Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_i2Eb

Dotycząca firmy: Bricomarche

Treść opinii: Dzień dobry. Chcę wystawić 0 gwiazdek za obsługę w tym sklepie. Kupiłam kosiarek za 1600zl która tego samego dnia użyta została do koszenia. Po przejechaniu 50m kółko tylnie blokowało. Natychmiast oddaliśmy do sklepu. Było to niespełna m_c teamu. Wielokrotnie dzwoniła z zapytaniem czy mój sprzęt jest naprawiony bo przypomnę że jest czas intensywnego koszenia. Odpowiedzieć brzmiała nie. Poprosiłam o rozmowę kierownika który bardzo niegrzecznie mi odpowiadał i na koniec oznajmił że tak w ogóle to moja wina i mam czekać. Niemiłe ręcz podejście do mnie jako klienta zmusiło mnie do odwołania do Rzecznika Praw Konsumenta. Na to kierownik....niech pani idzie gdzie chce. Jeżeli tak się traktuje klientów w tej sieci to był mój ostatni zakup! Nikomu nie polecam Bricomarche (opinia zmoderowana z uwagi na treść)