Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marta_2626

Dotycząca firmy: AS

Treść opinii: Jedynym i największym problemem jest czas oczekiwania na połączenie, sama rozmowa z pracownikiem BOK to dosłownie ok 2-3 min a czas trwania połączenia ok 10, bardzo zniechęca do korzystania z takiej formy komunikowania się z firmą. Plusem z tej rozmowy był taki że Pani przeprosiła za winę pracownika z którym wcześniej rozmawiałam odnośnie przedłożenia umowy na internet. Chodziło o to, że przy zawieraniu takiejże umowy przez telefon zostałam poinformowana o 3 miesiącach promocji- za 1 zł za ochronę antywirusową, po upływie wyznaczonego terminu zaznaczyłam że nie jest zainteresowana taką ochroną ponieważ łączyło się to z dodatkowymi kosztami czego chciałam uniknąć. Okazało się że po upływie 3 miesięcy od zawarcia umowy gdzie pakiet promocyjny minął doliczono mi 15 zł za antywirus do kolejnego okresu rozliczeniowego. co bardzo mnie zdenerwowało. Po dodzwonieniu się na infolinię pani poinformowała mnie że automatycznie zaznacza brak zgody na taki dodatkowy pakiet i że kwotę która musiałam dopłacić do rachunku zostanie skorygowana i będę mogła pomniejszyć ją przy kolejnej opłacie za internet.