Opinie wystawione przez użytkownika: klientka_7

Bardzo dobrze!

Byłam dziś w Rossmannie w Arkadach Wrocławskich. W sklepie nie było klientów, wiec szybko przeszłam między regałami i znalazłam potrzebne produkty. Sala sprzedaży była uporządkowana, produkty miały swoje oznaczenia cenowe. Nie było widać pustych miejsc na półkach. Po wybraniu kosmetyków skierowałam się do kasy samoobsługowej, gdzie sprawnie zeskanowałam produkty i zapłaciłam. Czekałam na wydruk paragonu, ale ten nie pojawił się. Zapytałam wiec pracownicę z kasy obok czy mogę otrzymać paragon. Pracownica podeszła i sprawdziła, że rolka z papierem zacięła się i paragony nie wychodziły.

Udane zakupy

Sklep C&A w Magnolii przyciągał wzrok informacjami o przecenie na witrynach. Zajrzałam do środka i zobaczyłam, że od mojej ostatniej wizyty wnętrze sklepu trochę zmieniło kolorystkę na bardziej pastelową. Również przymierzalnie przeszły modernizację - zniknęły z nich pufy stojące w przedsionku przed kabinami. Na sali było sporo przecenionych ubrań i dodatków, jednak dopiero po dotarciu na koniec sklepu znalazłam coś, co szczególnie mi sie spodobało - lekkie wiosenne kurteczki wykonane z bawełny. Zostały ostatnie sztuki tego produktu i miały one dużą obniżkę. Przymierzyłam kurteczkę i zdecydowałam się na zakup. Po podejściu do kasy musiałam poczekać na pracownicę - 2 sprzedawczynie były na sali i porządkowały ubrania. Pracownica sprawnie zdjęła zabezpieczenie antykradzieżowe z kurtki, po czym wykonała transakcję i wręczyła mi paragon. Zadowolona z zakupu poszłam na dalsze łowy wśród przecen.

dobrze

Podjechałam na stacje Orlen na pl.Grunwaldzkim, żeby zatankować samochód. Nie było tu kolejki, a wręcz przeciwnie - większość miejsc na podjeździe była wolna, wiec wybrałam stanowisko i samodzielnie zatankowałam paliwo. Poszłam do sklepu zapłacić i tu tez nie musiałam czekać w kolejce - był tylko 1 klient przy kasie. Pracownik sprawnie wykonał transakcje i wydał mi fakturę. Nie proponował przy tym dodatkowych zakupów, co oceniam pozytywnie, bo nie lubię nietrafionych propozycji kawy, hot-doga i innych promocyjnych rzeczy, gdy chcę tylko zapłacić za benzynę.

Szybka obsługa

Poniedziałkowe przedpołudnie po niedzieli bez handlu to nie najlepsza pora na zakupy w hipermarkecie, ale akurat byłam w okolicy, wiec postanowiłam wstąpić po kilka produktów. Zależało mi głównie na owocach i warzywach, wiec od tego działu rozpoczęłam swoją wizytę w sklepie Kaufland. Mimo sporej ilości klientów na sali, zakupy udało mi sie zrobić w miarę szybko, sprawnie tez przedostałam sie w stronę kas. Tutaj niestety zastałam kolejki do 3 stanowisk kasowych. Po chwili okazało się, ze jest czynna jeszcze jedna kasa, ukryta całkiem po prawej stronie linii kas. Do tej kasy nie było kolejki - zaledwie 2 osoby czekały. Podeszłam więc tam i w krótkim czasie zostałam obsłużona przez sympatyczną i bardzo szybką panią kasjerkę. W tym markecie nie ma niestety kas samoobsługowych, nad czym trochę ubolewam, bo jednak zwykle są tu kilkuosobowe kolejki do kas, a samodzielne kasowanie wtedy jest szybsze.

Udane zakupy

Dostałam kupon rabatowy od Orsay i chciałam z niego skorzystać. Wybrałam się więc do sklepu w Koronie, bo byłam w tej okolicy. W sklepie było kilka klientek, które z zapałem oglądały ubrania z nowej kolekcji. Produkty przyciągały uwagę kolorami i fasonami oraz różnymi wzorami. Wybrałam kilka bluzek i poszłam je przymierzyć. Pracownice nie narzucały się z pomocą, co doceniam, ponieważ lubię sama wybierać i przymierzać ubrania, bez czyjegoś czujnego spojrzenia. Po zmierzeniu zdecydowałam się na zakup jednej z bluzek i podeszłam do kasy. Sprzedawczyni sprawnie wykonała transakcję i stworzyła miłą atmosferę podczas rozmowy, zachęcając mnie do kolejnej wizyty w sklepie i do odwiedzenia strony internetowej Orsay. Wewnątrz salonu było jasno, czysto i panowała odpowiednia temperatura, co jest dla mnie bardzo ważne podczas zakupów w sklepach odzieżowych. Chętnie wrócę tu na kolejne zakupy.

Bardzo dobrze!

Dziś w sklepie Rossmann udało mi sie zrobić błyskawiczne zakupy bez stania w kolejce do kasy. Uważam to za sukces, bo zwykle w tym sklepie jest dużo klientów i ciężko jest przejść wąskimi alejkami, gdy znajdują sie w nich klientki z dziećmi w wózkach. Dziś na szczęście w sklepie były może 2 osoby, wiec szybko odnalazłam potrzebne produkty i poszłam do kasy, gdzie również nikogo nie było, tylko kasjerka. W tym sklepie od jakiegoś czasu są też 2 kasy samoobsługowe, co jest dużym udogodnieniem w przypadku kolejki klientów do zwykłej kasy.

szybkie zakupy

Lubię robić zakupy w tym małym sklepie Tesco, bo jest tu zwykle mało klientów przed południem i można szybko znaleźć produkty. Tak było i tym razem. Znalazłam rzeczy, po które przyszłam i mimo iż dziś kończyła się gazetka z promocją, to produkty z oferty były dostępne w sklepie, co mnie bardzo ucieszyło. Jedynym minusem tego sklepu jest brak czynnych kas z obsługą i wszyscy klienci są zmuszeni do samodzielnego kasowania zakupów w kasach samoobsługowych. Była to wprawdzie pracownica sklepu, która pomigała przy problemach z kasowaniem, ale jedna klientka zrezygnowała z samodzielnego kasowania i wyszła ze sklepu, mówiąc, że nie ma cierpliwości do tych kas i zostawiając zakupy. Ja lubię sama kasować produkty, choć to zwykle trwa dłużej niż przy zwykłej kasie, gdzie pracownik kasuje. Jednak rozumiem sklep Tesco, że nie ma pracowników dostępnych i klienci muszą radzić sobie sami.

Bardzo dobrze!

Zamawiałam buty w sklepie internetowym, gdzie dostawcą była firma kurierska DHL. Dostałam maila i smsa i z informacją o statusie mojej przesyłki, więc mogłam śledzić jej drogę od momentu nadania przez sklep aż do dostarczenia jej do mnie. Rano w dniu dostarczenia przesyłki dostałam sms, że kurier przyjedzie w określonych godzinach i mogłam spokojnie czekać na niego. Gdybym jednak nie mogła odebrać paczki, to przed dostarczeniem miałam możliwość aby przekierować ją do punktu odbioru w sklepie Żabka, gdzie paczka czekałaby na mnie przez kolejnych kilka dni. Było to bardzo korzystne rozwiązanie. Kurier pojawił się w wyznaczonej godzinie i wręczył mi karton z przesyłką, który był w stanie idealnym. Bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło, bo zdarzały sie paczki (z innej firmy kurierskiej), które miały wgniecione boki. Polecam firmę DHL jako dobrego dostawcę paczek.

Ocena z dnia: 01.07.2019
DHL Inna forma kontaktu

dobra obsługa

Przyszłam do salonu Empik odebrać zamówienie ze sklepu internetowego. Jak zwykle było tu sporo osób, bo sklep cieszy sie dużym powodzeniem,a teraz w dodatku są wakacje, więc dużo młodych ludzi przyszło przejrzeć ofertę. Skierowałam się do kasy, gdzie zastałam 2 czynne stanowiska i kilka osób czekających w kolejce. Obsługa przebiegała sprawnie i już po niedługim czasie jedna z pracownic zaprosiła mnie do podejścia, po czym bez problemu odnalazła moje zamówienie na regale wypełnionym po brzegi kopertami i paczkami z produktami. W salonie było przyjemnie chłodno, w przeciwieństwie do upału panującego na dworze, więc pobyt tu był przyjemnością i relaksem jednocześnie w otoczeniu kolorowych artykułów biurowych, prasy, książek i wielu innych produktów z szerokiej oferty sklepu.

Szybko i sprawnie

Dostałam w prezencie kartę empiku, którą można wykorzystać tylko w sklepie internetowym, więc postanowiłam zrobić małe zakupy papiernicze. Wybrałam kilka produktów z przebogatej oferty sklepu Empik i po włożeniu ich do wirtualnego koszyka przeszłam do płatności. Wybrałam bezpłatną dostawę do jednego z salonów i zapłaciłam za zakupy. W ciągu kilkunastu sekund otrzymałam potwierdzenie złożenia zamówienia na maila oraz przewidywany termin dostawy do sklepu. Poruszanie sie po stronie sklepu było bardzo łatwe, wszystkie produkty są przydzielone do odpowiednich kategorii, więc po wpisaniu poszukiwanego artykułu od razu wiemy, gdzie się on znajduje. Wszystko jest bardzo czytelne i intuicyjne. Ceny niektórych produktów są wyższe niż w innych sklepach, ale ponieważ miałam kartę do tego sklepu, więc niejako zostałam zmuszona do zakupów tutaj. Zamówienie przyszło do sklepu stacjonarnego w wyznaczonym czasie, o czym również poinformowano mnie mailem i smsem.

Ocena z dnia: 29.06.2019
empik.com Inna forma kontaktu

Dobrze

W piątkowe popołudnie przyszłam do sklepu Deichmann z dwóch powodów - żeby oddać buty oraz zobaczyć klapki na lato. Kupowałam tenisówki w sklepie internetowym Deichmann i niestety buty okazały się trochę za ciasne. Na szczęście jest możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni, więc skorzystałam z tej opcji. Po podejściu do kasy pracownica usłyszawszy cel mojej wizyty nie robiła żadnego problemu i z uśmiechem obejrzała buty, czy nie mają śladów użytkowania. Sprzedawczyni nie pytała o powód zwrotu, co zaliczam na plus, ponieważ skoro sklep daje taką możliwość, klient może z tego korzystać i nie musi sie tłumaczyć, co bywa dosyć krepujące. Bez problemu otrzymałam zwrot gotówki i poszłam się rozejrzeć wśród klapek. Znalazłam jeden fajny model letnich butów i po przymierzeniu zdecydowałam się na zakup. Wróciłam więc do kasy i ta sama pracownica przeprowadziła tym razem transakcję sprzedaży. Sklep nie stracił mnie jako klientki, bo jedne buty oddałam, ale inne kupiłam. Tym razem mogłam już na miejscu sprawdzić ich wygodę i dopasowanie rozmiaru, więc pod tym względem salon stacjonarny ma przewagę nad sklepem internetowym.

dobra obsługa

Upał odpuścił, więc poszłam dziś rano do sklepu Biedronka, żeby uzupełnić zapasy, głównie wody. Spodziewałam się, że mogą być braki w dostawie tego cennego obecnie surowca, bo temperatura nam zaszalała. Na miejscu okazało się, że się nie pomyliłam -nie było żadnej wody niegazowanej w butelkach 1,5 litrowych. Wszystko "wyszło". Została tylko woda gazowana trzech różnych marek oraz małe pól litrowe butelki wody niegazowanej. Dobrze, że zrobiłam zakupy wody przed upałami, bo musiałabym teraz szukać w innych sklepach, a tak mogę poczekać na nową dostawę. Inne produkty były dostępne w sklepie, wiec bez problemu zaopatrzyłam się w artykuły spożywcze oraz kosmetyki. Podeszłam do kasy, gdzie zostałam szybko i sprawnie obsłużona. Przy drugiej kasie pani kasjerka miała dodatkową pracę w postaci wołania za klientami i wybiegania za nimi ze sklepu - jedna osoba zapomniała wziąć zapłacony papier toaletowy, a drugi klient nie zabrał reszty. To wszystko pewnie z tego upału. :)

szybkie zakupy

Odwiedziłam dzisiaj sklep Kaufland, gdzie ostatnio dosyć często robię zakupy. Skusiła mnie oferta promocyjna z aktualnej gazetki. Mimo że oferta ta jest do jutra, wszystkie produkty były dostępne. Było to dla mnie pozytywnym zaskoczeniem, bo nie we wszystkich sklepach pod koniec obowiązywania gazetki można jeszcze kupić produkty z promocji. Za to przyznaję sklepowi duży plus. Dodatkowym magnesem przyciągającym mnie na zakupy tutaj jest karta lojalnościowa programu Payback, dzięki której zbieram punkty za zakupy, a potem mogę zapłacić punktami za część rachunku. dzisiaj nie było zbyt wielu klientów na sali, dzięki czemu potem przy kasach nie było długich kolejek. Pracownice w kasach były sympatyczne. Ogólnie jestem zadowolona z tych zakupów, tylko zauważyłam wzrost cen kilku produktów, które kupuję regularnie, co trochę mnie zmartwiło.

Szybko i sprawnie

Wieczorna wizyta w sklepie Biedronka na osiedlu Biskupin przebiegła nad wyraz sprawnie. W sklepie nie było zbyt wielu klientów, ale pora moich zakupów była dosyć późna - ok. godz. 22:00. Sklep jest otwarty do godz. 23:00, z czego chętnie skorzystałam z racji tropikalnych upałów. Od razu po wejściu do sklepu zobaczyłam w większości puste skrzynki na stoisku z owocami i warzywami. W kilku miejscach sklepu pracownicy rozwozili towar na paletach do rozpakowania. Widać było, że pracownicy korzystali z małego ruchu klientów i przygotowywali sklep na jutro. Udało mi się jednak kupić wszystkie produkty, po które przyszłam i udałam się do kasy. Tu czekała kolejna niespodzianka. były czynne aż 3 stanowiska, a przy pierwszym z nich nie było żadnego klienta i kasjer wyraźnie się ucieszył i ożywił, gdy podeszłam. Kasjer powiedział, że on tu i tak siedzi do 22:30, więc jest mu bardzo miło, że ktoś z klientów się zjawił. Pracownik był sympatyczny i ucięliśmy sobie krótką pogawędkę podczas skanowania zakupów, a na koniec życzyliśmy sobie nawzajem udanego wieczoru. Było to bardzo miłe.

W porządku

Szybkie zakupy w dyskoncie. Po niedzieli bez handlu spodziewałam się długich kolejek w poniedziałek w Biedronce, ale na szczęście się myliłam. :) Tym razem w sklepie było niewielu klientów, a dodatkowo pracowały 3 kasy, wiec nie trzeba było długo stać w kolejce. Na sali sprzedaży można było łatwo się poruszać nawet z wózkiem zakupowym - nie było palet z towarem czekającym na rozładunek. Artykuły z gazetki promocyjnej były dostępne, co mnie szczególnie ucieszyło w przypadku czekolady, bo był to jeden z moich celów dzisiejszych zakupów.

Gorąco w sklepie

Zajrzałam dziś do drogerii Rossmann żeby kupić krem do twarzy. Już od wejścia poczułam, że w tym sklepie jest bardzo gorąco i duszno. Było to nieprzyjemne odczucie, wobec czego szybko znalazłam poszukiwany krem i poszłam z nim do kasy. Zastanawiam sie, jak w takiej wysokiej temperaturze zachowują się kosmetyki - czy nie tracą swoich wartości, czy nie jełczeją?

Szybka obsługa

Odbierałam dziś leki zamówione przez internet w aptece w Galerii Dominikańskiej. Apteka jest po remoncie i jej wnętrze jest jasne i czyste. Nie było tu kolejki, więc w krótkim czasie odebrałam moje zamówienie i zapłaciłam za leki. Farmaceuta był pozytywnie usposobiony do klientów apteki.

Tak sobie

Ostatnio zauważyłam, że pogorszyła sie jakość pieczywa w piekarni, w której kupuję regularnie. Jest to dosyć duży problem, ponieważ w okolicy nie ma zbyt dużego wyboru pieczywa - owszem, można kupić chleb w dyskoncie, ale jego jakość jest według mnie niska, a w tej piekarni jeszcze do niedawna było dobrze. Co do obsługi, to nie mam zastrzeżeń - panie są uśmiechnięte i życzliwe dla klientów. Jest tu także duży wybór ciast i słodkich bułek, ale dla mnie ten sklep to przede wszystkim piekarnia, więc ubolewam nad tą zmianą jakości wypieków na gorsze.

Bardzo dobrze

Po dłuższej przerwie odwiedziłam sklep Społem zlokalizowany na Biskupinie. Potrzebowałam uzupełnić produkty nabiałowe i nie zawiodłam się. W tym sklepie jest szeroki wybór artykułów spożywczych i przemysłowych i każdy klient z pewnością znajdzie coś dla siebie. Trafiłam na miłą sprzedawczynie na dziale nabiałowym z obsługą i kupiłam ser biały. Również w lodówkach chłodniczych był dostępny duży wybór jogurtów i kefirów, co mnie bardzo ucieszyło, zwłaszcza że akurat była dobra oferta cenowa. Zadowolona z zakupów poszłam do kasy. Tu tez miła niespodzianka - czynne były 2 stanowiska i obsługa przebiegła szybko i sprawnie. Ogólnie polecam ten sklep na mniejsze i większe zakupy.

Kolejki do kas

Wchodząc do sklepu zauważyłam niewielkie kolejki do 3 czynnych kas. Jakież było moje zdziwienie, gdy 10 minut później już z wózkiem z zakupami podeszłam do kasy i ujrzałam kolejki sięgające do połowy metalowych koszy z artykułami przemysłowymi. Okazało się, że w jednej kasie pracownica się uczyła, w drugiej klient rezygnował z części zakupów, a do trzeciej kasy ustawiło sie najwięcej osób z dużymi zakupami. Nie otwarto kolejnej kasy, a czas oczekiwania w kolejce wyniósł około 10 minut. Nie polecam wiec wizyty w tym sklepie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem