Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_epCv

Dotycząca firmy: Grand Kebab

Treść opinii: niestety ale po długim czasie spędzonym w WC po jakieś godzinie od zjedzenia Kebaba nie mogę wystawić pozytywnej opinii... zamówiłem zestaw z Wołowiną i czekając przyglądałem się kuchni i już wtedy nabrałem podejrzeń... mięso podczas ważenia było mieszane (świeżo upieczone z wyjmowanym z metalowego pojemnika na blacie...) no ale doczekałem się swojego dania i podczas jedzenia kapusta pekińska już przywiędnięta w smaku jakby zawilżała więc zostawiłem ją... mięso dość mocno przyprawione teraz mogę stwierdzić że chyba tylko dlatego aby nie było czuć że jest nie świeże... po jakiś 50-70 min od zjedzenia (będąc już w domu) zaczęły się rewolucje w moim brzuchu i spędziłem 30min w WC cały wieczór mnie męczyło i jeszcze rano czułem tego kebaba na żołądku... sytuacja miała miejsce 8.12.2018r w sobotę ok godz. 19, więc sanepid kontroli raczej wtedy im nie zrobi, a szkoda... dodatkowo do zestawu cole dostałem jak się upomniałem z paragonem bo sami nie dali... narzeczona jadła kubek z kebabem i rewolucji nie miała ale też rano narzekała że jeszcze czuje kebaba na żołądku... często chodzę na kebaby ale w inne miejsca i nam nie szkodzą ale to co teraz było to jakaś masakra, kubek był cały tłusty od tłuszczu z frytek, że prawie z rąk mi się wyślizgnął w drodze do stolika.. nie wiem jak tak można uświnić 4 ściany kubka!!!??? sobota sobotą ale ludzie płacą tyle samo, jak standardu nie potraficie utrzymać to może wtedy ceny obniżcie też o połowie tak jak jakość jedzenia i obsługi. Aha jeszcze czekając na swoje zamówienie słyszałem jak brakło sałaty lodowej i mięsa z kurczaka, masa ludzi odchodziła bez zamówienia bo mięsa z kurczaka nie było... żenada kto tym zarządza? wyobrażacie sobie jakby w pizzerii nie można było zamówić pizzy bo ciasta brakło?