Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_nxu2

Dotycząca firmy: Vision Express

Treść opinii: Badanie wzroku w gabinecie optometrysty w Salonie w Skarżysku Kamienna wykonałam 11.08.2018. Przy odbiorze okularów czułam dyskomfort, ale Panie mnie uspokoiły, że to nowe szkła i codziennie będzie lepiej bo wzrok się przyzwyczai.W trakcie noszenia okularów czułam dyskomfort, dodatkowo środek optyczny soczewki obniżony za bardzo przez co musiałam odchylać głowę do tyłu żeby "poprawić" widzenie. Powtórne badanie po 2tyg w Salonie-zalecono mi przyzwyczajanie się do dobranej korekcji. Pomimo mijających tygodni widzenie podczas noszenia okularów nie poprawiło się. Po 5miesiącach udałam się do innego gabinetu optometrysty. Stwierdzono, że potrzebne mi są inne moce szkieł i cylindry. Złożyłam reklamację w Salonie Vision Express. Podczas składania reklamacji uczestniczyły aż 3!!!! pracownice Salonu. Bardzo niechętnie nastawione do mojej osoby i przyjęcia mojej reklamacji. Upierały się, że po prostu nie przyzwyczaiłam się jeszcze do nowych "szkieł". Po zapytaniu kto w takim razie rozpatruje reklamacje, skoro jest jakiś "problem" z przyjęciem mojej reklamacji, dostałam odpowiedź, że "Warszawa". Po złożeniu reklamacji 6.03.2019 odpowiedź dostałam 15.03.2019. (reklamacja została oddalona). Na moje pytanie dlaczego decyzja w sprawie reklamacji jest podbita pieczątka i podpisem pracownika VE w Skarżysku Kamienna Pani mi odpowiedziała, że one decyzje drukują z systemu, a tylko mają się podbić i podpisać (napisałam "wyżej" w tej sprawie dostałam odpowiedź, że decyzja na reklamacje I instancji jest wydana przez uprawnionego pracownika w danym Salonie)- dlaczego więc pracownik kłamie?? i nie umie się przyznać, że reklamacja była rozpatrywana "na miejscu" przez jedną z osób tam pracujących?czy to wstyd? Bo raczej jak widać nie tajemnica..... Reklamacja została oddalona a uzasadnienie "(....) odnosząc się również do badania weryfikacyjnego przeprowadzonego w salonie w Skarżysku Kamienna, nie został zmieniona w Pani przypadku korekcja, a czas adaptacji do soczewki asferycznej dodatkowo korygującej astygmatyzm jest wydłużony i indywidualny dla każdego jej użytlowanika". Serio? Prawie pół roku od momentu odebrania i noszenia okularów i oni mi mówią, że czas adaptacji jest indywidualny?!?!? Żałosne i śmieszne zarazem.... Patrząc na to, że to nie wada rzędu -0,5 a prawie -6!!!!! Od decyzji przysługiwało mi prawo do odwołania. Skorzystałam z tej możliwości. Panie z salonu "obraziły się na mnie". Nie zadzwoniły do mnie z informacją, że decyzja II instancji w sprawie reklamacji jest do odbioru, a później też nie zadzwoniły ani nie przysłaly smsa,że nowe okulary są do odbioru (decyzja II instancji była pozytywnie rozpatrzona)- zwracam na to uwagę, ponieważ do tej pory pracownicy Salonów VE (korzystałam z salonów w różnych miastach w zalezności gdzie mieszkałam w danym momencie)dzwonili przypominając o badaniu czy o gotowych okularach do odbioru. Byłam wieloletnią klientką VE. Po całej sytuacji w salonie w Skarżysku Kamienna rezygnuje z usług oferowanych przez tą sieć. Przez takich pracowników jak zatrudnieni w Salonie w Skarżysku Kamienna czlowiek się zraża i nie ma ochoty być zbywany albo co gorsza traktowany jak wrzód na d...... Ponieważ za wyrób medyczny jakim są okulary płaci się spore pieniądze. Na koniec chciałam dodać, że na podstawie decyzji II instancji wyrobiono mi nowe szkła, ale już na podstawie recepty wystawionej przez "zewnętrzny gabinet optometrysty". Od razu po założeniu "nowych szkieł" widzę super. Szkoda tylko, że straciłam tyle miesięcy i nerwów,dodatkowych pieniędzy wydanych na badanie w innym gabinecie optometrysty, abym w końcu miała zrobione odpowiednie okulary korekcyjne.