Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_RZEY

Dotycząca firmy: Furgonetka.pl

Treść opinii: złożyłem zamówienie na przesyłkę z datą odbioru 4 grudnia po dokonaniu opłaty otrzymałem informację że przesyłka zostanie odebrana 3 grudnia myslałem że może zle wpisałem datę odbioru przez kuriera więc anulowałem i ponowiłem zamówienie sprawdając date odbioru czy jest na 4 grudnia ponowiłem opłatę i znowu w wiadomości zwrotnej widnieje data 3 grudnia. Firma ma zakładkę kontakt gdzie nie ma ani numeru telefonu czy adresu email.Oczywiście oni nie pracują w dni wolne tylko automat realizuje zamówiienia. dzisiaj 3 grudnia status anulowanego zamówienia zmienił na anulowane z informacją że kara za anulowanie wynosi 10 zł. To jakaś farsa system furgonetki wprowadza w błąd za który płaci klient. dzisiaj przyjechał kurier z dwoma zleceniami po odbiór 2 paczek ? Jakimś cudem udało się znalezc nr tel do nich. Przedstawiłem problem a Pani na końcu kilkakrotnie ponawiała propozycję złożenia oficjalnej reklamacji. Kurde nie będę sobie psuł nerwów dla 10 zł. na innych forach jest coraz więcej skarg na tego pośrednika. Oczywiście w tej sytuacji zdecydowanie nie polecam tej firmy. Korzystajcie z usług bezposrednio z firmy kurierskiej.