Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jasna

Dotycząca firmy: Echostar

Treść opinii: Jakość usługi pozostawia wiele do życzenia (transfer w każdy weekend oraz wieczorem w dni powszednie zawsze poniżej minimalnych limitów określonych w umowie), ale jakość obsługi proszę ocenić na podstawie mojego przypadku. Telefon w piątek wieczorem - nie ma Internetu. Odpowiedź: "Proszę zresetować router". Zrobiłam to 2 razy, nie pomogło. "Proszę wyłączyć ruter i odczekać min. godzinę". "Ok, ale za godzinę infolinia będzie nieczynna". "Obiecuję, że jutro ktoś się do Pani odezwie". Sobota - Internetu nadal nie ma, na infolinii nikt nie odbiera. Poniedziałek - nadal bez Internetu. Odbieram w pracy maila z soboty z EchoStaru "Proszę napisać na czym dokładnie polega problem?". Nie działał router, za "wynajem" którego płacę osobną kwotę. Został wymieniony (na inny również używany i zdezelowany). Za tydzień bez Internetu z resztą też musiałam zapłacić...