Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: "MIMAR" ELEKTROMECHANIKA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH"

Treść opinii: Dwa tygodnie temu poprosiłam męża ażeby zawiózł mikrofalówkę do serwisu, żeby wymienić żarówkę. W serwisie powiedziano nam, że nie posiadają żarówki do takiego sprzętu i że będą musieli zamówić. Nikt z pracowników nie potrafił powiedzieć ile potrwa oczekiwanie na tę żarówkę. Mówiono, że około dwóch trzech dni. W efekcie na wymianę czekaliśmy okrągły tydzień. Nie informowano nas czy żarówkę wymieniono czy nie, lub kiedy to nastąpi. Mąż chodził do serwisu codziennie żeby usłyszeć: "Przykro mi, jeszcze nie jest gotowe". Dziwne że w dzisiejszych czasach wymiana żarówki zajmuje tydzień czasu. Przecież to tylko żarówka. Pracownik za każdym razem sprawiał wrażenie znudzonego i niezbyt zainteresowanego klientem. Prowadził długie rozmowy przez telefon, a biedny klient musiał czekać końca, jeśli chciał być obsłużony. Nie polecam tego serwisu. Są jeszcze inne serwisy w Sanoku, ale do tego akurat na pewno się już nie udam. Kto wie ile będzie czekać przy jakiejś innej naprawie.