Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_vpFD

Dotycząca firmy: Zadowolenie.pl

Treść opinii: Oceniam obsługę posprzedażową - w moim przypadku było naprawdę rewelacyjnie. Wystąpiłam z reklamacją z tytułu rękojmii. 01.06 - zakupiłam urządzenie 15.06 - stwierdziłam wadę 19.06 - zgłosiłam mailowo reklamację 21.06 - odpowiedź sklepu - dostałam wskazówki jak zamówić darmowego kuriera 28.06 - informacja od sklepu, że moja reklamacja została uznana 03.07 - uzyskałam zwrot gotówki. Pomimo moich pierwotnych obaw, szczególnie po tym, co tu przeczytałam, wszystko zakończyło się dla mnie pomyślnie. Cała procedura reklamacyjna przebiegła bardzo sprawnie i póki co mogę stwierdzić, że ten sklep ma jedną z lepszych obsług posprzedażowych