Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: Nplay

Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy firmy Nplay z Lublina. Firma ta zajmuje się dostarczaniem i świadczeniem usług telekomunikacyjnych (telefonia stacjonarna, internet, telewizja). Obserwacja dotyczy konkretnie biura obsługi klienta firmy Nplay. Mieści się ono w Lublinie przy ulicy Nałęczowskiej 51 A. Budynek w którym się ono mieści jest dobrze oznakowany, podobnie z resztą dobrze oznakowane jest wejście do biura. Biuro obsługi klienta ma przyjemny nowoczesny wystrój. Zaraz po wejściu do środka zostałem zaproszony przez jednego z pracowników do stanowiska obsługi. Pracownik był miły i uprzejmy, posiadał imienny identyfikator (pozostali pracownicy również takie mieli). Pracownik wyjaśnił mi wszystkie moje wątpliwości dotyczące podpisywanej umowy, choć nie wszystko wiedział sam, o pewne rzeczy dopytywał koleżankę z sąsiedniego stanowiska obsługi lub chodził z zapytaniami do kierownika. Miałem wrażenie, że się jeszcze uczy tej pracy, gdyż prowadził on obsługę nieco wolniej niż pracownice na sąsiednich stanowiskach. Jednak był rzeczowy i wszystko mi wyjaśnił, odpowiedział na wszystkie moje pytania oraz przekazał mi jeszcze wiele innych ciekawych informacji na temat wybranej przeze mnie oferty. Polecam tą firmę, ma kompetentnych, uprzejmych, rzeczowych i pomocnych pracowników i w mojej ocenie ma lepszą ofertę niż np UPC.