Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_PjUP

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Odwiedziłem sklep po długiej przerwie i po szybkich zakupach ( 15 min. ) wychodzę i okazuje się , że muszę zapłacić karę w wysokości 50 zł za brak biletu parkingowego. Parkując ostatnie co mogłoby mi przyjść do głowy to to, że trzeba pobrać bilet parkingowy ( do tej pory będąc w różnych innych sklepach czy galeriach z takim rozwiązaniem się nie spotkałem ). Ok mój błąd, ale może na początek jakieś przypomnienie np. po 15 min a tutaj nie , od razu w łeb i po temacie ( firma z Warszawy, dużo to tłumaczy ). Dzisiaj zrobiłem przelew i moja przygoda z tym sklepem jak się zaczęła tak szybko się skończyła. Każdemu komu się da będę odradzał zakupy w tym sklepie ( chociaż sam sklep OK ).