Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ARqn

Dotycząca firmy: InPost

Treść opinii: Nie polecam. Zwłaszcza, jeśli chcesz wysłać coś wartościowego bezpośrednio w paczkomacie. Nie ma tam opcji ubezpieczenia przesyłki, co w razie zagubienia przesyłki skutkuje wypłatą marnego odszkodowania. Nie rozumiem też w jaki sposób przesyłka może "zaginąć" na odcinku 2 metrów między paczkomatem a samochodem stojącym tuż obok paczkomatu. Na infolinii standardowa "spychologia", kierowanie zapytań do oddziału, brak informacji zwrotnej, mimo prośby o jej udzielenie. Procedura wyjaśniania sprawy zaginionej przesyłki trwa ponad 2 miesiące. Odszkodowanie w niesatysfakcjonującej wysokości - udają, że nie wiedzą o co chodzi przy żądaniu utraconych korzyści. Jedno wielkie NIE.