Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_4iUi

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: To, co napiszę nie dotyczy salonu wskazanego w adresie, lecz wszystkich adresów. Jestem osobą niepełnosprawną, mam kłopot z poruszaniem się. Musiałam odwiedzić punkt obsługi klienta. Z przykrością zauważyłam, że nie mogę wygodnie usiąść. Na moje pytanie, czy jest możliwość, żebym usiadła na innym krześle, bardzo miła pani wyjaśniła, że nie i że może mi obniżyć hokera. Zrobiła to maksymalnie jak się dało, jednak dla mnie i tak było to za wysoko. Jestem osobą w średnim wieku, mój problem wynika z niepełnosprawności, jednak myślę, że trudność z zajęciem siedzącego miejsca mają też osoby starsze lub bardzo niskie. To sprawia, że sytuacja jest upokarzająca. Wydaje mi się, że byłoby zasadne, by pomyślano także o wygodzie obsługi klientów mojego pokroju. Nadmieniam, że zamierzam przyjrzeć się temu problemowi w innych sieciach i ewentualnie zgłosić to do odpowiednich instytucji. Z poważaniem Joanna