Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_O6Ru

Dotycząca firmy: X-press Couriers

Treść opinii: Tragedia... Przesyłka z UK zamówiona prawie 2 miesiące temu...Zamówienie zostało przesłane przez firmę Skynet a następnie przekazane x-press couriers. Śledzenie przesyłki wskazywało, iż moje zamówienie od 3.04 było w Polsce, ale nie zostało doręczona pod wskazany adres. Po wymianie korespondencji ze sklepem kontaktowałam się telefonicznie z przedstawicielem pracownik nie był mi w stanie wyjaśnić zaistniałej sytuacji, poza wskazaniem faktu, iż paczka została przekazana podwykonawcy. 17.04. br otrzymałam e-mail z informacją, iż przesyłka została rzekomo doręczona (co miało zostać potwierdzone podpisem). Sytuacja jest o tyle absurdalna, że nie otrzymałam żadnej przesyłki, chociaż o wspomnianej godzinie byłam w domu. Na wszelki wypadek sprawdziłam, czy paczka nie została zostawiona u sąsiadów. Począwszy od 16.04 niemal codziennie próbuję skontaktować się z biurem w Warszawie oraz w Katowicach, została zgłoszona interwencja, rzekomo przeszukano magazyny.Otrzymuję sprzeczne informacje, następuje wzajemne przerzucanie się odpowiedzialnością między oddziałami w Warszawie i Katowicach. Pracownicy obiecują kontakt telefoniczny, po czym nie oddzwaniają. Wysłałam dwa zażalenie na które w dalszym ciągu nie otrzymałam odpowiedzi. Prawie miesiąc temu napisałam oficjalną reklamację, na którą również nie otrzymałam odpowiedzi... Reasumując...przesyłki nie dostałam, zwrotu pieniędzy też...firma liczy chyba na to,że się znudzę i odpuszczę...Czekam jeszcze kilka dni na odp. reklamacji (maja czas 30 dni), po czym zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Żenada!!!