Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_JGpG

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Firma EURO RTV AGD świadomie wprowadza w błąd klientów, co do dostawy i dostępności towaru. Nie radzą sobie z dostawami i obsługą zamówień. Zakupiona została lodówka, w sklepie stacjonarnym w piątek - zaznaczono przy zakupie że towar ma być koniecznie dostarczony w sobotę. BYŁO TO DLA MNIE ISTOTNE - zwłaszcza , że chodziło o lodówkę. Był to warunek pod jakim zdecydowałem się na zakup w EURO RTV.... Kierownik sklepu w Zielonej Górze osobiście gwarantowała terminowa dostawę - dodatkowo dostawa na SOBOTĘ została OPŁACONA. Towar nie dotarł w sobotę i po wizycie w sklepie okazało się, że był wpisany inny termin z dostawą na poniedziałek w godzinach 9-11. Termin ten wpisano błędnie- i wszystko wskazuje na to, że świadomie - PRZECIEŻ JAK KLIENT CHCE TO POCZEKA. Po zgłoszeniu pomyłki, kierownik sklepu poinformowała, że może oddać pieniądze – z tego co wiem zwrot trwa do 14 dni. Kolejny termin dostawy został już przez nas zmieniony na godziny 15-17 w poniedziałek i zagwarantowano nam, że towar przyjdzie - niestety TOWAR NIE DOTARŁ. O godzinie 18 po kilku interwencjach (najbardziej pomocna okazała się Pani Monika z DZIAŁU REKLAMACJI) zadzwonił kierowca , z informacją, że w ciągu 1,5 h dostarczy lodówkę. LODÓWKA DOTARŁA o godzinie 20:30. A więc zamówienie lodówki, w sklepie EURO RTV AGD oprócz dodatkowych kosztów za dostawę w sobotę, która nie została zrealizowana, kosztowało mnie dwa zmarnowane dni w oczekiwaniu na dostawę, kolejną wizytę w sklepie, i kilkanaście wykonanych telefonów – z czego tylko jeden wniósł coś do sprawy. Po komentarzach innych kupujących widać, że nie jest to jednostkowe działanie tej firmy i w przypadku gdy nie mogą zrealizować zamówień i tak je "BIORĄ' przecież klient jak nie dostanie w terminie to POCZEKA. Należy też zapomnieć o jakimkolwiek przepraszam, a ich metoda to totalny brak informacji do tego stopnia, że poczujecie się OSZUKANI. NIESTETY BYŁY TO OSTATNIE ZAKUPY SPRZĘTU w TEJ FIRMIE, która kiedyś miała lepsze standardy - w tej chwili jest to jakieś nieporozumienie - KOSZTEM KLIENTA.