Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_V56E

Dotycząca firmy: LazienkaPlus.pl

Treść opinii: Skandaliczna obsługa! Zamówienie miało być wysłane, kiedy zostanie w całości skompletowane. Dzwonię w dniu, kiedy miała nastąpić wysyłka i tu pojawia się pierwsze kłamstwo - Pani, która ze mną rozmawiała powiedziała, że towar "już się księguję" itp., a okazało się, że ma przyjść za półtora miesiąca... Napisałam adnotacje dotyczące lokalizacji domu, zostały one zignorowane. Kurier chciał pozostawić towar na środku drogi, krzyczał prze godzinę, nie odpowiadał na rady dotyczące dostawy. Na koniec otrzymałam towar z wadą fabryczną, a dystrybutor twierdzi, że sama mam załatwiać wymianę. Oni przyjęli zamówienie, płatność i wysłali, ale ja sama mam rozmawiać z producentem o wymianie. O zwrocie kosztów dostawy ze względu na warunki dostawy też sama mam rozmawiać, a mam tylko nazwę dostawcy. Skandaliczne i impertynenckie podejście od klienta.