Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_aKgz

Dotycząca firmy: Selgros

Treść opinii: W piątek kupiłem opaskę mierzącą tętno za około 42 zł. Przez weekend próbowałem ją uruchomić lecz nie udało mi się to. W instrukcji było napisane, żeby naładować ją a potem w celu uruchomienia przytrzymać palec na przycisku przez kilka sekund. Opaska ma jeden "przycisk" dotykowy. Po tym weekendzie we wtorek (w poniedziałek nie miałem czasu) chciałem zwrócić opaskę i odebrać gotówkę. Dowiedziałem się, że ślady wskazują iż była używana więc muszą oddać do producenta celem wydania opinii. Po jakimś czasie dostałem sms-a, że mogę odebrać opaskę bo jest sprawna. Na moją odpowiedź, że nie chcę opaski, która w momencie zakupu nie działa dostałem informację, że opaska była zablokowana wskutek niewłaściwego użytkowania. Więc pytam jak można niewłaściwie użytkować opaskę posiadającą jeden przełącznik dotykowy? Dlaczego firma tak duża (wydawało by się) jak Selgros nie zwróci 42 zł za sprzęt, z którego klient nie jest zadowolony? Przecież jeżeli sprzęt jest sprawny to go sprzedadzą a jeżeli nie to oddadzą producentowi. Idę do innych sklepów i zwracają pieniądze bez pytania o powód zwrotu a w Slegrosie niespodzianka. Odradzam tam zakupy jakichkolwiek sprzętów elektrycznych i elektronicznych! Ja tam już zakupów robił nie będę!