Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_9Ls8

Dotycząca firmy: Zadowolenie.pl

Treść opinii: Sklepu nie polecam, ponieważ łamane są w nim podstawowe prawa konsumenta. 16 stycznia zamówiłem w tym sklepie 2 monitory za ponad 3500zł. Przesyłkę otrzymałem, chociaż zabezpieczenie wołało o pomstę do nieba. Opakowanie było owinięte cienką warstwą folii bez żadnej dodatkowej tektury i ochrony, a wyraźnie o to prosiłem w zamówieniu, bo wiem, co kurierzy robią z paczkami. Mniejsza z tym. Monitory okazały się na szczęście nieuszkodzone. Po kilku dniach postanowiłem skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu i odesłać jeden z monitorów, a drugi zachować. W sklepach takich, jak Morele, czy Komputronik odbywa się to praktycznie automatycznie i na to samo liczyłem tutaj. Niestety musiałem wypełniać jakieś formularze, wysyłać skany przez internet i dopiero wtedy otrzymałem numer RMA oraz adres do wysyłki. Trudno, to nie jest wielki problem. Wypełniłem formularze, okleiłem paczkę w wymagany sposób i wysłałem ją kurierem z ubezpieczeniem na własny koszt. Napisałem od razu do sklepu, podając numer przesyłki i informując, że mają się spodziewać paczki. Dostałem wiadomość, że będą mnie informować. Czekałem więc cierpliwie, ale od tamtej pory nie nastąpił żaden kontakt. Wczoraj upłynął ustawowy termin 14 dni na zwrot wpłaty od momentu odstąpienia od umowy. Napisałem więc do sklepu, że ich czas minął i w tym momencie łamią już prawo, przetrzymując moje pieniądze. Dostałem wówczas odpowiedź, że nie otrzymali mojej paczki. To kłamstwo, bo mam dowody od firmy kurierskiej, że paczka ponad tydzień temu została doręczona pod adres i odebrana. Sklep ma więc bałagan i nie ogarnia przesyłek zwrotnych. Aktualnie sklep po prostu łamie prawo i bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze. Kontakt woła o pomstę do nieba. Dostaję maksymalnie jeden mail dziennie, więc jeśli coś odpowiem, to kolejna odpowiedź przyjdzie zapewne jutro. Wczoraj rano dostałem odpowiedź, na którą odpisałem i do dziś nie mam kolejnej. To jest skandal. Na ten moment uważam ten sklep za oszukujący klientów i bezprawnie przetrzymujący ich pieniądze. Będę składał przeciwko nim pozew do sądu. Na tą chwilę poinformowałem UOKiK i Urząd Skarbowy oraz rozpocząłem procedurę Visa chargeback w celu odzyskania pieniędzy. Z dodatkowych szczegółów - nazwa sklepu to przykrywka. Nie istnieje firma Zadowolenie.pl, a towary wysyłane są i księgowane przez sklep Alsen.pl Zwrotów natomiast dokonuje się na jeszcze inną firmę, Centrum AB. Co jednak najważniejsze - TEN SKLEP NIE ODDAJE PIENIĘDZY W USTAWOWYM TERMINIE ZA ZWROT 14-DNIOWY. Na ten moment nie odzyskałem moich pieniędzy wcale, termin na zwrot jest przekroczony, a od ponad tygodnia sklep ma mój towar u siebie.