Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ryBm

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Dla mnie porażka w kontakcie z klientem. Jestem klientem od 2 miesięcy, a tu brak hasła do showmaxu który był wliczony w ofertę (brak hasła do logowania), później naliczone opłaty za korzystanie z showmax.Następnie korygowanie wysokości niewłaściwie naliczonego przez Vectrę, co skutkowało niezrozumiałą omyłkową nadpłatą na moim rachunku. Tam chyba pracują ludzie z tzw. przypadku.Odpowiadają połowicznie licząc, że klient nie będzie dochodzic swoich praw ! Ważne zeby podpisać umowę a póżniej ... i tu cię mamy. Nie dajcie się nabrać dostawcom internetu którzy dostarczają sygnał "po kablu koncentrycznym". Dlatego też nie będziecie mieć właściwej prędkości. Spełniają minimum z minimum, która jest zawartą w umowie ...... i tak się ślizgają na granicy warunków zapisanych w umowie. Jak już zaczniecie coś reklamować, to będziecie mieć odpowiedzi tak jak dzisiaj od wiodącej partii politycznej. Udzielamy odpowiedzi nie na temat albo częsciowo, ale przecież odpowiadamy