Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_VY5K

Dotycząca firmy: Polmed

Treść opinii: Kiedyś byłam pacjentką LuxMed i zdarzało mi się narzekać, ale usługi Polmed są w porównaniu z konkurencją na żenująco niskim poziomie. Wizyty u pediatrów nie są podzielone na dzieci zdrowe i chore - jeżeli chcemy iść ze zdrowym dzieckiem np. po skierowanie, czekamy sobie w korytarzu razem z chorymi dziećmi. Konsultacja telefoniczna z pediatrą - po 9h od zgłoszenia - generalnie po takim czasie równie dobrze mogą nie dzwonić... Umawianie wizyt - dramat... Na portalu wizyty są ustawione po lekarzach, a nie po dniach i godzinach - jeżeli np. chcę wizytę na jutro, muszę wejść w okienko kilkunastu lekarzy i patrzeć czy mają taki termin. Przy próbie umówienia się przez telefon zgłasza się jakiś automat z którym zazwyczaj i tak nic nie załatwimy (automat źle rozumie nasze słowa i źle przyjmuje zgłoszenie). Efekt jest taki, że po kilku godzinach dzwoni konsultant żeby umówić wizytę - czyli zamiast zadzwonić i się umówić, tracimy pół dnia na czekanie, aż ktoś do nas zadzwoni. Po stronie Polmed nie ma z tego tytułu żadnych oszczędności bo i tak oddzwania do nas konsultant więc taka polityka jest dla mnie zupełnie niezrozumiała. Pobieranie krwi do badań dla kobiet w ciąży nie jest w oddzielnym gabinecie jak w LuxMed - czeka się przy recepcji (Warszawa) - dokładnie tam, gdzie przechodzą wszyscy chorzy, kaszlący, rozsiewający wirusy pacjenci. Brak 24h dyżuru w dużych miastach, gdzie można przyjechać do lekarza w nagłym przypadku. Wizyta u ginekologa w Gdańsku - w jakiejś dziwnej placówce, bez miejsca do przygotowania się do badania. Rozbierać się trzeba po prostu przy biurku lekarza co jest uwłaczające. Ogólnie jestem bardzo niezadowolona ze zmiany i każdemu radzę omijać tę firmę szerokim łukiem.