Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_cxio

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Nie polecam! Chyba, że dla osób z mocnymi nerwami ;) Sklep Internetowy H&M nie wywiązuje się z regulaminowego terminu realizacji zamówień, nie informują o opóźnieniach. Sytuacja wygląda tak, że opłaceniu zamówienia jego status jest 'do realizacji' ...., i to może trwać niewiadomo ile. Na zapytanie odnośnie przesyłki, której termin realizacji już minął - biuro obsługi klienta wstawia regułkę z regulaminu, że w momencie wysyłki powiadomią mailowo. (wiadomość jest przecież automatyczna!) A przecież zadawane pytanie do biura obsługi jest inne....:) Kiedy? Niestety nie można uzyskać na to pytanie odpowiedzi, więc jesli ktoś zamawia konretną rzecz z nadzieją, że trafi na czas, lub też z nadzieją, że może otrzyma przybliżony czas realizacji zamówienia - to powodzenia ;) Bez szans! Bardzo mi przykro, że H&M właśnie w ten sposób traktuje swoich klientów, ale cóż , do klienta należy decyzja gdzie w przyszłości zrealizauje kolejne swoje zakupy... PS. z niecierpliwością czekam na swoją paczkę;) może letnie rzeczy dotrą na zimę;)