Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_3Cg2

Dotycząca firmy: LUX MED

Treść opinii: 1. Permanentny brak terminów na badania. 2. Nie odświeżane wolne terminy terminy. 3. Brak możliwości automatycznego przejęcia zwalnianego terminu. 4. Brak możliwości ustawienia alarmu o zwolnionym terminie. 5. Na infolinii radzą żeby zaglądać na stronę bo ludzie rezygnują z terminów. Ale jacy ludzie i kiedy oni się na te badania zapisali bo jak ja mam taka potrzebę to zawsze lista dostępnych terminów jest pusta. 6. Na infolinii dają jednorazową (upierdliwą) zgodę na refundację badania w innej placówce co się wiąże z uciążliwą papierologią, płaceniem za badanie z własnej kieszeni i oczekiwanie na refundację. Całokształt - syf. 7. Jako osoba posiadającą 2 (dwa) ubezpieczenia medyczne dojrzewam do tego, żeby komuś w Luxmedzie zrobić krzywdę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)