Opinie wystawione przez użytkownika: klientka_7

Dobrze

Ogólnie sklep jest w porządku, ale często zdarzają się długie kolejki do kas. Sklep jest licznie odwiedzany przez studentów mieszkających w pobliskich akademikach oraz przez innych klientów, którzy wpadają tu po drodze.

Dobrze

Odwiedziłam w poniedziałek sklep Tesco na Kiełczowie. Po niehandlowej niedzieli w tym małym markecie brakowało wielu produktów na półkach, ale widać było na sali pracowników uwijających się przy rozładunku palet z towarem. W sumie znalazłam większość z rzeczy, po które przyszłam i szybko udało mi sie skompletować zakupy. Poszłam w stronę kas, a tam czekała niespodzianka - żadna z kas z obsługą nie była otwarta. Cóż, nie pozostało mi nic innego, jak skasować swoje zakupy samodzielnie przy kasie samoobsługowej. Było akurat jedno wolne stanowisko, dzięki czemu nie musiałam czekać w kolejce, można tez było liczyć na pomoc pracownika przy skanowaniu. Płatność tutaj przebiegła sprawnie i już po kilku minutach opuszczałam sklep z zakupami na najbliższe mroźne dni.

Super

Odwiedziłam Rossmanna w Koronie, ponieważ obecnie w promocji jest mleko dla kotów, a mój kot je uwielbia. Na półce były tylko 4 sztuki tego produktu, więc poszukałam na sali sprzedaży pracownicę i poprosiłam o sprawdzenie, czy nie ma więcej tego mleka na zapleczu. Miła pracownica poszła sprawdzić i po chwili wróciła z kilkoma kolejnymi pudełkami mleka dla kotów. Przy okazji porozmawiałyśmy miło o różnych karmach dla zwierzaków - okazało się, że ta pani ma psa i też kupuje dla niego różne przysmaki w Rossmannie. :) Z koszykiem wypełnionym produktami udałam się do kasy, ale była tam kolejka, więc skorzystałam z dobrodziejstwa kasy samoobsługowej i szybko sama skasowałam swoje zakupy.

Niezgodność ceny

Znowu w tej Biedronce trafiłam na promocję, która nie dział przy kasie. Czekolady Wedel miały cenę promocyjną na półce, ale w kasie została nabita na paragon zwykła cena. Sprawdziłam paragon przed wyjściem ze sklepu i od razu wróciłam do kasjerki, która zadzwoniła po kierownika. Pani kierownik poszła ze mną do półki z tymi czekoladami, gdzie pokazałam jej cenówkę z aktualną ofertą promocyjną, na co pani kierownik stwierdziła, że ktoś przez pomyłkę powiesił tę kartkę. Zrobiłam wielkie oczy i spytałam, jak tak można oszukiwać klientów, na co pani kierownik powiedziała, że oczywiście odda mi różnicę w cenie. Niestety nie była to pierwsza taka sytuacja niezgodności cen w tym sklepie. Zawsze sprawdzam paragon po zakupach, więc już kilka razy wytropiłam takie praktyki Biedronki.

Świetnie

Przyszłam do drogerii Rossmann, ponieważ zaczęła sie nowa gazetka promocyjna, a w niej znalazłam kilka interesujących mnie produktów. Wchodząc do sklepu widziałam, że nie ma kolejki do kasy. Zanim jednak znalazłam wszystkie potrzebne mi produkty i poszłam do kasy, zdążyła już ustawić się kilkuosobowa kolejka. ale po chwili otwarto drugie stanowisko kasowe i w sumie nie stałam zbyt długo. W tej drogerii nie ma kas samoobsługowych, które usprawniają obsługę w kilku innych lokalizacjach. Ale za to pracownice są miłe i uśmiechnięte.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 05.12.2018
Tesco Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Nest Bank Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 03.12.2018
CCC Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 02.12.2018
Costa Coffee Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 02.12.2018
Inmedio Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 01.12.2018
LOTOS Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 29.11.2018
Biedronka Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 29.11.2018
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 28.11.2018
Jysk Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 28.11.2018
KOMFORT Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 28.11.2018
ING Bank Śląski Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 27.11.2018
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 26.11.2018
Media Expert Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 26.11.2018
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 25.11.2018
PZU Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem