Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_LZT6

Dotycząca firmy: Fielmann

Treść opinii: Szanowni Państwo, Jestem po wizycie w Państwa salonie w Galerii Krakowskiej i jestem zawieszona obsługa. Pamietam czasy, kiedy przychodziłam do salonu i obsluga była kompletna i fachowa: począwszy od Dzień dobry, poprzez pytanie: W czym pomoc, skończywszy na dorawdztwie w wyborze modelu, filtra, rozstawu soczewek. Dzisiejszy wizyta wygladała tak, ze przez 10 minut zupełnie nikt z obsługi nie podszedł do nas (5 osób stało za ladą i się przyglądało) gdy juz przypadkiem pojawiła sie Pani, to dopiero po głośniej prośbie otworzyła gablotę; na zadawane pytania odpowiadała na zasadzie: trzeba samemu dopasować, samemu sprawdzić - żadnej rady, żadnej pomocy. Miło by było gdyby wrócił dawny standard obsługi. Pozdrawiam, Agnieszka.