Opinie wystawione przez użytkownika: klientka_7

bardzo dobrze

Niedaleko ode mnie otwarto nowy sklep Lidl, więc wybrałam się zobaczyć jak tam jest. Przed sklepem zastałam sporej wielkości parking. Wejście do sklepu wydało mi się nieco ciasne, ponieważ po lewej stronie ustawiono małe koszyki i klienci wchodząc rozglądali się i zatrzymywali, co trochę blokowało przejście. Jednak już po wejściu na sale sprzedaży można było poruszać się swobodnie. Sam sklep jest duży i długi. Alejki są dobrze rozplanowane, nie miałam kłopotu z poruszaniem się, choć przy dużej liczbie klientów (np. w sobotę) pewnie będzie tu ciasno. Wnętrze sklepu i zaopatrzenie wywarły na mnie pozytywne wrażenie. Znalazłam potrzebne produkty, a gdy nie mogłam ustalić lokalizacji bakalii, poprosiłam o pomoc pracownika i tę pomoc uzyskałam. Na koniec zakupów podeszłam do kas i tu było miłe zaskoczenie - oprócz tradycyjnych kas są też kasy samoobsługowe - 6 stanowisk i był przy nich pracownik, który pomagał klientom w razie potrzeby. Zakupy zrobiłam szybko i chętnie wrócę tu na kolejne.

Udane zakupy

Przyszłam do drogerii Rossmann zachęcona aktualną ofertą promocyjną. W sklepie było kilka osób, dzięki czemu nie było problemu z poruszaniem się po sali i z zachowaniem dystansu. Pracownice były dostępne na sali - akurat potrzebowałam zapytać o coś i sprzedawczyni miło udzieliła mi informacji. Przy kasie również nie było kolejki, a obsługa przebiegła bardzo sprawnie. Często robię zakupy właśnie w tej drogerii, bo sklep jest duży i wybór produktów jest odpowiedni.

Udane zakupy

Sieć Tesco niedługo zniknie z Polski, chciałam więc zanim to nastąpi wykorzystać bony i kupony z programu Clubcard i pojechałam na zakupy. W sklepie nie było dużo klientów, choć to okres przedświąteczny. Na sali sprzedaży panował porządek, produkty były dobrze wyeksponowane. W kilku miejscach widać było pracowników dokładających produkty. Ogólnie zakupy przebiegły sprawnie i szybko. Skorzystałam z obsługi przy kasie samoobsługowej, bo do jedynej otwartej kasy z obsługą ustawiło się kilku klientów. W sumie szkoda trochę, że Tesco zniknie z rynku handlowego, bo lubię robić zakupy w tym sklepie i będzie mi go brakowało.

Super obsługa!

Szybka wizyta i tankowanie na stacji Lotos. Będąc w okolicy podjechałam na tę stację, bo cena benzyny była trochę niższa niż na innych stacjach. Nie było kolejki na podjeździe, wiec sprawnie zatankowałam i udałam się do kasy. Tu też nie było kolejki, a pracownik w miły sposób zaoferował dodatkowe produkty. Na podjeździe oraz wewnątrz sklepu było czysto. Stacja ogólnie sprawiała pozytywne wrażenie, a obsługa była przyjaźnie nastawiona do klientów.

Polecam

Potrzebowałam wykonać badanie Holter EKG i wybrałam tę przychodnie, ponieważ termin na badanie był nieodległy. W dniu założenia holtera zgłosiłam sie o wyznaczonej godzinie i sprawnie zostałam przyjęta. W poczekalni były wyznaczone miejsca do siedzenia z zachowaniem reżimu sanitarnego. Cała placówka wywarła na mnie pozytywne wrażenie, a personel medyczny był pozytywnie nastawiony do pacjentów. Szczerze polecam tę przychodnię.

Dobra obsługa

Byłam dziś na szybkich zakupach w Rossmannie. Akurat dobrze trafiłam, bo w sklepie nie było wielu klientów, dzięki czemu mogłam poszukać potrzebnych mi produktów oraz porozmawiać chwilę z pracownicą o jednym z kosmetyków. Wizytę oceniam pozytywnie. Obsługa była uprzejma i pomocna po poproszeniu. Skasowałam zakupy w kasie samoobsługowej, za co od dawna doceniam ten sklep.

Super obsługa!

W tej piekarni najczęściej kupuję chleb, bo mam do niej blisko i pracują tu bardzo miłe osoby. W piekarni jest czysto, pieczywo i wyroby słodkie są estetycznie wyeksponowane w gablotach. Pracownice zwykle polecają jakiś produkt dodatkowy przy zakupach, np. drożdżówkę albo sezonowe ciasto. Ogólnie pieczywo jest smaczne, a ceny akceptowalne. Przez pandemię i brak studentów, jest tu obecnie mniej klientów niż zazwyczaj.

Dobrze

Mimo zamknięcia galerii handlowych, ten sklep jest otwarty, co mnie bardzo ucieszyło i postanowiłam poszukać butów. W sklepie było zaledwie kilka osób, za to obuwia było bardzo dużo. Niestety w moim rozmiarze nie udało mi się tym razem znaleźć odpowiedniego modelu, ale mogłam w spokoju i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przymierzyć buty. Pracownice były zajęte zmianą ekspozycji butów. Chyba już nadchodzi nowa kolekcja na wiosnę. :0

Dobrze

Stacja paliw przy Pasażu Grunwaldzkim została otwarta po niedawnym remoncie. Mam ją najbliżej domu, więc zwykle właśnie tutaj tankuję. Na podjeździe nie było kolejki, szybko więc zatankowałam i poszłam zapłacić za paliwo. Sklep na stacji przeszedł remont i przemeblowanie i tera jego wnętrze robi lepsze wrażenie - jest w nim więcej miejsca. Czystość była zachowana. Wizyta przebiegła sprawnie.

Udane zakupy

Do wizyty w sklepie Pepco przy ul.Dokerskiej zachęciły mnie plakaty z informacją o przecenach. Wewnątrz sklepu było mało osób, co sprzyjało zachowaniu odpowiedniego dystansu. Sklep był czysty i bardzo dobrze zaopatrzony. Znalazłam kilka fajnych produktów i poszłam do kasy. Tu również nie było kolejki, a obsługa przebiegła w miłej atmosferze.

Dobra obsługa

Zamówiłam leki przez internet z odbiorem w tej aptece i dziś przyszłam po nie. Były otwarte 3 okienka, ale jeszcze 3 osoby czekały w kolejce. Na szczęście obsługa przebiegała sprawnie i po kilku minutach czekania dotarłam do stanowiska obsługi. Farmaceuta szybko znalazł moje zamówienie i w bardzo szybkim tempie mnie obsłużył. Wszyscy farmaceuci pracowali w pośpiechu. Mam nadzieję, że nie mylili się przy wydawaniu leków.

Szybka obsługa

Mała stacja paliw położona jest na dużym osiedlu i często są tu kolejki po paliwo. Jednak obsługa jest szybka i sympatyczna, co sprawia, że lubię tu tankować, gdy jestem w okolicy. Na stacji było czysto, w budynku sklepu też. Widać, że pracownicy dbają o to miejsce.

Super obsługa

Dziś po drodze zajrzałam do Żabki po drobne zakupy. Już jest po Świętach, ale pracownicy mieli na głowach czapki Mikołajowe, co było miłym akcentem. Szybko znalazłam potrzebne rzeczy i poszłam do kasy. Miła kasjerka sprawnie obsługiwała klientów i uśmiechała się do każdego. Chciałabym, żeby w każdym sklepie pracownicy byli tacy życzliwi jak tutaj.

Duży wybór mebli i dobre ceny

Szukałam foteli i znalazłam ofertę promocyjną w salonie mebli BRW. Po wejściu do sklepu znalazłam interesujący mnie model fotela i wypróbowałam, czy jest on wygodny do siedzenia. Cena i jakość mebla przekonały mnie do zakupu, więc poszłam do punktu obsługi. Pracownica w miły sposób udzieliła mi informacji o czasie dostawy oraz koszcie transportu. Wybrałam kolor obicia foteli, zapłaciłam i już po kilku dniach fotele dotarły do mnie. Bardzo szybka realizacja zamówienia.

Dobra obsługa

Po tym, jak zamknięto w kwietniu 2 duże sklepy Tesco we Wrocławiu, sklep na Kiełczowie został moim ulubionym marketem tej sieci. Sklep jest niewielki i można w nim szybko zrobić zakupy. Znajdziemy tu produkty ze wszystkich kategorii - spożywcze, przemysłowe, kosmetyczne oraz odzież. Wybór jest mniejszy niż w hipermarkecie Tesco, ale na tym właśnie polega nowa strategia marketingowa firmy - mniejszy sklep na codzienne zakupy. Jak zawsze udało mi sie uniknąć tłumu klientów i szybko i sprawnie zrobiłam swoje zakupy. Skorzystałam z kasy samoobsługowej, których jest 6. Stanowiska zostały oddzielone od siebie szybą, dzięki czemu nie mamy kontaktu bezpośrednio z klientem znajdującym się przy kasie obok.

Duży sklep i brak kolejek

Podchodząc do sklepu Kaufland zobaczyłam na witrynie kartkę z informacją o ilości osób, które mogą jednocześnie być w tym sklepie. I aż mnie zmroziło - ponad 200 osób. Na szczęście podczas mojej wizyty wewnątrz sklepu przebywało może 25 osób, czyli tak jak zazwyczaj. Regały w sklepie były pełne produktów, a klienci raczej robili małe zakupy. Już chyba zapomnieliśmy o kupowaniu wszystkiego na zapas i wracamy do zwyczajnych zakupów. Znalazłam produkty, po które dziś przyszłam i skierowałam sie do kasy. Były czynne aż 4 kasy i nie było do nich kolejek. Dodatkowo zauważyłam, że powstają stanowiska kas samoobsługowych, co bardzo mnie ucieszyło, bo w tym sklepie brakowało takiego rozwiązania. Zwłaszcza teraz, gdy staramy się mieć jak najmniejszy kontakt z innymi ludźmi, kasy samoobsługowe będą bardzo przydatne i na pewno będę z nich korzystać.

Bardzo duży sklep i świetna obsługa

Będąc w okolicy wstąpiłam na zakupy do tego sklepu Biedronka. Już od wejścia zaskoczyła mnie wielkość sali sprzedaży i przestronność wnętrza. Sklep jest urządzony w inny sposób niż większość Biedronek, są tu inne, nowocześniejsze lodówki i regały. Również układ sklepu jest inny niż w pozostałych sklepach sieci, np. dział z pieczywem jest na końcu sklepu, a nie zaraz przy wejściu. Chwile zajęło mi zorientowanie się, gdzie są poszczególne działy, ale w sumie taki układ sklepu wywarł na mnie pozytywne wrażenie - było przejrzyście i czysto. Pracownicy dokładali produkty w kilku miejscach sklepu, a do kas nie było kolejki. Szybko znalazłam potrzebne mi produkty i podeszłam do kasy, gdzie był tylko 1 klient. Kasjerka była bardzo serdeczna i sprawnie obsługiwała. Pracownica kasy miała założoną przyłbicę ochronną i właściwie tylko to przypominało o nowej rzeczywistości zakupowej. Z miłą chęcią odwiedzę ten sklep przy kolejnej okazji i polecę go innym osobom jako bardzo dobre miejsce na zakupy.

dobrze

Poszukuję foteli do pokoju dziennego i z powodu zamknięcia sklepów meblowych w czasie epidemii musiałam odłożyć swój zakup. Jednak okazało się, że sklep meblowy znajdujący się na dole budynku, czyli nie w centrum handlowym, jest otwarty. Zajrzałam więc do środka i zobaczyłam bogatą ofertę mebli wszelkiego rodzaju - do pokoju, kuchni, całe zestawy mebli i pojedyncze produkty. Znalazłam też fotele tapicerowane i z lekką niepewnością zapytałam pracownicę, czy można usiąść w fotelu i wypróbować jego wygodę. Sprzedawczyni powiedziała, ze jak najbardziej i zachęciła mnie do obejrzenia dostępnych modeli oraz pokazała materiały obiciowe, z których może być wykonane siedzisko. Byłam miło zaskoczona takim pozytywnym nastawieniem do klienta. Ceny mebli w tym sklepie były korzystne, a jakość mebli drewnianych wyglądała na o wiele lepszą niż np. szafy z sieciowego sklepu. muszę przemyśleć zakup, bo oprócz fotela wpadła mi w oko również komoda.

szybkie zakupy

Będąc w okolicy zajrzałam do sklepu Aldi. Spodziewałam się dużej ilości klientów wewnątrz, ponieważ na parkingu stało sporo samochodów, jednak w sklepie nie było tłoku. Na początku mojej wizyty była otwarta jedna kasa, później słyszałam komunikat o otwarciu drugiej, a po chwili jeszcze trzeciej kasy. Widać było, ze sklep zadbał o bezpieczeństwo klientów robiących zakupy. Na sali sprzedaży nic się nie zmieniło w porównaniu do czasu sprzed epidemii, tylko przy kasach były wyznaczone miejsca i odstępy między kolejnymi osobami. Po sali sklepowej można było swobodnie sie poruszać i bezkolizyjnie mijać z innymi osobami. Gdyby nie maski na twarzach wszystkich napotkanych klientów i pracowników, można by pomyśleć, ze wróciliśmy do zwyczajnych zakupów. Przy kasie obsługa odbywała się szybko i sprawnie, nikt sie nie ociągał, każdy klient zachowywał bezpieczną odległość od poprzednika. Wyszłam z tego sklepu bardzo zadowolona z zakupionych produktów oraz z przebiegu i czasu wizyty. Chętnie tu wrócę.

tania benzyna

Tak niskich cen paliwa na stacjach Orlen to ja nie pamiętam. :) Z powodu małego zapotrzebowania na paliwa, ceny lecą w dół. Wczoraj podjechałam zatankować na stację Orlen i zobaczyłam jeszcze niższą cenę niż kilka dni wcześniej - 3,65 zł za litr benzyny Pb95. Zatankowałam więc potrzebną ilość i udałam sie do kasy w sklepie. Obsługa przebiegła sprawnie. Otrzymałam paragon i zostałam poinformowana o ilości punków w programie Vitay, które uzyskałam za ten zakup. Na stacji był dostępny płyn do dezynfekcji, który jeszcze niedawno był towarem deficytowym. :)

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem