Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_mkKh

Dotycząca firmy: Bricomarche

Treść opinii: W dniu 03.04 w sklepie Brico - Marche w Pile kupowaliśmy z zona firany po przyjściu do domu w świetle dziennym mieszkania stwierdziliśmy że firany te nie nadają się do zawieszenia ponieważ są krótki i w dniu 04.04 chcieliśmy oddać je do sklepi i otrzymać zwrot pieniędzy - ale pani która obsługiwała kasę oznajmiła że nie jest to możliwe zwrot pieniędzy można tylko otrzymać bon na kupno innego towaru na co JA nie wyrażam zgody i chcę zwrotu wpłaconych pieniędzy. Ja nie zgadzam się na takie traktowanie MNIE przez młode dziewczyny na kasie które to twierdziły że taki jest regulamin!! taki regulamin utworzony tylko dla korzyści firmy nie jest regulaminem dla klienta tylko chęcią korzyści za wszelką cenę . A klienta traktuje się jak przysłowiowy śmieć - Mnie nikt nie daje darmo pieniędzy NIGDY WIĘCEJ NIE BĘDĘ KUPOWAŁ W TYM SKLEPIE !!! Dlatego zwrócę się pismem o zadość uczynienie i zwrot kosztów w kwocie 600 zł .i zmianę niekorzystnego dla klienta regulaminu W przeciwnym wypadku pismo wystosuje do rzecznika praw oraz skieruje sprawę do Sądu