Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_iVpQ

Dotycząca firmy: naukowa.pl

Treść opinii: Zamówiłam dwa opakowania klocków 11.12 Wtedy klocki były dostępne na stronie internetowej, wpłaciłam pieniążki, dostałam potwierdzenie zamówienia i wpłynięcia pieniędzy. 17. 12 napisałam mejla do księgarni bo chciałam się upewnić czy napewo paczka dojdzie do mnie przed świętami to dostałam mejla zwrotnego na następny dzień że anulowane zostało moje zamówienie. Nie mogłam się doczekać na żadną odpowiedź więc zadzwoniłam do ksiagarni, odebrała Bardzo niemiła kobieta, pytam się jej o zamówienie a Pani próbuje mi wmówić że dostałam mejla z informacją że zamówienie zostało anulowane z powodu braku produktów, powiedziałam jej ze nie dostałam takiego mejla, i jakąkolwiek informację dostałam po tym jak się zapytałam czy paczka dojdzie w odpowiednim czasie, produkt był dostępny jak zamawiałam i jak wplacalam pieniądze a Pani powiedziała że się sprzedało w międzyczasie i dostanę zwrot pieniędzy na konto.