Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_KqEG

Dotycząca firmy: eventim.pl

Treść opinii: Kupiłam bilety na koncert Rammstein w przyszłym roku, online. Najpierw "walka" ze stroną, co chwilę się zawiesza, wyrzucało mi bilety z koszyka, ale po 40 min się udało. Ok, wszyscy na raz kupowali, mogło się zdarzyć, ale niestety nie było możliwości wyboru miejsca - były przydzielane losowo. Po 2-3 godzinach dowiedziałam się, że jest to problem tylko na stronie, bo w sklepach stacjonarnych można wybierać miejsca. Czyli zapłaciłam tyle samo (a nawet trochę więcej bo + kurier) a mam najgorsze miejsca. Następnie 3 tygodnie bilety są przygotowywane do wysyłki, jak udało mi się dodzwonić na infolinie to dowiedziałam się, że muszę poczekać następnych kilka tygodni! Nie było takiej informacji podczas zakupu biletu online. Jeśli bardzo chcecie od nich bilety - idźcie do sklepu. Płacisz i od razu masz bilet w ręce, kupując online nic nie jest pewne, ani czy pieniądze w odpowiednim czasie zaksięgują, kiedy dostaniesz bilety.