Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_PLoz

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Pełno sprzedawców w sklepie, a żaden z nich klientowi nie pomoże. Przy perfumach brak testerów. Na pytanie dlaczego tak jest, jedna z sprzedawczyń niechętnie odpowiedziała że producenci ich nie dostarczają. Jedne perfumy bez folii w wybrudzonym opakowaniu delikatnie wyciągnąłem żeby zobaczyć jak wyglądają to nagle zostałem w bezczelny sposób opieprzony przez kierowniczkę i postraszony wezwaniem ochrony. Zapłaciłem za to co miałem w koszyku (145,07 zł), bo już dużo tam czasu spędziłem i nie chciałem w innym sklepie znowu marnować czasu. Miałem zamiar więcej wydać, ale po takim traktowaniu klienta byłoby to niedorzeczne. Do tego sklepu w życiu nie wejdę, a do innych sklepów z sieci Rossmann jeszcze nie wiem. Na szczęście są jeszcze inne drogerie i za dobranie odpowiednich perfum jestem w stanie wydać nawet do 200 złotych. Radzę omijać ten sklep szerokim łukiem.