Opinie wystawione przez użytkownika: zalogowany_użytkownik

Ten market pozostawia dużo do życzenia

Dino przy ulicy Traugutta w Boguszowie Gorcach to przykład marketu gdzie ,chyba nie wszystko idzie zgodnie z planem . Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Kasjerzy są opieszali . Często trzeba stać w długiej kolejce do kasy . Bardzo rzadko otwarte są 2 kasy jednocześnie. To samo jest na stoisku mięsnym . Jedynym plusem jest to ,że dość łatwo znaleźć produkty których potrzeba . W sklepie jest czysto i to, w malym stopniu , usprawiedliwia obsługę sklepu . Nie polecam w godzinie szczytu

Super, czystość przedewszystkim

W tym markecie wszystko działa niemal idealnie . Jest czysto, zawsze ułożony towar i przemiła obsługa.

Dobrze, choć jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia.

Ten hipermarket prosperuje dobrze , choć nie każdy sprzedawca jest miły. Niejednokrotnie zdarzyło mi się trafić na sprzedawcę, który nie wita klienta przy kasie jak i nie zaprasza ponownie .

Pysznie i miło

Restauracja nie bez powodu cieszy się tak dużym powodzeniem. Dania są pyszne, świeże, jak przygotowane w domu. Ceny normalne, porównywalne do innych podobnych obiektów. Duże możliwości co do wyboru najbardziej odpowiedniej pizzy i nie tylko.

Ocena z dnia: 28.05.2019
Pizza Hut Oddział

Polecam!

Sklep godny polecenia. Szybka dostawa, częste kupony rabatowe, duży asortyment w każdej kategorii obuwia.

Ocena z dnia: 28.05.2019
eobuwie.pl Inna forma kontaktu

Wspaniała obsługa klienta

Zalando to najlepiej rozwinięty sklep internetowy. Wszystkie kwestie są idealnie dopasowane do konsumenta. Bardzo wygodne opcje zwrotów produktów, bezproblemowy i wiarygodny zwrot gotówki za odesłanie niespełniających oczekiwań produktów czy szeroki asortyment to zdecydowanie wielkie plusy danego sklepu. W dzisiejszych czasach zakupy online są i cały czas stają się bardzo powszechne. Niezwykłą wygodą dla mnie jest kupowanie produktów za pośrednictwem internetu, mogę to robić o każdej porze dnia i nocy i nie nie zajmuje mi to dużo czasu. Dla mnie podana witryna nie ma żadnych wad, ewentualnie jedynym minusem jest to, że bardzo szybko wyprzedają się pożądane przeze mnie rozmiary ubrań :)

Ocena z dnia: 28.05.2019
zalando.pl Inna forma kontaktu

Beznadzieja

Sklep w którym nienawidzę robić zakupów.Towar umieszczany bez ładu i składu np. słodycze w kilku różnych miejscach.Trzeba się nachodzić żeby coś znalezć albo pytać personel.Na wielu półkach brak cen trzeba szukać czytnika.towar wyłozony bezładnie.Staram się jak najrzadziej robić tam zakupy.

Sauna w autobusie

Jest tak bardzo gorąco że się nie da wytrzymać (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

najlepsi

Najlepsi specjaliści jakich znam. Teraz wiem, że moje zęby sa pod bardzo dobra opieką.

Miła i fachowa obsługa

Bardzo przyjazna i miła obsługa w salonie Bonarka. Może okulary nie najwyższej jakości, ale pracująca tam załoga naprawdę jest ok.

Piękne wnętrze

Bardzo ładny lokal. Polecam wam na chwile z kawa i ciastkiem.

PORAŻKA

Jak można oceniać jakość, jeżeli żadna jakość w tej firmie nie istnieje. Termin dostawy przekładany osiem razy na minuty przed planowanym przyjazdem kuriera. Brak kontaktu. Na infolinii odbiera automat, nie ma szans się dodzwonić a irytuająca melodyjka zagłusza automatyczną sekretarkę. Ciężko mi ocenić, na ile to rażąca niekompetencja a na ile zwykli oszuści. OMIJAĆ!!!

Ocena z dnia: 22.05.2019
DTS Przyjemne Przeprowadzki Inna forma kontaktu

Mattii

Polecam. samochód sprzedany za dobrą cenę

Brak kompetecji i odpowiedniego podejścia do Klienta.

Po wejściu do banku zobaczyłam 4 stanowiska, za którymi siedziały Panie. W tym momencie żadna z nich nikogo nie obsługiwała. Dopiero po dłuższej chwili jedna z Pań zaprosiła mnie do stanowiska i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałam, że chciałabym założyć konto oszczędnościowe. Pani odrzekła, że takie rzeczy mogę zrobić przy innej kasie, po czym zaczęła pytać koleżanki czy jest mocno zajęta. Pani stwierdziła, że mnie obsłuży. Niestety nie miała zbyt dużej wiedzy na temat usług oferowanych przez bank. Nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie dotyczące oprocentowania. Musiała sprawdzić te informacje w systemie. Kiedy przeszyłyśmy do formalności okazało się, że Pani nie potrafi sprawnie obsługiwać systemu. PO kilku nieudolnych próbach poprosiła koleżankę obok o pomoc. Taka sytuacja miała miejsce dwukrotnie. Pani ze stanowiska obok załatwiła sprawę w dwie minuty i pokazała koleżance jak powinna obsługiwać system. Cała wizyta, która moim zdaniem powinna trwać około max 10 minut, trwała ponad pół godziny. W międzyczasie usłyszałam, ze system w banku został zmieniony na gorszy. Wcześniej było lepiej, a obecnie Pani nie jest w stanie się odnaleźć. Mimo, iż kobieta była bardzo przyjemna i miła, oczekiwałabym większej kompetencji od pracownika banku. Pracownica nie zaproponowała mi żadnych dodatkowych usług.

Świetna energia

Swoją wizytę w tym miejscu oceniam bardzo pozytywnie. Od razu po wejściu zostaliśmy przywitani przez uśmiechniętą kelnerkę, która zaproponowała nam stolik. Wręczyła karty i zaproponowała napoje na początek. Wystrój lokalu ładny, a wszystkie brudne stoliki były na bieżąco sprzątane. Przy składaniu zamówienia kelnerka była bardzo miła i proponowała dodatkowe rzeczy ( przystawka, dodatki do pizzy). Już po około 15 minutach otrzymaliśmy nasze zamówienie. Wszystko było bardzo smaczne. W trakcie jedzenie kelnerka zapytała czy wszystko smakuje. Po skończonej potrawie zaproponowała pyszny deser jednak odmówiliśmy. W środku była przyjemna muzyczka i mimo wielu gości wszystko było bardzo dobrze zorganizowane. Toaleta tak jak pozostałe części restauracji czyste. Ekspozycja deserów w ladzie chłodniczej wyglądała bardzo apetycznie i zachęcała do kupna.

Aleksander

skup pierwsza klasa. nie byłem przekonany że dadzą mi dobrą cenę za mój samochod a tu o dziwo!!! zaproponowali naprawdę niezłą sumkę. aż dziwne że skup tyle mi zapłacił. liczyłem na jakieś marne gorsze a tu proszę jaka miła niespodzianka. serdecznie polecam

Błażej!!!

polecam. za dobrą cenę kupiłem super furę :D

Świetna obsługa klienta

Miła obsługa. Brak nachalności. Dostosowanie się do klienta w kwestii tego, kiedy ma się odbyć połączenie.

Ocena z dnia: 23.04.2019
GETIN BANK Infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem