Opinie wystawione przez użytkownika: klientka_7

Duży wybór mebli i dobre ceny

Szukałam foteli i znalazłam ofertę promocyjną w salonie mebli BRW. Po wejściu do sklepu znalazłam interesujący mnie model fotela i wypróbowałam, czy jest on wygodny do siedzenia. Cena i jakość mebla przekonały mnie do zakupu, więc poszłam do punktu obsługi. Pracownica w miły sposób udzieliła mi informacji o czasie dostawy oraz koszcie transportu. Wybrałam kolor obicia foteli, zapłaciłam i już po kilku dniach fotele dotarły do mnie. Bardzo szybka realizacja zamówienia.

Dobra obsługa

Po tym, jak zamknięto w kwietniu 2 duże sklepy Tesco we Wrocławiu, sklep na Kiełczowie został moim ulubionym marketem tej sieci. Sklep jest niewielki i można w nim szybko zrobić zakupy. Znajdziemy tu produkty ze wszystkich kategorii - spożywcze, przemysłowe, kosmetyczne oraz odzież. Wybór jest mniejszy niż w hipermarkecie Tesco, ale na tym właśnie polega nowa strategia marketingowa firmy - mniejszy sklep na codzienne zakupy. Jak zawsze udało mi sie uniknąć tłumu klientów i szybko i sprawnie zrobiłam swoje zakupy. Skorzystałam z kasy samoobsługowej, których jest 6. Stanowiska zostały oddzielone od siebie szybą, dzięki czemu nie mamy kontaktu bezpośrednio z klientem znajdującym się przy kasie obok.

Duży sklep i brak kolejek

Podchodząc do sklepu Kaufland zobaczyłam na witrynie kartkę z informacją o ilości osób, które mogą jednocześnie być w tym sklepie. I aż mnie zmroziło - ponad 200 osób. Na szczęście podczas mojej wizyty wewnątrz sklepu przebywało może 25 osób, czyli tak jak zazwyczaj. Regały w sklepie były pełne produktów, a klienci raczej robili małe zakupy. Już chyba zapomnieliśmy o kupowaniu wszystkiego na zapas i wracamy do zwyczajnych zakupów. Znalazłam produkty, po które dziś przyszłam i skierowałam sie do kasy. Były czynne aż 4 kasy i nie było do nich kolejek. Dodatkowo zauważyłam, że powstają stanowiska kas samoobsługowych, co bardzo mnie ucieszyło, bo w tym sklepie brakowało takiego rozwiązania. Zwłaszcza teraz, gdy staramy się mieć jak najmniejszy kontakt z innymi ludźmi, kasy samoobsługowe będą bardzo przydatne i na pewno będę z nich korzystać.

Bardzo duży sklep i świetna obsługa

Będąc w okolicy wstąpiłam na zakupy do tego sklepu Biedronka. Już od wejścia zaskoczyła mnie wielkość sali sprzedaży i przestronność wnętrza. Sklep jest urządzony w inny sposób niż większość Biedronek, są tu inne, nowocześniejsze lodówki i regały. Również układ sklepu jest inny niż w pozostałych sklepach sieci, np. dział z pieczywem jest na końcu sklepu, a nie zaraz przy wejściu. Chwile zajęło mi zorientowanie się, gdzie są poszczególne działy, ale w sumie taki układ sklepu wywarł na mnie pozytywne wrażenie - było przejrzyście i czysto. Pracownicy dokładali produkty w kilku miejscach sklepu, a do kas nie było kolejki. Szybko znalazłam potrzebne mi produkty i podeszłam do kasy, gdzie był tylko 1 klient. Kasjerka była bardzo serdeczna i sprawnie obsługiwała. Pracownica kasy miała założoną przyłbicę ochronną i właściwie tylko to przypominało o nowej rzeczywistości zakupowej. Z miłą chęcią odwiedzę ten sklep przy kolejnej okazji i polecę go innym osobom jako bardzo dobre miejsce na zakupy.

dobrze

Poszukuję foteli do pokoju dziennego i z powodu zamknięcia sklepów meblowych w czasie epidemii musiałam odłożyć swój zakup. Jednak okazało się, że sklep meblowy znajdujący się na dole budynku, czyli nie w centrum handlowym, jest otwarty. Zajrzałam więc do środka i zobaczyłam bogatą ofertę mebli wszelkiego rodzaju - do pokoju, kuchni, całe zestawy mebli i pojedyncze produkty. Znalazłam też fotele tapicerowane i z lekką niepewnością zapytałam pracownicę, czy można usiąść w fotelu i wypróbować jego wygodę. Sprzedawczyni powiedziała, ze jak najbardziej i zachęciła mnie do obejrzenia dostępnych modeli oraz pokazała materiały obiciowe, z których może być wykonane siedzisko. Byłam miło zaskoczona takim pozytywnym nastawieniem do klienta. Ceny mebli w tym sklepie były korzystne, a jakość mebli drewnianych wyglądała na o wiele lepszą niż np. szafy z sieciowego sklepu. muszę przemyśleć zakup, bo oprócz fotela wpadła mi w oko również komoda.

szybkie zakupy

W poniedziałek przed południem postawiłam skorzystać z faktu, że zostały zniesione godziny dla seniorów i wybrałam sie do sklepu Biedronka. Gdy podchodziłam do sklepu, nie widziałam innych klientów, ani wchodzących, ani wychodzących. Również po wejściu do środka nie zauważyłam zbyt wielu chętnych na przedpołudniowe zakupy. W sklepie było zaledwie kilka osób. Chyba nie wszyscy jeszcze wiedzieli, że można swobodnie robić zakupu o każdej porze. I właśnie taki komunikat dla klientów był nadawany przez radio w sklepie - zapraszano na zakupy wszystkich klientów, niezależnie od wieku. Sklep prezentował się czysto i był dobrze zaopatrzony, a produkty były dokładane na półki przez kilkoro pracowników. Sprawnie znalazłam potrzebne mi produkty i skorzystałam z kasy samoobsługowej, żeby zminimalizować kontakt z innymi osobami.

szybkie zakupy

Będąc w okolicy zajrzałam do sklepu Aldi. Spodziewałam się dużej ilości klientów wewnątrz, ponieważ na parkingu stało sporo samochodów, jednak w sklepie nie było tłoku. Na początku mojej wizyty była otwarta jedna kasa, później słyszałam komunikat o otwarciu drugiej, a po chwili jeszcze trzeciej kasy. Widać było, ze sklep zadbał o bezpieczeństwo klientów robiących zakupy. Na sali sprzedaży nic się nie zmieniło w porównaniu do czasu sprzed epidemii, tylko przy kasach były wyznaczone miejsca i odstępy między kolejnymi osobami. Po sali sklepowej można było swobodnie sie poruszać i bezkolizyjnie mijać z innymi osobami. Gdyby nie maski na twarzach wszystkich napotkanych klientów i pracowników, można by pomyśleć, ze wróciliśmy do zwyczajnych zakupów. Przy kasie obsługa odbywała się szybko i sprawnie, nikt sie nie ociągał, każdy klient zachowywał bezpieczną odległość od poprzednika. Wyszłam z tego sklepu bardzo zadowolona z zakupionych produktów oraz z przebiegu i czasu wizyty. Chętnie tu wrócę.

szybkie zakupy

Wieczorne zakupy w Biedronce to obecnie mój sposób na uniknięcie długich kolejek. Tak było i tym razem, gdy w poniedziałek wybrałam się do tego sklepu. Był to pierwszy dzień po złagodzeniu limitów ilości klientów w sklepie i więcej osób mogło jednocześnie wejść do środka. Dzięki temu nie trzeba już było czekać na dworze w kolejce. Oczywiście wcześniej przygotowałam listę zakupową, żeby nie tracić czasu na zastanawianie się w sklepie co jeszcze jest mi potrzebne. Teraz staram sie robić większe zakupy ale rzadziej. Znalazłam potrzebne produkty - nie było braków na półkach i produkty z promocji tez były dostępne. Wybrałam kasę samoobsługową, ale do kas z obsługą też nie było kolejek. Polecam zakupy w tym sklepie - jest tu czysto i można sprawnie dokonać zakupów.

tania benzyna

Tak niskich cen paliwa na stacjach Orlen to ja nie pamiętam. :) Z powodu małego zapotrzebowania na paliwa, ceny lecą w dół. Wczoraj podjechałam zatankować na stację Orlen i zobaczyłam jeszcze niższą cenę niż kilka dni wcześniej - 3,65 zł za litr benzyny Pb95. Zatankowałam więc potrzebną ilość i udałam sie do kasy w sklepie. Obsługa przebiegła sprawnie. Otrzymałam paragon i zostałam poinformowana o ilości punków w programie Vitay, które uzyskałam za ten zakup. Na stacji był dostępny płyn do dezynfekcji, który jeszcze niedawno był towarem deficytowym. :)

szybkie zakupy

Lubię robić zakupy w tym sklepie sieci Kaufland, bo zwykle udaje mi się trafić na niewielką ilość klientów. Tak było i tym razem. Wybrałam się do sklepu pod wieczór i ku mojej uciesze okazało się, że była to dobra pora na robinie zakupów. udało mi się znaleźć potrzebne produkty, które miałam zapisane na swojej liście zakupowej, co usprawniło mój pobyt w sklepie. Sala sprzedaży była uporządkowana, a produkty były dostępne. Gdy skierowałam się do kasy, zauważyłam 3 czynne stanowiska i po 2 osoby w kolejce do każdej z kas. klienci przestrzegali zasad odstępu 2 metrów od siebie. Obsługa przebiegła sprawnie, a paragon był zgodny. Chętnie wrócę do tego sklepu na kolejne zakupy.

Dobra obsługa

Wybrałam się na zakupy do sklepu Pepco, po raz pierwszy od wybuchu epidemii koronawirusa. Moja uwagę zwróciła akcja promocyjna -30% na cały asortyment. Sklep przygotował się dla klientów zgodnie z obowiązującymi wymogami - jedna z pracownic pilnowała ilości klientów, którzy mogli być jednocześnie w sklepie. Wewnątrz sklepu nic się nie zmieniło i gdyby nie klienci w maskach na twarzach oraz szyby przy stanowiskach kasowych, to zakupy nie różniłyby się od zwyczajnych. Akcja promocyjna przyciągnęła klientów do sklepu i gdy chciałam podejść do kasy, okazało się, że ustawiła się już kilkuosobowa kolejka. Szybko otwarto drugie stanowisko i nawet nie odczułam zbytnio czasu oczekiwania na swoją kolej.

Bardzo dobrze.

Pracownicy infolinii PZU, gdy zgłaszałam szkodę, nie wykazali się zbyt dużymi kompetencjami. Moja szkoda została błędnie zapisana i musiałam ponownie kontaktować się z infolinią, żeby wyjaśnić te błędy. To niezbyt dobrze świadczy o firmie, że nie przeprowadza szkoleń dla pracowników, którzy są na pierwszej linii kontaktu z klientem. ja straciłam sporo czasu na dzwonienie i wyjaśnianie konsultantowi, na czym polega moja sprawa.

Ocena z dnia: 22.02.2020
PZU Inna forma kontaktu

Świetnie.

Bardzo się cieszę, że Rossmann ma aplikację klubową, w której można zbierać punkty, które potem są przekazywane na wskazany cel i Rossmann realnie pomaga organizacjom charytatywnym. To bardzo potrzebna pomoc.

Ocena z dnia: 15.01.2020

Bardzo dobrze.

Pracownice są mało aktywne. Poproszone o pomoc, pokazują produkty, ale nie jestem pewna, czy są dobrze zorientowane w cechach proponowanych kosmetyków.

dobrze

Sklep Tesco jest przeznaczony do likwidacji i niestety widać to coraz mocniej. Mimo przedświątecznego okresu klientów było bardzo mało, a za to towaru było dużo i to nie tylko ze stałej oferty, ale również z aktualnej promocji. jednak w sklepie czuć było atmosferę przygnębienia. Pracownicy też wyglądali na przygaszonych i zmęczonych/znużonych. Życzę Wam, żebyście jednak nie zniknęli całkowicie z mapy Wrocławia i żebyście w pozostałych sklepach zatrudniali więcej pracowników, bo przy takiej małej ich liczbie trudno znaleźć kogoś na sali, żeby zapytać np. o produkty. Życzę Waszym pracownikom więcej uśmiechu, chociaż rozumiem, ze w sytuacji zamykania sklepu trudno zachować dobry humor.

szybkie zakupy

Udało mi się dziś zrobić naprawdę szybkie zakupy w sklepie Kaufland. To chyba zasługa handlowej niedzieli, która była wczoraj, w związku z czym w poniedziałek mniej klientów przyszło do sklepu. Byłam tutaj w piątek, bo chciałam kupić kawę z gazetki promocyjnej, ale nie było nawet śladu na półce po tej kawie. Nie zdziwiło mnie to, bo cena była sporo niższa niż poza promocją. Dzisiaj okazało się, że kawa jest dostępna i to w dużej ilości! Moja radość była też duża i kupiłam 2 sztuki tej kawy. Na sali sprzedaży nie było wielu klientów, dzięki temu poruszanie sie z wózkiem zakupowym było łatwe. Z zakupami podeszłam do kas. Były otwarte 4 stanowiska, wybrałam więc kasę z najmniejsza kolejką i zostałam tu szybko i sprawnie obsłużona. Moja rada w jaki sposób sklep może zwiększyć satysfakcję klientów to zapewnienie dużej ilości i dostępności produktów z gazetki promocyjnej (np. kawa), żeby klienci w drugim dniu obowiązywania oferty (piątek) mogli kupić ten produkt, a nie musieli przychodzić do sklepu ponownie pod koniec oferty.

Dobra obsługa

Przyszłam do sklepu Media Expert w celu obejrzenia telefonów, telewizorów i przy okazji kuchenek. Na dziale z telewizorami pracownik wyraźnie czekał, aż jakiś klient sie pojawi i ucieszył się, że może mi w czymś doradzić. Miło porozmawialiśmy o telewizorach, montażu, dostawie sprzętu. Potem poszłam do działu z telefonami i tu tez trafiłam na sprzedawcę chętnego do pomocy klientowi i potrafiącego przekazać niezbędne informacje oraz zachęcić do zakupu. Na koniec podeszłam jeszcze do kuchenek elektrycznych i tu trochę się rozczarowałam postawą doradcy klienta, który nie miał wiedzy na temat oferowanego sprzętu, ale nie chciał też sprawdzić informacji, o które pytałam, na przykład na stronie sklepu i tylko mówił, że producent nie podaje takich danych. Czułam, że przeszkadzam temu sprzedawcy w obijaniu sie w pracy. Podsumowując, ocena satysfakcji z zakupu lub doradztwa zależy w dużej mierze od nastawienia sprzedawcy do pracy i do klienta. jeśli doradca jest chętny do rozmowy z klientem i potrafi przekazać informacje, to klient będzie zadowolony. A jeśli sprzedawca nawet nie chce sprawdzić danych na temat sprzętu, to klient wybierze inny sklep.

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Media Expert Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 02.11.2019
CCC Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Bodzio Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem