Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_aQOg

Dotycząca firmy: AAA Auto

Treść opinii: AAA Auto Katowice. Odradzam jakiekolwiek kontakty. Sprawa dotyczy sprzedaży samochodu w stanie idealnym, z małym przebiegiem i bogatym wyposażeniem. Pierwszy kontakt telefoniczny z Panią manager wskazywał na wysoką jakoś usług, pełen profesjonalizm, jak również rzetelną wycenę samochodu. Po dogłębnym zapoznaniu się z danymi technicznymi i stanem pojazdu zagwarantowano nam, że podczas sprzedaży otrzymamy umówioną kwotę. Ponadto, aby być pewnym ustalonej kwoty rozmawiałam z Panią manager, upewniając się czy przedstawiliśmy wszystkie wymagane dokumenty oraz dane, które ewentualnie mogłyby wpłynąć na ostateczną wycenę auta. Po raz kolejny wcześniej ustalona kwota została mi przez Panią manager zagwarantowana. Dodam, iż wszystkie rozmowy telefonicznie były nagrywane! Niestety, w dniu sprzedaży samochodu okazało się, że nikt z obecnych przedstawicieli komisu nie jest w posiadaniu informacji ustalonych telefonicznie, a w szczególności ceny za samochód. Pani manager nie pojawiła się na spotkaniu, choć zapewniała, że będzie, a wytłumaczeniem było to, że jej biuro znajduje się w innym budynku. Poprosiliśmy także o odsłuchanie wszystkich rozmów telefonicznych, ale niestety okazało się to niemożliwe, a przyczyn tego faktu nie podano. Dodam, że samochód na miejscu był sprawdzony przez mechanika, odbyła się jazda kontrolna i nie było żadnych zastrzeżeń co do jego stanu technicznego. W tym momencie jedynym argumentem ze strony komisu za obniżeniem ceny za auto było tłumaczenie, że „kupiec”, który był zainteresowany naszym samochodem był bardzo niecierpliwy i kupił inne auto. Jednym słowem, od momentu kiedy przyjechaliśmy sprzedać samochód słyszeliśmy same kłamstwa! Zero profesjonalizmu, zero kompetencji, zero szacunku, zero uczciwości zawodowej! Po długich rozmowach, tłumaczeniach i negocjacjach ostatecznie straciliśmy 3 tysiące złotych! Działania komisu zostaną przedstawione rzecznikowi praw konsumentów.