Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_jRAe

Dotycząca firmy: FedEx

Treść opinii: Jakość usług FATALNA. Kurierzy kłamią, że adres dostawy jest niepoprawny lub, że nie zastali nikogo pod wskazanym adresem. Oczywiście dowiaduję się o tym przez infolinię, bo nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Ze zmianą adresu doręczenia też są niezłe jazdy: w innych firmach wystarczy proste kliknięcie w link. W Fedex, trzeba się najpierw skontaktować z nadawcą przesyłki, który musi wysłać maila do Fedex z nowym adresem. Maila oczywiście nikt nie odczytał, no bo po co? :) 4.03 została podjęta trzecia próba doręczenia. Żona,czekająca na przesyłkę zauważyła nawet samochód Fedex pod blokiem. Ale ten przejechał sobie nawet bez zatrzymania. Natomiast po chwili status przesyłki został zmieniony na "nieudana próba doręczenia" ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.