Opinie wystawione przez użytkownika: nesca_1

Rewelacyjnie.

jedno jest pewno odszkodawania bez problemu jednak ceny no wiadomo przez to wyzsze

Ocena z dnia: 02.03.2020
PZU Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

przy realizacji wypłaty odszkodowania szybka i rzetelna wycena szkód, wypłat super, polisa na nastepny rok nie wiele wieksza

Ocena z dnia: 02.03.2020
Allianz Inna forma kontaktu

Świetnie.

sprzedawcy polis sa dosyc natretni, wypłata odszkodowan kiepsko umywaja rece w wielu sprawach, obwiniajac"krasnoludki"

Ocena z dnia: 02.03.2020
Aviva Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

rewelacja uzyskanie pomocy w czasie szkody super, ceny tez nie powalajace

Ocena z dnia: 02.03.2020
WARTA Inna forma kontaktu

nieuprzejme zachowanie dostawcy

Po kilkukrotnym zgłoszeniu telefonicznym na niestosowne zachowanie obsługi jak i dostawców na terenie Katowice dyrekcja tak samo ignoruje zgłoszenia jak i pracownicy z Katowic ze Stawowej. Pomimo prośby o przekazanie sprawy nie zrobiona dopiero wydawałoby się trzecia telefon i kompetentna osoba , a jednak tak samo zignorowała moje zastrzeżenia. pomimo prośby o odpowiedz na moja uwagę od tygodnia nikt sie nie raczył odezwać (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Ocena z dnia: 10.10.2019
McDonald's Inna forma kontaktu

zimne

raz na jakiś czas korzystam z mojego ulubionego KFC ale to co w sobotę było , stripsy przesiąknięte tłuszczem ,obsuszone, wielkość ich , to z lupa szukać, do tego letnie, bułka w boxie również ledwo letnia , frytki to same twarde końcówki, no gdyby nie ta dobra kawa ,

nigdy wiecej!

pierwsze podejście...nie załatwiono, brak pełnomocnictwa w systemie( niedawno była podpisywana umowa, nie wprowadzono, nie sprawdzono, nie było potrzebne pełnomocnictwo; drugie podejście 10 minut ,dwadzieścia minut 30 minut i nic klikają i klikają wpatrzeni w ekran -oba stanowiska pytanie czy długo jeszcze i nagle awantura skąd on ma wiedzieć- na moja odpowiedz ,ze pracuje w tym, wiec powinien mniej więcej wiedzieć ile trwają procedury po 40 minutach odeszłam nie byli sensu czekać trzecie podejście , no super jeden klient, szczęśliwa siadam a tu słyszę; ..numerek ja zdziwiona jako ze to trzecie podejście o jakimś numerku Pani mówi okazuje się ze z drugiej strony stanowiska jest coś do pobrania biletu Pani grzecznie mi wydrukowała i ja oczy w słup jedenaście osób przede mną...nikogo nie było no ale usiadłam szczęśliwa Pani jednak musiała skorzystać z toalety wiec znów trochę minut się uzbierało zaczęło się Pani wprowadza i prowadza kseruje ,skanuje, cały czas coś robi,całość obsługi 35 minut po to by złożyć rezygnacje ,więcej tam nie pójdę ,znaczek pocztowy taniej mi wyjdzie niż mój czas,

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018
Tchibo Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018
McCafe Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018
GRYCAN Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018
Costa Coffee Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Ocena z dnia: 15.01.2018
ceneo.pl Kontakt online

Świetnie

Świetnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Ocena z dnia: 15.01.2018
Allegro.pl Kontakt online

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Ocena z dnia: 15.01.2018
AliExpress Kontakt online

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
MONNARI Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
Orsay Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Super

Super. wszystko ok Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
CCC Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. kawa dobra lody dobre ale jedzenie no moze raz w roku Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
McDonald's Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. szybko i dobre w kazdym kfc Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
KFC Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem