Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_nyug

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Aktualnie zmagam się z generalnym remontem mieszkania. Bywam średnio co drugi dzień w tym markecie i za każdym razem kiedy potrzebuje konsultacji na DZIALE BUDOWLANYM spotykam się z kompetentną i zaangażowaną obsługą.Mimo iż pracownicy sami nie oferują pomocy klientom to po zapytaniu akurat na dziale budowlanym Panowie zawsze starają się pokazać produkty, dać wybór, podpowiedzieć dopytać.Cenię to bardzo, ale niestety obsługa przy kasach już pozostawia wiele do życzenia. Największym mankamentem jest taśmowa obsługa" z łaski", która pojawia się każdorazowo- akurat kobiety zawsze siedzą na kasach, ale nie wiem czy to ten element jest przyczyną. Co więcej obsługa ta nie jest w żadnym stopniu zbliżona do obsługi w innych marketach gdzie chociaż pojawia się "dzień dobry" i " do widzenia". a w tym markecie nawet tego nie ma. Szkoda bo miałby to z pewnością spory wpływ myślę, że większości klientów na satysfakcje z zakupów w tym sklepie.