Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kinga_34

Dotycząca firmy: Avus Polska

Treść opinii: Niezmiernie ciężko jest dodzwonić się na infolinię tej firmy, jeżeli klient ma odrobinę szczęścia usłyszy komunikat mniej więcej takiej treści: "dodzwoniłeś się do firmy Avus Polska, prosimy czekać na połączenie z konsultantem". Klient może tak czekać i czekać na to połączenie - osobiście czekałam 30 minut i w końcu się rozłączyłam, bo ile można czekać? Kolejne próby rozmowy telefonicznej kończyły się informacją: "brak odpowiedzi". Po kilku godzinach prób udało mi się porozmawiać z konsultantką, o ile można to nazwać rozmową. Zdążyłam jedynie powiedzieć w jakiej sprawie dzwonię, konsultantka cicho i dość niewyraźnie powiedziała, że wszystkie dokument mam wysłać do firmy Avus i się rozłączyła. Ocena jest taka a nie inna, ponieważ tak ignoranckiego zachowania nie należy tolerować. Osoba, która dzwoni na infolinię powinna otrzymać zadowalające ją informacje a nie być zbyta. Na tak niską ocenę wpłynął także czas, jaki trzeba poświęcić na telefony. Zrozumiałym jest fakt, że może infolinia jest zajęta, ale jeżeli nikt nie odbiera przez kilka godzin to już przesada!