Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Ye39

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Weszłam do banku w celu celu dokonania zapłaty za usługę, firma do której miałam płacić ma konto w innym banku. W celu dokonania wpłaty poproszono mnie o zgodę na ksero dowodu osobistego. Odmówiłam. W odpowiedzi usłyszałam, że bank odmawia wykonania usługi - zaprotestowałam, poprosiłam o podanie podstawy prawnej, dostała par.20 regulaminu - dotyczy posiadacza rachunku, ja nie mam rachunku w tym banku. Pracownik twierdził że jest to niezbędne w celu weryfikacji moich danych - ale takiej weryfikacji można dokonać mając dokument "do wglądu", nie widzę żadnego uzasadnienia dla ksera mojego dokumentu. Nie dość że opłata za usługę wynosi 30 zł to jeszcze moje dane chcą kserować. Pracownik oraz osoba pełniąca obowiązki kierownika nie byli w stanie podać żadnej podstawy dla takich działań i powoływano się na wew. regulacje, których ja nie mogę zobaczyć.