Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_V44k

Dotycząca firmy: LUX MED

Treść opinii: Witam wszystkich w Warszawie proszę nie wykupujcie abonamentów pierszeństwo mają klienci (bo tak teraz się traktuje pacjentów w tym przybytku), którzy nie posiadają pakietu. Jestem w Luxmedzie 4 lata. W 2018 jeszcze było prawie ok Od 2019 TRAGEDIA. Zapisać się online to tylko marzenie chociaż zachęcją na infolinii. Sprawdzaj dostępność lekarzy co kilkanaście minut tak brzmi info jeżeli nie jest dostępny w chwili kiedy się loguję. Od 2 dni zaglądam (uparłam się) i wizyty u laryngologa nie mo©e zamówić. Dzwoniłam do działu sprzedaży nie są władni, żeby wytłumaczyć problem. I telefonu do osoby władnej też nie podadzą . Pierszwy raz piszę opinię nigdy tego nie robiłam nigdzie ale jestem tak zbulwersowana że musiałam się podzielić tą opinią Już lepszy NFZ bo i tak płacimy składki a tu dodatkowo abonament. Pozdrawiam