep. Nie mogąc znaleść jednego z produktów, poprosiłem o pomoc najbliższego pracownika. Pracownik ten, bez żadnego problemu z uśmiechem, spełnił moją prośbę i zaprowadził mnie do miejsca, gdzie znalazłem interesujący mnie produkt. Muszę przyznać, że myślałem, że pracownik tylko powie gdzie mam szukać, gdyż zajęty był wykładaniem towaru, jednakże przerwał on wykonywaną pracę i zaprowadził mnie do odpowiedniego stoiska. Teren sklepu był bardzo czysty i zadbany co świadczy moim zdaniem o dużej dbałości obsługi o dobrą renomę sklepu. Ogólnie bardzo dobrze oceniam swoją wizytę w tym sklepie i na pewno nie będzie ona ostatnia.

Po przyjeździe na parking stwierdziłem

Po przyjeździe na parking stwierdziłem, że otoczenie sklepu jest wyjątkowo czyste podobnie jak strefa wejściowa. Na wprost wejścia na salę sprzedaży w gablocie ściennej znajdowały się aktualne plakaty reklamowe, natomiast stojak reklamowy umieszczony obok kołowrotka wejściowego na salę sprzedaży zapełniony był ulotkami: Inspiracje tygodnia. Palety wewnątrz sklepu poustawiano równo, wszędzie panował nienaganny porządek. na stoiskach z pieczywem i warzywno-owocowym dostępne torby do pakowania, na stoisku z mrożonkami natomiast torby termoizolacyjne. Po zadaniu pytania o towar, pracownica znajdująca się na sali sprzedaży zaprowadziła mnie do odpowiedniego regału i pomogła znaleźć poszukiwany produkt. Na kolejne pytanie o inny produkt znajdujący się w innej części sklepu, ponownie zaprowadziła mnie w miejsce gdzie znajdował się poszukiwany produkt i wskazała miejsce jego ekspozycji. Cały czas zachowywała się bardzo życzliwie, w sposób niezwykle komunikatywny. Obsługa kasowa również zachowywała się w sposób wzorowy, zgodnie z obowiązującymi standardami w sieciach handlowych

Moja dzisiejsza wizyta w sklepie sieci Biedronka powoduje

Moja dzisiejsza wizyta w sklepie sieci Biedronka powoduje, że mam niejednoznaczną opinię na temat tej sieci. Z jednej strony: czystość otoczenia sklepu była niezadowalająca ponieważ obok wózków i przy wejściu na schodach oraz rampie dla niepełnosprawnych - było sporo dobrych śmieci w postaci papierków, paragonów, zużytych opakowań, niedopałków. Podobnie sala sprzedaży na której panował spory bałagan: porozrzucane w wielu miejscach i leżące na podłodze jednorazowe torby foliowe, duża ilość plam po rozlanych produktach - potęgowały ogólne wrażenie brudu. Dużo porzuconych pustych opakowań zbiorczych, stojące puste palety przeszkadzały w komunikacji. Natomiast obsługa personelu była OK i na plus: zapytałem pracownicę o liście laurowe i cynamon: zastałem zaprowadzony do odpowiedniej części sklepu i pracownica próbowała znaleźć interesujące mnie produkty, była bardzo uprzejma i komunikatywna. Okazało się, że nie ma tych produktów w sklepie a pracownica ta w późniejszym terminie okazała się obsługującą mnie kasjerką. udałem się do innej części sklepu gdzie zapytałem inną pracownicę o cebulę. Także zostałem zaprowadzony do odpowiedniego regału i wskazano mi produkt. Po stwierdzeniu braku ceny, zapytałem o nią ponownie tą samą pracownicę. Otrzymałem odpowiedź po zeskanowaniu ceny za pomocą umieszczonego na ścianie czytnika. Przy stoisku z mrożonkami brak było toreb termoizolacyjnych, przy boksach kasowych dostępne wyłącznie duże, białe reklamówki. Stoisko warzywno-owocowe nie sprawiało dobrego wrażenia: nadgnite jabłka, zwiędnięte ogórki to główne zaobserwowane mankamenty. Przed boksami kasowymi ustawione stojaki ekspozycyjne z gazetką: Kropka TV i ekspozytor doładowań telefonicznych Tu Biedronka.Po podejściu do kasy, kasjerka przywitała się, i grzecznie zwróciła mi uwagę by pozostawić trzymany koszyk przed kasą. Obsługa kasowa przebiegała zgodnie z powszechnie przyjętymi i obowiązującymi standardami i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Na zakończenie zostałem z uśmiechem pożegnany i zaproszony do ponownej wizyty.

Udałem się do tego sklepu chcąc dokonać zakupu zniczy

Udałem się do tego sklepu chcąc dokonać zakupu zniczy. Otoczenie sklepu i strefa wejściowa były czyste i na tym mogę chyba zakończyć opis pozytywów. Po wejściu do tej placówki handlowej stwierdziłem, że na skromnej powierzchni handlowej ktoś próbuje umieścić asortyment towarowy "marketu" co powoduje, że sklep jest wprost "zarzucony" towarem. Nie ma miejsca na swobodę klienta, trudno zorientować się gdzie co jest i w jakiej cenie oraz co sklep ma do zaoferowania. Obsługa także nie staje na wysokości zadania. Podczas mojej wizyty ekspedientka najpierw przez kilka minut prowadziła prywatną konwersację z jedną z klientek i nie interesowała się zupełnie tym co dzieje się w sklepie. Następnie odnalazła i podała mi poszukiwany towar jednakże paragon fiskalny otrzymałem dopiero po słownej interwencji i upomnieniu się o niego - słów podziękowania za zakup i zwyczajowego pożegnania także nie słyszałem. nie polecam tej placówki - chyba ,że klient chce przypomnieć sobie czasy PRL-u i poczuć atmosferę tamtych lat.

Znajdujący się w małej miejscowości sklep to jedna z

Znajdujący się w małej miejscowości sklep to jedna z większych placówek handlowych w tym rejonie. Otoczenie sklepu i parking bardzo czyste. Wnętrze sklepu świetnie oświetlone, towar ładnie i czytelnie poukładany na regałach i nie ma najmniejszego problemu z odnalezieniem poszukiwanego artykułu. Bogate zatowarowanie sklepu po dość korzystnych cenach. Obsługa miła i uczynna - wszędzie bardzo czysto. Na stanowisku kasowym obsługująca mnie młoda, ok.26 letnia brunetka zachowywała się bardzo profesjonalnie w sposób nie odbiegający od ogólnie przyjętych standardów.Sklep robi na swoich klientach dobre wrażenie i chętnie do niego wrócę.

Wędrując po gliwickim centrum handlowym Forum trafiłem na

Wędrując po gliwickim centrum handlowym Forum trafiłem na samoobsługowy sklep zoologiczny sieci Zoo Afryka. wystrój sklepu nie wyróżnia go niczym szczególnym spośród innych placówek handlowych znajdujących się w tej galerii handlowej. Oferowany w sklepie asortyment może jednak wzbudzić zdziwienie. Na dość ograniczonej powierzchni sklepu zgromadzono bowiem imponującą ilość różnorodnego towaru, który na dodatek jest ładnie i czytelnie dla klienta wyeksponowany. Spora ilość promocji cenowych także jest godna podkreślenia. obsługa sklepu uczynna i miła a poziom obsługi klienta nie odbiega od obowiązujących standardów.

Minipiekarnia sieci Fornetti znajduje się w gliwickim

Minipiekarnia sieci Fornetti znajduje się w gliwickim centrum handlowym Forum i oferuje swoim klientom przede wszystkim wszelkiego rodzaju ciasteczka francuskie i półfrancuskie - gorące, prosto z pieca. Obsługująca punkt młoda dziewczyna w wieku ok. 25 lat ubrana była w firmowy strój. Łatwo nawiązuje kontakt z klientem, jest uśmiechnięta i miła. Szybko realizuje zamówienie, nie ma problemu z wydaniem reszty czy też paragonu fiskalnego. Punkt oraz jego otoczenie są utrzymywane w sterylnej czystości. Ładny wystrój wspólny dla wszystkich placówek tej sieci.

Znajdujący się w gliwickim centrum handlowym sklep z

Znajdujący się w gliwickim centrum handlowym sklep z ekskluzywną galanterią skórzaną mieści się w na wskroś nowoczesnym wnętrzu. Oferta sklepu wzbogacona jest o szeroki asortyment torebek damskich, teczek skórzanych, pasków, parasolek oraz rękawiczek. Niezwykle urozmaicone wzornictwo i perfekcja wykonania wyróżniają wyroby prezentowane i oferowane w tym sklepie, niestety ceny także nie należą do najniższych. Personel sklepu dobrze zmotywowany nie wyróżnia się jednak niczym szczególnym. Wnętrze czyste, zadbane i dobrze oświetlone.

Ekskluzywne wnętrze salonu odzieżowego firmy Próchnik

Ekskluzywne wnętrze salonu odzieżowego firmy Próchnik mieści się w gliwickiej galerii handlowej Forum. Lśniące czystością, nowoczesne przestronne wnętrze - doskonale oświetlone plus wspaniale wyeksponowane garnitury, duże plakaty reklamowe i elegancko ubrana obsługa sklepu: wyróżniają go na tle innych placówek tego typu. Od przekroczenia progu salonu klient czuje atmosferę perfekcjonizmu i światowego formatu. Prezentowane w salonie garnitury zgodne są z najnowszymi trendami mody o których zresztą z wielką swobodą można porozmawiać z personelem - doskonale zorientowanym w temacie mody i obowiązujących trendów. Piękne wnętrze plus profesjonalna obsługa klienta to dewiza tego salonu.

Punkt pralniczy należący do sieci Panda mieści się w

Punkt pralniczy należący do sieci Panda mieści się w gliwickim centrum handlowym Forum. Jest to nowoczesny punkt pralniczy, świadczący usługi na bardzo wysokim poziomie przy użyciu i zastosowaniu najnowszych technologii i środków chemicznych. Często stosowane są promocyjne ceny na wykonywanie różnych usług. istnieje możliwość zamówienia usługi pralniczej na telefon. Personel pralni świetnie przeszkolony, funkcjonuje bez zarzutu. Jest uprzejmy w stosunku do klientów i miły. Nie ma problemów z wydawaniem rachunków za usługę czy też terminowością jej wykonania.

Piekarnia VINI znajdująca się na pasażu gliwickiego centrum

Piekarnia VINI znajdująca się na pasażu gliwickiego centrum handlowego Forum. Prosty surowy wystrój może się podobać lub nie - kwestia gustu, moim zdaniem surowe drewno, pasuje do prezentowanego przez tę firmę profilu. W ofercie firmy można znaleźć nie tylko tradycyjne wyroby piekarnicze ale np. są także dostępne wyroby bezglutenowe. Towar jest pięknie wyeksponowany, świeży i w korzystnych cenach. Obsługująca mnie pani: farbowana blondynka w wieku ok.30 lat ubrana w firmowy fartuszek z logiem firmy zachowywała się bardzo grzecznie. Cierpliwie wyjaśniała mi różnice pomiędzy różnymi wyrobami o które pytałem. Przy kasie nie miała problemu z wydaniem mi reszty i paragonu fiskalnego. Zakupiony towar otrzymałem zapakowany.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem